عروس امام خمینی به کرونا مبتلا شد

عروس امام خمینی به کرونا مبتلا شد

سید احمد خمینی، پسر سید حسن خمینی در صفحه اینستاگرام خود، خبر از مبتلا شدن مادربزرگ خود، عروس امام خمینی ، دکتر فاطمه طباطبایی به کرونا را داد.

عروس امام خمینی مبتلا به کرونا شد

او در این پست اینستاگرامی نوشت:

«وجود نازکت آزرده‌ی گزند مباد…

کرونا خبر نمی کند و به ناگاه از دریچه ای ناخواسته و نامیمون وارد می شود.

همه بیماران عزیزند و بیمار ما برای ما عزیز ترین. مادر بزرگم نور خانه و خانواده ماست.

امروز این عزیز را با دعای خیر به بیمارستان مسیح دانشوری بردیم تا با توان طبیبان این مجموعه از گزند روزگار وارهد.

محبت رییس و همه دست اندرکاران و پرسنل این بیمارستان باعث شرمساری است و علم و تعهد سرکار خانم دکتر عابدینی که مدیریت درمان را بر عهده دارد امیدبخش است.

خدا همه بیماران به خصوص مادر بزرگ عزیزم که همیشه محبوب امام عظیم الشان مان بود، را به سلامت دارد.»

سید احمد خمینی در کنار مادربزرگش، عروس امام خمینی، دکتر فاطمه طباطبایی

فاطمه سلطانی طباطبایی بروجردی متولد سال ۱۳۳۳ در قم، فرزند سید محمدباقر سلطانی طباطبایی بروجردی، از اساتید حوزه علمیه قم است. جد مادری او آیت الله سید صدرالدین صدر، از علمای ثلاث بود. او در سال ۱۳۴۸ با سید احمد خمینی ازدواج کرد، دومین پسر امام خمینی که در سال‌‌ های پیش و پس از انقلاب در سازماندهی روابط پدرش با مسئولان نقش مهمی داشت و در سال ۱۳۷۳ بر اثر سکته مغزی در سن ۴۹ سالگی درگذشت.

سید احمد خمینی، پسر دوم امام خمینی
دکتر فاطمه طباطبایی در کنار امام خمینی

فاطمه طباطبایی بعد از ازدواج تحصیلات خود را به‌طور مستمع‌آزاد تا دیپلم، در قم گذراند. پس از انقلاب، کارشناسی فلسفه غرب از دانشگاه تهران و کارشناسی ارشد و دکتری عرفان اسلامی را از دانشگاه آزاد اسلامی اخذ کرد. او مادر سید حسن خمینی (عهده دار تولیت آرامگاه روح‌الله خمینی)، سید یاسر خمینی و سید علی خمینی است.

دکتر فاطمه طباطبایی در کنار پسرش سید حسن خمینی

طباطبایی آثار سید روح‌الله خمینی را جمع‌آوری نموده‌ است. او اکنون مدیریت گروه عرفان اسلامی پژوهشکده ی امام خمینی و انقلاب اسلامی وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری را برعهده دارد.

منبع: خبرآنلاین
مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
۱۳ نظر

ورود

  • مسعود تیر ۱۵, ۱۳۹۹

    چرا توی منزل نموندن صحیفه سجادیه بخونن نا از شر این ویروس نا میمون خلاص شن؟؟
    بردین بیمارستان دست به دامان علم و فراری از دین و مذهب؟؟؟

    • صادق تیر ۱۵, ۱۳۹۹

      این چیزا برا مردم عادیه تا نیان بیمارستان و فشار بیارن.
      فشار تو زیارتگاه ها و امامزاده ها میاد.

