افشاگری های تکان دهنده و باورنکردنی جانی دپ در اولین روز دادگاه شکایتش از امبر هرد

افشاگری های تکان دهنده و باورنکردنی جانی دپ در اولین روز دادگاه شکایتش از امبر هرد

دیروز، سه شنبه، اولین جلسه دادگاه جانی دپ و امبر هرد در ماجرای شکایت بازیگر مجموعه فیلم های دزدان دریایی کارائیب از همسر سابقش و روزنامه سان به دلیل افترا و توهین به او برگزار شد. این دادگاه برای رسیدگی به شکایت دپ مبنی بر اینکه وی هیچگاه مرتکب خشونت خانگی علیه همسرش نشده و اتهامات وارده از جانب هرد و روزنامه سان به شخصیت و کار او لطمه زده است برگزار شده و قرار است سه هفته استدلالات دو طرف و شهود و همچنین مدارک و اسناد ارائه شده توسط دو طرف را مورد بررسی قرار دهد.

افشاگری های ترسناک جانی دپ در دادگاه

در همان جلسه اول، جانی دپ اعتراف های هولناکی در مورد گذشته خود داشت و ویدیویی از مستی او در دادگاه پخش شد، هر چند وی همچنان ادعا دارد که همسرش را کتک نزده و مرتکب خشونت خانگی نشده است. جانی دپ دیروز در سخنانی در دادگاه مدعی شد که «هر ماده مخدری که زیر سقف آسمان وجود داشته را تا سن ۱۴ سالگی» امتحان کرده و در ادامه اعتراف کرد که یک اتاق هتل را در سال ۱۹۹۵ در مقابل چشم های نامزدش در آن دوران، الیزابت ماس، تخریب کرده و از دوستی بدفرجام خود با افرادی مانند کیت ریچاردز و مریلین مانسون سخن گفت. در جریان دادگاهی که در لندن در حال برگزاری است، دپ در ابتدا به گذشته تاریک خود پرداخت، از گذشته مملو از سوء مصرف مواد مخدر خود گفته و مدعی شد در نوجوانی برای اولین بار یکی از قرص های اعصاب مادرش را امتحان کرده است.

افشاگری های ترسناک جانی دپ در دادگاه

وی در ادامه فاش کرد که با مریلین مانسون ، خواننده مشهور آمریکایی، مواد مخدر مصرف می کرده است. جانی دپ ۵۸ ساله همچنین از خرابکاری در اتاق هتلی در نیویورک گفت که خسارتی ۱۰,۰۰۰ دلاری را در پی داشته بود. ستاره مغضوب این روزهای هالیوود همچنین از شبی که ریور فینیکس، برادر واکین فینیکس، در کلوب شبانه متعلق به او درگذشت سخن گفت. وی در مورد اولین آشنایی اش با مواد مخدر چنین گفت: «مادرم به من می گفت که بروم برایش قرص اعصاب بگیرم و من یکی از آن ها را خوردم و من چیزی را یافتم که تنها راه ممکن برایم به منظور  تسکین درد بود».

افشاگری های ترسناک جانی دپ در دادگاه
جانی دپ و مریلین مانسون

دپ در ادامه دفاعیاتش مدعی شد زمانی که دخترش لیلی-رُز تنها ۱۳ سال داشته به او ماریجوآنا داده و این کار خود را «قیومیت مسئولانه» توصیف می کند. وی می گوید که می خواسته دخترش، که اکنون ۲۱ سال داشته و بازیگر است، از همان نوجوانی با مواد مخدر احساس «امنیت» کند. وی همچنین از سر التون جان نام برد که نقش مهمی در کمک به او برای ترک مشروبات الکلی و بدست آوردن هوشیاری اش پس از جدایی از ونسا پارادیس داشته است. وی در نامه ای خطاب به التون جان و کمک های او در زمینه بدست آوردن هوشیاری اش چنین نوشته است: «اگر به خاطر تو نبود توسط هیولا بلعیده شده بودم».

افشاگری های ترسناک جانی دپ در دادگاه
جانی دپ و دختر و پسرش، لیلی-رز و جک

او در ادامه صحبت هایش منکر هر گونه اعمال خشونت و کتک زدن امبر هرد شد و با اشاره به ریشه جنوبی خود ادعا کرد که مردانگی اش اجازه نمی دهد روی زن دست بلند کند: «بخشی قوی و اساسی از اصول اخلاقی من است که هیچ وقت روی یک زن دست بلند نکنم، تحت هیچ شرایطی، هیچ زمانی. این موضوع را کاملاً غیرقابل تصور دانسته و هیچ وقت رخ نخواهد داد».

