بازیکن سابق تیم فوتبال استقلال تهران در پی حادثه رانندگی به کما رفت

بازیکن سابق تیم فوتبال استقلال تهران در پی حادثه رانندگی به کما رفت

سرژیک تیموریان بازیکن سابق تیم فوتبال استقلال تهران و ماینس آلمان طی یک حادثه رانندگی دچار جراحات جدی شده و اکنون در کما به سر می برد. سرژیک تیموریان بازیکن ارمنی فوتبال ایران و برادر بزرگ تر آندرانیک تیموریان از تیم آرارات کار خود را آغاز کرده و پس از پیوستن به آبی های تهران در اوایل دهه ۷۰ به مدت ۴ سال یکی از بازیکنان اصلی و برجسته تیم فوتبال استقلال تهران بود. او در سال ۱۳۷۷ به تیم ماینس آلمان پیوسته و دو سال نیز در این تیم بازی کرد. تیموریان در طول حضور در ماینس با سیروس دین محمدی و یورگن کلوپ همبازی بود.

سرژیک تیموریان
سرژیک تیموریان (نفر دوم از سمت راست) در کنار فرزاد مجیدی، مهدی هاشمی نسب و علیرضا اکبرپور

او در مورد حضور کوتاهش در فوتبال آلمان چنین گفته بود: «رفتن به آلمان برای من خیلی خوب بود. من در ماه های خیلی کمی در یکی دو ماه خیلی نزدیک توانستم خودم را به تیم برسانم و حتی جای بازیکن‌های فیکس این تیم را هم بگیرم. ولی متاسفانه دچار آسیب‌دیدگی از ناحیه‌ی کمر شدم که عمل کردم و به محض این که خوب شدم، در هفت‌ هشت ماه آینده‌اش، در بازی های جام حذفی مقابل بایرمونیخ، هامبورگ، هرتابرلین به میدان رفتم. ولی متاسفانه آسیب‌دیدگی‌ام طوری بود که دیگر نتوانستم در فوتبال آلمان باقی بمانم و به ایران برگشتم». تیموریان سابقه ی حضور در تیم‌های ملی ایران ، تیم‌های ملی ارتش و جوانان ایران را نیز دارد.

سرژیک تیموریان

او که زاده سال ۱۳۵۳ در تهران بوده و اکنون ۴۶ سال دارد چند روز پیش سوار بر موتور با یک خودرو برخورد کرده و به دلیل ضربه شدیدی که به سرش وارد شده به کما رفته و به بخش آی سی یو منتقل می شود. آندرانیک تیموریان با تایید در کما بودن برادر بزرگترش با درخواست از هموطنان برای دعا به منظور سلامتی برادرش چنین گفت: «خدا را شکر حال برادرم بهتر است. به طور حتم زمان می‌برد تا او به بهبودی کامل برسد و بتواند شرایط مطلوب را پیدا کند و از همه دوستان می‌خواهم برای سلامتی او دعا کنند. از همه دوستانی که در این چند ساعت نگران سرژیک شدند، تشکر می‌کنم».

سرژیک تیموریان

به دلیل اوضاع بحرانی کرونا در پایتخت و جلوگیری از ازدحام در بیمارستان، خانواده تیموریان تصمیم گرفته اند که نام بیمارستان محل بستری شدن سرژیک را به طور علنی اعلام نکنند. سرژیک تیموریان در کنار ادموند بزیک، ادموند اختر، فرد ملکیان و برادر کوچکترش آندرانیک از جمله بازیکنان ارمنی هستند که در طی چند دهه اخیر به بالاترین سطح فوتبال کشور راه یافته و حتی سابقه لژیونر شدن را نیز دارند.

مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
بدون نظر

ورود