  • صادق تیر ۱۵, ۱۳۹۹

    گرسنگی و بدبختیشو ما میکشیم.
    الان به این بهونه چند صد میلیون دلار میگیرم برا درمان میرن کانادا.
    بعدم چندتا کانادایی رو اعدام میکنن تا روابط حسنه بین دو کشور نباشه و بعدم یه پناهندگی یا عدم ترک کانادا میگیرن. یعنی تا اخر عمر میتونن تو کانادا باشن. ۵ سال بعدشم سیتیزن میشن و به ریش هممون میخندن.
    تخم مرغا چقدر گرون شده. گوجه از هفته پیش هزار تومن اومده روش. گزارش تهیه نمیکنین؟

  • آنتی رضا ستوده تیر ۱۵, ۱۳۹۹

    نه گزارش تهیه نمی کنه چون تنها کاری که زردیاتو بلده.گذاشتن بیوگرافی خیانتکارای ترکیه ای و اخبار بورس پوشالیه.

    • علی زمانی تیر ۱۶, ۱۳۹۹

      شما بورس بلد نیستی چرا به بورس ایراد میگری؟ تا کی میخوای تماشاچی بورس باشی حاج رضا؟ تا ابد؟

      • سعید تیر ۱۶, ۱۳۹۹

        فعالیت در بورس نیاز به دانش، تمرکز و تجربه داره. این کسانیکه شغلشون چیز دیگه است و این روزها مثلا متخصص بورس شدن، هر جا که مشغول به کار هستند، با بورس بازی به جای تمرکز روی کار اصلی شون دارند به کارفرما و مراجعانشون خیانت می کنند و از طرفی هم با خرید و فروشهای بی اساسی که تحت جوهای روانی و مثلا سیگنالهاییه که از این طرف و اون طرف میشنوند (که خیلیهاشون هم سازماندهی شده است) بازار سرمایه رو به گند می کشند. امثال شما هم روی این جو سوار شدین و از عطش مردم دارین کسب درآمد می کنید. کجای دنیا توی وبسایت تفریحی و سرگرمی در کنار اخبار سلبریتیها و حوادث و … تحلیل بازار سرمایه رو می بینی؟ کجای دنیا عده کثیری از مردم با هر تخصص و شغلی خودشون رو مستقیما درگیر بازار سرمایه می کنند؟ مثل این می مونه که فردا همه مون راه بیوفتیم مطب بزنیم چون الان پزشکها خوب پول درمیارن.

        • علی زمانی تیر ۱۶, ۱۳۹۹

          جناب سعید. ۴ تا اشتباه در بیانیه شما بود که گفتم مرور کنیم:

          ۱- یکی اینکه فکر میکنی بورس، شغل کسی است در حالی که سرمایه گذاری در بورس، شغل نیست. سرمایه گذاری است و نیاز به مهارت و اطلاعات درست دارد. به نوعی درآمد دوم است. شما سهمی را ۵ سال پیش خریدی، الان n برابر شده. هر روز واچ کردی؟ هر روز تمرکز کردی؟ هر روز هیپنوتیزم کردی؟ هر روز میدتیشن کردی رویش؟ نه! سرمایه گذاری کردی. بورس، محفل پول مازاد است. خیلی به تمرکز ربط ندارد.
          ۲-امثال بنده نه التماس به حضرتعالی کردم وارد شوید نه التماس به دیگران کردم خارج شوید! من تحلیلگرم و بس! بازدیدهای طوفانی مطالب بورسی و تحلیلی در ۴ سال اخیر، اثباتی است بر این ادعا.
          ۳- در هیچ جای سایت روزیاتو اعلام نکرده ایم این یک سایت تفریحی و سرگرمی است۱! این رو شما از کجا کشف کردی که من که ۵ ساله ۲۴۰۰ تا مطلب غیر تفریحی و غیر سرگرمی در روزیاتو نوشتم، تا حالا کشف نکردم؟ روزیاتو سایت سبک زندگی است. سبک زندگی. هر چیزی به زندگی مربوطه. سایت عمومی است. دنبال سایت سرگرمی هستید، گزینه خوبی را انتخاب نکردید
          ۴-کجای دنیا همه بورس بازها، متخصص بورس هستند؟ ادله شما برای این بیانیه، از کجاست؟

