نکات زیر پوستی آرایش صورت سبک

نکات زیر پوستی آرایش صورت سبک

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

این روزها آرایش صورت سبک طرفداران زیادی پیدا کرده است. چرا که این سبک آرایش، چهره خانم ها را دخترانه تر و جوان تر جلوه می دهد. خوبی آرایش سبک، مناسب بودن آن برای هر موقعیتی است. پس شما هم با داشتن آرایش لایت و اروپایی به راحتی می توانید در موقعیت های مختلف به خوبی بدرخشید. برای داشتن آرایش لایت زیرسازی بیشتری انجام می شود. برای مثال، پرایمر عضو جدایی ناپذیر آرایش سبک است. پرایمر یک وسیله ضروری برای انجام زیرسازی آرایش است که باعث می شود آرایش شما یک دست و بدون نقص بر روی صورت بنشیند.

اگر دوستدار آرایش های سبک و لایت هستید، برای دانستن نکات زیرپوستی این نوع آرایش صورت، با ما همراه باشید.

 

دیگر نگران خوابیدن آرایش بر روی صورت نباشید.

پرایمر یک محصول بسیار جذاب آرایشی است که با استفاده از آن می ‌توان یک تیر و دو نشان کرد. یعنی در کنار این که ظاهر آرایش شما را یک دست و بی نقص نشان می‌دهد، باعث شفافیت و شادابی پوست می شود که در آخر محصولات آرایشی بر روی پوست بهتر می‌نشیند. در واقع، کار پرایمر آماده کردن پوست شما برای آرایش است که باید قبل از کرم پودر از آن استفاده کنید. حتی برخی از پرایمرها به تنهایی ظاهر پوست را شاداب و جذاب نشان می‌دهند که دیگر نیازی به کرم های پوشش دهنده نخواهد بود.

پرایمر یک محصول ضروری برای انجام گریم های حرفه ای است.

انجام یک گریم حرفه ای باعث تبدیل شدن صورت شما به ظاهری درخشنده تر و متفاوت می شود، تا در یک مجلس خاص و متفاوت‌ حضور پیدا کنید. اینجاست که استفاده از پرایمر برای آرایش سبک حتمی است‌. هر چقدر پرایمر مرغوب تر باشد، آرایش شما بهتر بر روی صورت قرار می‌گیرد و درخشندگی آن بیشتر نمایان می شود. جالب است بدانید تمام مراقبت های پوستی که باید در مقابل آرایش و گریم انجام شود، با استفاده از پرایمر امکان پذیر خواهد بود.

از ویژگی های مراقبتی پرایمر خبر دارید؟

غیر از این که این محصول آرایشی پوست شما را برای آرایش آماده می‌کند بسیاری از ویژگی های مراقبتی هم دارد که کیفیت آن به برند انتخابی مربوط می شود.

رفع تیرگی و کدری پوست: معمولا اکثر پرایمرها باعث روشن تر شدن پوست می شود. البته این ویژگی در برندهای مختلف متفاوت عمل می کند. اما به طور کلی، استفاده از این محصول باعث می شود که از پوست شما در مقابل تیرگی های حاصل از آرایش محافظت شود.

رفع زبری پوست و تبدیل آن به ظاهری مخملی و زیبا: نرم کردن پوست یکی دیگر از ویژگی‌های مهم استفاده از پرایمر است. یک پرایمر خوب پوست شما را به ظاهری مخملی و جذاب تبدیل می کند و موجب ماندگاری بیشتر آرایش بر روی صورت شما می شود.

خاصیت مرطوب کنندگی پرایمرها: در کنار همه این ویژگی های خوب، بیشتر خانم ها طرفدار خاصیت مرطوب کنندگی پرایمر هستند. چرا که تمام پوست ها به دلیل استفاده از لوازم آرایشی به مرطوب کننده نیاز دارند. بنابراین این خاصیت باعث می شود پوست رطوبت خود را هنگام استفاده از لوازم آرایش حفظ کند.

