درگیری کیم کارداشیان و کانیه وست در فضای مجازی و افزایش احتمال جدایی این دو

درگیری کیم کارداشیان و کانیه وست در فضای مجازی و افزایش احتمال جدایی این دو

به گفته منابع نزدیک به کیم کارداشیان و کانیه وست رابطه این دو دچار بحران شده و امکان پایان یافتن آن وجود دارد. به گفته این منبع اگر چه کارداشیان و وست در انظار عمومی از همدیگر حمایت کرده اما ازدواج آن ها همواره با فراز و نشیب هایی همراه بوده و این دو در سال های اخیر مسیرهای متفاوتی را پیموده اند. این منبع خبری در این باره چنین گفته است:«کیم و کانیه رفته رفته از هم دور شده و این زوج به جدایی فکر می کنند. این دو بی قید و شرط یکدیگر را دوست دارند اما در طی سال ها از هم دور شده و به نقطه ای رسیده اند که به نظر می رسد برای نجات این رابطه بسیار دیر شده است. کیم و کانیه با مبارزه برای عشق شان و یکدیگر غریبه نیستند اما می خواهند جایی باشند که همه چیز دوستانه و ساده باشد تا بتوانند در کنار هم سرپرستی فرزندشان را داشته باشند».

جدایی کیم کارداشیان و کانیه وست

در روزهای اخیر تنش بین این دو سلبریتی به شدت افزایش یافته است. ماجرا از نامزدی کانیه وست برای انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده و اولین گردهمایی رسمی او شروع شد که صحبت های احساسی و غیرمنتظره اش واکنش های بسیاری را برانگیخت. وست در این گردهمایی در حالی که گریه می کرد ادعا کرد که پدرش قبل از تولد او می خواسته وی را سقط کند و کیم کارداشیان نیز قصد داشته دخترشان را سقط کند. بدنبال این اظهارات جنجالی، کیم روز چهارشنبه گذشته در شبکه های اجتماعی خود از بیماری شخصیت دو قطبی همسرش گفت و اظهار داشت که نگرانی او سلامت روانی این رپر ۴۳ ساله است که بدتر از قبل به نظر می رسد.

جدایی کیم کارداشیان و کانیه وست

کانیه وست در گردهمایی تبلیغاتی خود در اوایل ماه جاری در کارولینای جنوبی صحبت هایی در مورد خود، کیم و خانواده اش کرده بود که به گفته منبع نزدیک به این زوج، باعث ناراحتی کیم شده است. وست در ادامه این ماجرا توییت هایی را در مورد کیم و مادرش، کریس جنر، منتشر کرده و ادعا کرد که همسرش سعی داشته او را در خانه زندانی کند، ادعاهایی که ظاهراً به شدت کیم را ناراحت کرده است. بدنبال ادعاهای کیم کارداشیان در مورد شرایط روانی همسرش، این ستاره ۳۹ ساله اکنون در حال تصمیم گیری در مورد آینده رابطه اش با کانیه وست است.

جدایی کیم کارداشیان و کانیه وست

منبع نزدیک به کیم و کانیه در این باره چنین گفته است: «کیم و خانواده مایلند که کانیه از کادر درمانی که در گذشته به او کمک کرده اند با اختلال شخصیت دوقطبی خود کنار بیاید بار دیگر کمک بگیرد. اگر چه کانیه هر کمکی که از طرف کیم و خانواده اش ارائه شود را رد می کند اما آن ها امیدوارند که او سر عقب بیاید و با آن ها برای دریافت کمک همکاری کند». وی همچنین در مورد فاصله فیزیکی که این دو در روزهای اخیر گرفته اند چنین گفته است:«کیم می خواهد به کانیه فضا بدهد و نمی خواهد او را ناراحت کند اما کیم چندین بار برای ارتباط با کانیه دست به کار شده است. در حال حاضر، خیلی چیزها در دست کانیه است و او کسی است که باید با بیماری روانی خود مواجه شده و به دنبال کمک گرفتن باشد».

جدایی کیم کارداشیان و کانیه وست

کانیه اکنون در  مزرعه شخصی اش در وایومینگ به سر برده و برخی از دوستان مشهورش مانند دیو چپل به دیدار او رفته اند. کیم کارداشیان در واکنش به اظهارات کانیه وست در نشست تبلیغاتی اش، در یک پست طولانی اینستاگرامی از رسانه ها و طرفداران خواسته بود که نسبت به کانیه مهربان باشند و در ادامه از خود در مقابل انتقادات مبنی بر اینکه سعی نکرده به شوهرش کمک کند دفاع کرد: «همانطور که بسیاری از شما می دانید، کانیه اختلال شخصیت دوقطبی دارد، هر کسی که این بیماری را دارد و در زندگی اش کسی را دوست داشته است، می داند که درک این موضوع چقدر پیچیده و دردناک است… کسانی که بیماری روانی را می فهمند یا رفتارهای غیرارادی را می شناسند می دانند که خانواده کاری نمی تواند بکند مگر اینکه عضو بیمار خردسال باشد. کسانی که بی خبر هستند یا از این تجربه فاصله بسیاری دراند ممکن است قضاوت کرده و درک نکنند که این افراد خودشان باید در فرآیند کمک خواستن قرار گیرند، بدون توجه به اینکه دوستان و خانواده چقدر سخت تلاش کنند».

جدایی کیم کارداشیان و کانیه وست

کیم در این پست اینستاگرامی از همسرش به عنوان یک شخص «باهوش اما پیچیده» یاد می کند: «کسانی که به کانیه نزدیک هستند از قلب او خبر دارند و می دانند که حرف هایش گاهی با نیتش همخوانی ندارند. زندگی با اختلال شخصیت دو قطبی رویاها و ایده های خلاقانه او را تضعیف یا بی ارزش نمی سازد، مهم نیست که چقدر برای برخی دست نیافتنی و بزرگ به نظر برسند. این بخشی از نبوغ اوست همانطور که همه ما شاهد بوده ایم، بسیاری از رویاهای او به واقعیت پیوسته اند». لازم به ذکر است که پس از این پست اینستاگرامی کیم کارداشیان، کانیه وست در توییت های مدعی شده بود که از وی جدا خواهد شد اما مدتی بعد این توییت ها را حذف کرد.

بیشتر بخوانید: از راب تا کایلی؛ اعضای خانواده «کارداشیان-جنر» هر کدام چه مقدار ثروت دارند؟

منبع: etonline
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
یک نظر

ورود

  • احمد مرداد ۵, ۱۳۹۹

    با مطالبی ازین دست رنگ سایت رو باید از نارنجی به زرد تغییر بدین