          کمی علمی تر صحبت کنید
          موفق باشید

          • سعید تیر ۱۶, ۱۳۹۹

            جواب شما:

            ۱- بنده نگفتم سرمایه گذاری در بورس شغله. بله هرکسی سرمایه مازادش رو می تونه سهام بخره برای سود طولانی مدت یا اون رو در اختیار صندوقهای سرمایه گذاری بگذاره که افراد متخصص در بورس سرمایه گذاری کنند ولی نوسان گیری و خرید و فروش روزانه سهام یک شغله. شغل اصلی هم هست که نیاز به تمرکز، رصد لحظه ای بازار و تحلیل اخبار اقتصادی و سیاسی داره. خودتون این رو خوب می دونید که افرادی که در مدت اخیر به بورس هجوم آورده اند اکثر قریب به اتفاقشون در دسته دوم جای می گیرند. کسانیکه به جای تمرکز روی کار روزانه شان زمان زیادی از وقت اداری رو مشغول چک کردن قیمت سهام و گذاشتن سفارش خرید و فروش هستند.
            ۲- بازدید طوفانی ای که می فرمایید دقیقا نشاندهنده یک هایپ بی معنیه که در ایران بوجود آمده و در هیچ کشور توسعه یافته با اقتصاد درست قابل مشاهده نیست.
            ۳- شما یک وبسایت خارجی (یا حتی ایرانی) در حوزه “سبک زندگی” به بنده نشون بدین که توش تحلیل بازار سرمایه می گذاره.
            ۴- شما یک کشور توسعه یافته با اقتصاد درست به بنده نشون بدین که در اون جمع کثیری از مردم با تخصصهای غیر مالی و اقتصادی به داد و ستد روزانه سهام در بازار بورس می پردازند.

            در پایان بهتره که خودمون رو فریب ندیم. هم من و هم شما و هم دوستانی که این روزها مشغول نوسانگیری هستند خوب می دونیم که این رویه یک رویه درست و معقول نیست و در نهایت به اقتصاد لطمه میزنه و بازار سرمایه ایران رو بیش از پیش بی منطق و غیر قابل پیش بینی می کنه. بازاری که در اون شرکتهایی ضررده ارزش سهامشون بدون هیچ منطقی بالا میره و شرکتهایی سودده پایین میاد و در نهایت عده ای رانت خوار و مفسد اقتصادی سودهای هزار میلیاردی می کنند. من به شخصه تفاوت زیادی بین مردمی که درگیر هیجانات وارد بورس شدن با اونهایی که وارد خرید و فروش ارز و سکه و مسکن و … میشن نمی بینم.

            موفق باشید

          • علی زمانی تیر ۱۶, ۱۳۹۹

            ۱-لطفا آسمان و ریسمان سر هم نکنید. نگاه کنید مردم آمریکا و سوئد و سنگاپور چه تعداد در بورس هستند. بورس شغل کسی نیست جز کسانی که در کارگزاری ها وسازمان بورس و بروکرها کارمند هستند. اکثریت بازار، سهامدار هستند چه حقوقی و چه حقیقی. اینکه افراد در وقت اداری مشغول چک کردن سهام هستند ، یک بیانیه کلی بدون مطالعه موردی مستند بر آمار و تحقیق است. ضمنا بورس از ساعت۹ تا ۱۲:۳۰ است. ۵ شنبه هم تعطیل است. همه هم در بورس نیستند و صبح تا شام واچ ندارند تی اس ایی را. ضمنا بکنند هم توفیری به حال ارباب رجوع که باید سرویس بگیرد ندارد. از بیانیه شما میشود چنین استنتاج کرد که بورس باید در اختیار افرادی خاص قرار بگیرد که کار روزانه شان بورس است!! عجب!

