یوسین بولت ، قهرمان افسانه ای دوومیدانی، نام بامُسمای دختر خود را اعلام کرد

یوسین بولت ، قهرمان افسانه ای دوومیدانی، نام بامُسمای دختر خود را اعلام کرد

یوسین بولت ، قهرمان نامدار جهان و المپیک رشته دو و میدانی بالاخره نام دختر تازه متولد شده اش که در ماه می گذشته به دنیا آمده بود را فاش کرد. این قهرمان المپیک و شریک زندگی اش، کاسی بنت، تاکنون نام دختر خود را مخفی نگه داشته بودند، از زمانی که اندرو هولنس، نخست وزیر جاماییکا، هفت هفته پیش از تولد اولین فرزند این دونده جامیکایی خبر داده بود. دیشب اما یوسین بولت تصاویری از همسر و دخترش را در شبکه های اجتماعی اش متنشر کرده و در آن نام دخترش را برای اولین بار افشا کرد: اولیمپیا لایتنینگ (Olympia Lightning به معنای صاعقه المپیک).

نام دختر یوسین بولت

این نام بسیار بامسما به نظر می رسد زیرا ستاره جاماییکایی سریع ترین انسان روی کره زمین شناخته شده و در دوران حرفه ای خود هشت مدال طلای المپیک بدست آورد. بولت و بنت در ماه مارس گذشته یک جشن بزرگ با آتش بازی و فهرستی از سلبریتی های سرشناس برگزار کرده و در آن خبر از جنسیت فرزند خود و قریب الوقوع بودن به دنیا آمدن او داده بود. رکوردار دو ۱۰۰ متر و ۲۰۰ متر جهان در شبکه های اجتماعی خود ویدیویی منتشر کرده و گفته بود: «همین الان افشاگری کردم و من پدر یک دختر هستم».

نام دختر یوسین بولت

یوسین بولت ۱۱ بار قهرمان جهان شده و تنها مرد در تاریخ است که در سه المپیک پیاپی برنده مدال طلا شده است، مدال هایی که وی در سال های ۲۰۰۸، ۲۰۱۲ و ۲۰۱۶ بدست آورد. بولت در مسابقات قهرمانی جهان در سال ۲۰۱۷ در لندن و در رقابتی که قرار بود آخرین مسابقه او باشد به دلیل آسیب همسترینگ از مسابقه کناره گیری و برای همیشه از دنیای حرفه ای دو و میدانی به عنوان یک دونده خداحافظی کرد. او که اکنون ۳۳ سال دارد گفته که مطمئن نیست فرزند یا فرزندانش را به سمت دنیای ورزش سوق دهد زیرا بر این باور است که میراث او همیشه بر شانه های آن ها، در صورت ورود به ورزش، سنگینی خواهد کرد.

نام دختر یوسین بولت

وی در این باره چنین گفته است: « این موضوع برای فرزندانم بسیار دشوار خواهد بود. اگر بخواهند این کار را بکنند، با این موضوع مشکلی ندارم. اما قصد دارم در ابتدا به آن ها بگویم این کار را نکنید زیرا فشاری که با آن همراه است را به خوبی می شناسم». یوسین بولت بارداری همسرش را اولین بار در یک پیام اینستاگرامی در ماه ژانویه فاش کرده و در بخش شرح آن چنین نوشته بود: «می خواهم بگویم که یک شاه یا ملکه اینجا خواهد بود».

بیشتر بخوانید: ۱۲ حقیقت جالب در مورد یوسین بولت که احتمالاً هیچ اطلاعی از آن ها نداشتید

منبع: mirror
مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
بدون نظر

ورود