افشاگری های ترسناک جانی دپ در دادگاه
امبر هرد در کنار خواهر و وکلایش در راه دادگاه

دپ در ادامه هرد را یک «سایکوپات خودشیفته و حیله گر» خطاب قرار داد و ادعا کرد که هدف هرد از ازدواج با او پیشرفت کاری بوده است. او ادعا کرد که هرد در سال ۲۰۱۵ در سفر به استرالیا با پرتاب بطری به سمت او باعث قطع شدن انگشتش شده و در موردی دیگر در هواپیمای شخصی شان در سال ۲۰۱۴ به طور مرتب به صورت او مشت زده است، به طوری که وی ناچار شده به دستشویی هواپیما پناه ببرد.

افشاگری های ترسناک جانی دپ در دادگاه

در مقابل، وکلای هرد مدعی شدند که جانی دپ یک فرد خشن است که به طور مرتب مرتکب خشونت خانگی شده و هر وقت تحت تاثیر مشروبات الکلی و مواد مخدر بوده به خانم هرد حمله می کرده است. همچنین جانی دپ مدعی شد روزی که هرد در رختخوابشان و به عنوان «یک شوخی» مدفوع کرده است تصمیم به جدایی از او گرفته بود. در ادامه دادگاه وکلای هرد ویدیویی را منتشر کردند که جانی دپ را در حال کوبیدن بطری های مشروبات الکلی به زمین نشان می دهد و همزمان به هرد می گوید: «می خواهی دیوانگی را ببینی؟ بهت دیوانگی را نشانت می دهم».

افشاگری های ترسناک جانی دپ در دادگاه

وی در ادامه به طور مرتب به کابینت های آشپزخانه لگد زده و دشنام می دهد. بعد از این که دپ متوجه می شود این ماجرا در حال فیلمبرداری شدن است از خرابکاری دست کشیده و سعی می کند وسیله ضبط کننده را از فیلمبردار بگیرد. جانی دپ صحت این ویدیو را رد نکرد اما گفت که همانطور که در تصاویر نیز دیده می شود هیچ تعرض و خشونتی علیه امبر هرد صورت نمی گیرد.

بیشتر بخوانید: افشای جزییاتی ترسناک از شکایت و اتهامات جدید جانی دپ و امبر هرد نسبت به یکدیگر

منبع: dailymail
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
۸ نظر

ورود

  • Javad تیر ۱۸, ۱۳۹۹

    جانی بیچاره
    مرسی روزیاتو خبر هاشون رو همیشه بزار

  • رحمان تیر ۱۸, ۱۳۹۹

    امبر هرد نمونه یک فمینیست وحشیه.

  • سارا تیر ۱۹, ۱۳۹۹

    جانی بیچاره به دخترش مواد میداده مرد متوحش ایرانی از چیز فمینیسم میخوره در حالی که خودش سر زنارو میبره

  • سارا تیر ۱۹, ۱۳۹۹

    بجای ازدواج با مرد ایرانی سگ بگیرید بهتره چون سگ سر نمیبره

    • سهیلی تیر ۱۹, ۱۳۹۹

      این هم نمونه یک فمینیست وحشی وطنی. کلا فمینیست جماعت همه جای دنیا همینه.

    • حسین تیر ۲۷, ۱۴۰۱

      بله مرد ایرانی ارزش ازدواج نداره. اما مرد ایرانی اسلامی ارزش داره که امثال تو لیاقتش رو ندارید

  • دپ تیر ۲۴, ۱۳۹۹

    درود
    چه غلطا این دری ودیا چیه نوشتید دروغه همش کذاب
    تف تو شرف عن برهرد بی شعور عوضی آشغال خر کثافت لجن

  • نه اینجا جاش نیست شهریور ۳, ۱۴۰۰

    امبر هرد تو رختخواب به عنوان شوخی مدفوع کرده?????? یه ربع خندیدم وقتی اینو خوندم ??? بعد اینا به عنوان بازیگرای هالیوود الگو و نماد فرهنگی هستن اونم نه فقط امریکا برای مخاطبای چند صد میلیونی شون؟؟؟???