            ۲-هایپ بی معنی را خودتان متوجه شدید؟! یعنی چی؟ اقتصاد درست و کشور درست درمان و توسعه یافته به قول شما چه ربطی به SEO و تولید محتوا در موضوعات اقتصادی در سایت ها داره؟ این ها چیه میگید!؟

            ۳- صدها سایت میشه نام برد که لایف استایل است و مسائل اقتصادی و سرمایه گذاری و کسب و کار و مهارت های مختلف را مثل همان کاری که روزیاتو میکنه ارائه میده. به نظرم کمی سواد اطلاعاتی را باید ارتقا داد. ضمنا حضرتعالی مصداق تعریف لایف استایل برای سایت های فارسی و بین المللی نیستید.

            ۴- بازار بورس در ایران، سابقه بیش از ۴۰ سال دارد. عمق کمی دارد و اقتصاد دولتی دراین کشور حکمفرماست. انقلاب بورس در پیش است و ملت آرام آرام از زندگی سنتی تا مدرن، با بورس آشنا شده اند و این موج، موج آشنایی ملت با بورس و ساز و کارهایش است که به تعادل میرسد. اینکه ۶۲ میلیون ایرانی کد بورس دارند و حجم روزانه معاملات ۲۰۰ برابر سال ۹۸ شده است و شاهد حضور طوفانی عرضه اولیه ها در بورس هستیم و رونق بازار سرمایه در سایه تورم و دلار، به فال نیک میگیریم. در کشورهای دیگر که بنده چند موردی سابقه زندگی و تحصیل دارم، اکثریت مردم از طریق صندوق سرمایه گذاری وارد بورس میشوند. ایننجا هنوز فرهنگ راه نیفتاده که داره راه میفته. نمونه اش مشارکت ۴ میلیون نفر در خرید صندوق ETF اول که بزودی ETF دوم و سوم هم میاد. همه این ها، از یک تغییر رویکرد از اقتصاد دولتی بانک محور به سمت اقتصاد خصوصی سرمایه پایه حکایت دارد. در کل، اتفاق مبارکی است. چه خوشایند شما باشد چه نباشد.

            ۵-اینکه شما تفاوتی بین دلال سکه و ارز با سرمایه گذار بورس ایران قائل نمی شوید، به خود شما ارتباط دارد. باز توفیری در واقعیت انقلاب بورس ایران که بنیاد و تکنیکال ، حکم بر صعود و رونقش دارد، ایجاد نمی کند. ضمنا شما خیلی چیزها را درباره بورس ایران نمیدانید که ضرورتی به بیان آن در این کامنت ندارم.

            بنده روی سودهای بالای ۲۰۰۰ درصدی هستم و ۴ سال است که یک سهم فروشنده نبودم و تا چند سال آینده هم حتی ۱ برگ سهم فروشنده نیستم. لذا نوسان گیر نیستم.
            همچنان حضرتعالی را به ارتقا دانش تحلیلی اقتصادی و جامعه اطلاعاتی توصیه میکنم.
            کتاب ذهن فریبکار هم باید همه ۲ بار بخوانیم.

          • سعید تیر ۱۶, ۱۳۹۹

            من برای آگاهی دوستانی که این نظرات رو می خونند میگم (البته اگر سانسور نکنید نظر من رو) وگرنه وضعیت و منطق شما که مشخصه. ای کاش این بحث زیر مطلب مرتبطی شکل می گرفت.

