معرفی هتل آریان کیش

معرفی هتل آریان کیش

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

تجربه سفر به مکان‌های سیاحتی و توریستی معمولا با اقامت در هتل‌ها و مسافرخانه‌هایی همراه است که بخش مهمی از خاطرات شما از سفر را می‌سازند. هتل‌های معروف که در رتبه‌بندی بالایی قرار دارند، با خدمات فراوان و امکانات رفاهی عالی، تلاش زیادی برای کسب رضایت مسافران می‌کنند. کیش هم از آن‌دسته مکان‌های گردشگری است که با تعداد زیادی هتل‌های لوکس و درجه یک، تنوع انتخاب را برای شما بالا می‌برد. در این مطلب قصد داریم به معرفی هتل آریان از معروف‌ترین هتل های کیش علی بابا بپردازیم.

معرفی

این هتل زیبا را در سال ۷۸ در زمینی با زیربنای ۵۳۰۰ مترمربع در سه طبقه و یک نیم طبقه شامل سالن بیلیارد افتتاح کردند و چندین مرتبه، ازجمله آخرین بار در سال ۹۸، به بازسازی آن پرداختند. ۶۸ واحد اقامتی در سه طبقه به‌صورت اتاق و سوئیت در مساحت‌های مختلف، پذیرای گردشگران خارجی و داخلی سراسر کشور است. نمای بیرونی زیبای این هتل با طراحی شبیه امواج دریا و نورپردازی جذاب در شب، هر بیننده‌ای را جذب خود می‌کند. لابی هتل آریان کیش با طراحی چشم‌نواز و جذاب یکی از زیباترین‌ها از میان لابی‌های هتل های کیش است که در یک دوره رتبه اول را به خود اختصاص داده ‌است.

قرارگیری هتل چهار ستاره آریان کیش در میدان امیرکبیر، جنب هتل مریم، موقعیت جغرافیایی بسیار مناسبی را برای دسترسی آسان شما به مکان‌های تفریحی و تجاری فراهم می‌کند. فاصله بسیار کم هتل آریان کیش تا دریا شما را برای یک پیاده‌روی ۱۰ دقیقه‌ای تا رسیدن به ساحل ترغیب خواهد کرد. به‌دلیل فاصله بسیار کم هتل آریان کیش با مراکز خرید و تفریحی شما می‌توانید در مدت کوتاهی خود را به جاذبه‌های گردشگری مثل پارک دلفین‌ها و اسکله تفریحی یا مراکز خرید معروف و پرتردد جزیره ازجمله بازارهای پانیذ، مروارید و مرجان برسانید.

اقامت

با وجود موقعیت عالی هتل آریان کیش ازنظر امکانات رفاهی و تفریحی و دسترسی بسیار خوب این هتل به مراکز تجاری و سیاحتی مهم کیش، هزینه اقامت در این هتل چهار ستاره بسیار مناسب است. اقامت در هتل آریان کیش بین ۴۲۰ تا ۸۰۰ هزارتومان برای هر شب، بودجه می‌خواهد. قیمت‌ها با توجه به نوع اتاقی که انتخاب می‌کنید، تعیین می‌شود. ظرفیت واحدهای اقامتی متفاوت است و اتاق‌ها از دو تا پنج تخته هستند. یکی از امکانات عالی هتل آریان کیش وجود اتاق‌های چهار و پنج تخته به دو صورت اتاق معمولی و سوئیت است که با توجه به سلیقه، امکانات موردنظرتان و بودجه موجود می‌توانید هریک را به‌دلخواه رزرو کنید. با رزرو بهترین هتل های کیش از علی‌ بابا می‌توانید مشخصات اتاق را پیش از رزرو بررسی کرده و تصاویرش را ببینید.

اگر کودک زیر پنج سال همراه دارید، درصورت عدم‌استفاده از سرویس اتاق، اقامت کودک شما بدون هزینه خواهد بود. هتل آریان کیش مانند سایر هتل های کیش که از امکانات بالایی برخوردار هستند، خدمات رایگانی را به شما ارائه می‌دهد. کافی است پیش از سفر تاریخ، ساعت سفر، شماره پرواز و شماره شرکت هواپیمایی را به مسئولان هتل اطلاع دهید تا هنگام رسیدن به فرودگاه به استقبال شما بیایند. در پایان این استقبال گرم با نوشیدنی سرد در لابی هتل پذیرایی خواهید شد. ازدیگر امکانات رایگان هتل آریان کیش اینترنت نامحدود و با سرعت بالا است. اینترنت نامحدود هتل آریان کیش به شما این امکان را می‌دهد تا در سراسر هتل ازجمله لابی و اتاق، لحظات لذت‌بخش و به‌یادماندنی سفر را با دوستانتان به‌اشتراک بگذارید. اگر دسته‌جمعی با دوستان یا خانواده سفر می‌کنید، سرویس گشت تفریحی رایگان هتل آریان کیش را امتحان کنید و از گشت‌وگذار در جزیره لذت ببرید.

امکانات

هتل آریان کیش امکانات مختلفی را دراختیار شما قرار می‌دهد و تجربه سفر به جزیره کیش را برایتان به‌یادماندنی‌تر می‌کند. این هتل چهار ستاره در هریک ‌از اتاق‌های خود امکاناتی مانند تلویزیون LCD، حمام، یخچال، سشوار، اتو، مینی‌بار، بسته بهداشتی، سرویس فرنگی، کمد لباس، رخت‌آویز، دراور، مبلمان، سیستم تهویه مطبوع، صندوق امانات و… را دردسترس مسافران قرار می‌دهد.

اگر با ماشین شخصی درحال سفر هستید، در هتل آریان کیش اصلا نگران جای پارک خودرو نباشید. پارکینگ روباز هتل با ظرفیت ۲۰ خودرو به‌صورت رایگان دراختیار شما قرار می‌گیرد. ممکن است مانند بسیاری از گردشگران شما هم با پرواز خود را به جزیره کیش رسانده ‌باشید؛ درنتیجه برای سیر و سیاحت به ماشین احتیاج خواهید داشت. این هتل کرایه اتومبیل‌های لوکس و بدون راننده را برای شما درنظر گرفته تا با خیال راحت به همه نقاط جزیره سفر کنید.

یکی از ویژگی‌های جذاب هتل آریان کیش وجود یک کافی‌شاپ زیبا و آرام است که شبانه‌روزی به مسافران سرویس می‌دهد. رستوران زیبا و مجلل هتل با ظرفیت ۱۳۰ نفر و منوی متنوع شامل غذاهای ایرانی و خارجی و انواع غذاهای دریایی، کنار چایخانه سنتی و بوفه صبحانه رایگان با منوی صبحانه بسیار متنوع، شما را برای سرو غذا و انواع خوراکی در خارج از هتل بی‌نیاز می‌کند. هتل آریان کیش این امکان را به شما می‌دهد تا درصورت تمایل از سرو غذا در اتاق خود لذت ببرید.

اگر اهل بازی بیلیارد هستید، در زمان اقامت خود در هتل آریان کیش، بازی در سالن مجهز بیلیارد واقع در طبقه چهارم این هتل چهار ستاره را ازدست ندهید. سالن کنفرانس، خشکشویی، اتاق چمدان، خدمات خانه‌داری و روم سرویس ۲۴ ساعته ازدیگر امکانات این هتل محسوب می‌شود.

بدون نظر

ورود