برای آرایش سبک چگونه سایه بزنیم؟

هنگام آرایش، چشم ها نسبت به دیگر اجزای صورت اهمیت بیشتری پیدا می کنند. باید طوری به آرایش چشم ها دقت کرد که زیبایی صورت دو چندان شود. بیشتر آرایش چشم را سایه چشم انجام می دهد که اگر به درستی زده شود، چشم های شما جذاب تر و زیباتر به نظر می رسد. برعکس، اگر سایه چشم به صورت غیراصولی زده شود، چهره شما از حالت عادی خارج و ناهماهنگی خاصی در آن پیدا می شود.

هنگام سایه زدن باید به ابعاد چشم خوب دقت کنید و سپس با در نظر گرفتن یک ایده خاص در ذهن و مناسب با چشم ها کار را شروع کنید.

استفاده از رنگ های تیره سایه چشم قوانین خاص خودش را دارد.

استفاده متوسط از رنگ های ملایم و خنثی برای آرایش چشم های مختلف مسئله ای پیش نمی آورد. اما رنگ های تیره این چنین نیستند. زدن بیش از حد سایه های تیره، چشم ها را فرو رفته تر و پیرتر نشان می دهد. بنابراین اگر چشم های شما کمی فرو رفته است، در انتخاب رنگ های تیره خوب دقت کنید و اگر هم دوست دارید، جوان تر به نظر برسد، رنگ های ملایم را برای سایه چشم انتخاب کنید. در آرایش سبک سایه هایی که در تناژ رنگ پوست باشند مناسب ترین گزینه اند.

وقت آن رسیده، رایج ترین اشتباه در آرایش چشم ها را کنار بگذارید.

یکی از اشتباهات رایج در آرایش چشم سایه زدن بیش از اندازه گوشه داخلی و کاسه چشم است. این دو قسمت را باید به صورت کاملاً نا مخصوص و با استفاده از سایه هایی که بافتشان نرم است، پر کرد. به طوری که تعادل بین این دو قسمت به صورت طبیعی برقرار شود.

جذابیت در عین سادگی با انتخاب درست رنگ ابرو

انتخاب درست رنگ ابرو یکی دیگر از نکات کلیدی برای داشتن ظاهری زیبا در عین سادگی است. رنگ ابرو مناسب تاثیر بسیار فوق‌العاده‌ای بر روی زیبایی صورت شما دارد. اگر رنگ ابرو نامناسبی انتخاب کنید، دیگران در اولین برخورد، متوجه این ناهماهنگی خواهند شد. به طور کلی، رنگ ابرو باید متناسب با چهره و رنگ مو انتخاب شود.

اگر موهای روشنی دارید؟

اگر موهای شما بسیار روشن و یا به رنگ بلوند است، باید به فکر روشن کردن ابروهای تان هم باشید. انتخاب رنگ تیره یا مشکی اصلاً مناسب رنگ موهای روشن نیست. در این مواقع به سراغ رنگ ابرویی بروید که دو الی سه درجه از رنگ موهای روشن شما، تیره تر باشد.

مناسب ترین رنگ ابرو برای موهای قهوه ای

رنگ موی قهوه ای بسیار طرفدار دارد. اگر شما هم رنگ مو قهوه ای را دوست دارید، باید روشن کردن ابروها را کنار بگذارید. رنگ قهوه ای مانند یک چهارچوب صورت شما را در بر می گیرد که در این حالت بهتر است ابروها هم تناژ قهوه‌ای داشته باشند. اما بهتر است یک یا دو درجه از رنگ موها روشن تر باشند.

کلام آخر

رعایت نکات آرایشی بسیار جزئی، به خانم ها کمک می کند تا جذابیت خود را حفظ کنند و حتی کنار گذاشتن یک اشتباه خیلی کوچک تغییر بسیار مثبتی بر روی زیبایی آنها می گذارد. معمولاً بانوانی که آرایش شان در عین سادگی بسیار زیبا و دلربا به نظر می رسد، حداکثر تلاش خود را برای رعایت نکات لازم آرایشی انجام داده و مراقبت های لازم پوست را در اولویت کارهای روزانه خود قرار می دهند. پس شما هم سعی کنید مطابق با پوست و چهره تان نکات گفته شده در این مقاله را رعایت کنید.

بدون نظر

ورود