            بین کشورهای توسعه یافته مردم آمریکا بیشترین علاقه رو به بازار سرمایه دارند (آماری که ارائه میدم در اروپا به مراتب کمتره). در کشور آمریکا از سال ۲۰۱۸ به بعد حدود ۵۵% مردم دارای سهام بوده اند (که ۸۴% از اونها جزو ده درصد ثروتمند این کشورند) البته از بین صاحبان سهام فقط حدود ۳۴% شون بطور مستقیم سهامدار بوده اند (بقیه از طریق صندوقهای سرمایه گذاری و بازنشستگی و … سهامدار هستند) یعنی به عبارتی کمتر از ۲۰% مردم مستقیما سهامدار بوده اند. آماری پیدا نکردم که چه تعداد از این افراد بصورت مداوم به داد و ستد سهام می پردازند و چه تعداد صرفا سرمایه گذاری بلند مدت کرده اند. ولی کافیه همین آمار رو با آمار ایران مقایسه کنید. در کنارش هم البته به وضعیت ثروت مردم ایران و آمریکا، عمر بورس در ایران و آمریکا، قوانین و کنترلی که توسط دولت در این دو کشور جهت مبارزه با تقلب اعمال می شود و درنهایت خود شرکتهایی که در بورس ایران و آمریکا هستند نگاهی بکنید. اگر باز هم فکر می کنید وضعیت ما هایپ نیست و به قول آقای زمانی “انقلاب بورس ایران” است من دیگه حرفی ندارم. یکی دو سال دیگه معلوم میشه حق با کی بوده. واقعا امیدوارم که دیدگاه من اشتباه بوده باشه و حتی اگر شده ذره ای اقتصاد بیمار ما بهبود پیدا کنه.

            ضمنا تعریف مجله یا وبسایت “سبک زندگی” هم مشخصه. چیزی نیست که بنده بخوام اون رو انجام بدم یا شما به اختیار خودتون اون رو تغییر بدید. در هیچ مرجعی هم تاکنون تحلیل بازار سرمایه جزوی از “سبک زندگی” به حساب نیومده. حالا اینکه شما با مقالات اینچنینی مردم تشنه با رویای یک شبه ثروتمند شدن رو جذب سایت کردین و مردم هم از اونها استقبال می کنند بحث دیگه ایه.

          • علی زمانی تیر ۱۶, ۱۳۹۹

            همانطور که خودتان هم بیان کردید، فرهنگ سهامداری و بورس در ایران به نسبت آمریکا، جدید و نوپااست و ما فاصله زیادی برای عمومی کردن فرهنگ سرمایه گذاری در میان مردم داریم. لذا در دوران گذار از سنت به پسا مدرن، شاهد اوضاعی هستیم که مشاهده می کنیم و تا ابد قطعا این گونه نخواهد بود.
            ضمنا بحث این است که تعریف مجله یا وب سایت سبک زندگی بر خلاف نظر شما، مشخص «نیست». چون هیچ مرکزی برای اعتباردهی به تعریف و مشخص کردن استاندارد مجله یا سایت لایف استایل وجود ندارد. این تصور شما که سبک زندگی انسان ها ربطی به بازار سرمایه و اقتصاد ندارد، پروفسور جیم استنفورد در کتاب «چرا نباید به حرف اقتصاد دان ها اعتماد کرد» (ترجمه پیام یزدانی در ایران) به خوبی پاسخ می دهد.
            به نظرم درباره چیزی که اطلاعات مستند و مستدل و مستحکم دارید صحبت کنید بهتر است. اگر آماری هم ندارید، بهتر است وارد بحثی نشوید.
            بورس را یاد بگیرید و وقت خود را با کامنت زنی هدر ندهید. اینکه روزیاتو وارد تحلیل بورس بشود یا نشود، توفیری در فقر و ثروت حضرتعالی ندارد.

    • Alien تیر ۱۶, ۱۳۹۹

      الان روزیاتو بیاد گزارش گوجه فرنگی کنه مشکلاتمون حل میشه!!؟یا چی؟؟؟

  • آنتی رضا ستوده تیر ۱۶, ۱۳۹۹

    بورس برای من و امثال من کار پیچیده و پر ریسکیه،سرمایمم نهایتا یه میلیونه.با یه میلیون چه گلی بخوام به سرم بزنم؟