روایت برایان کرانستون بازیگر سریال بریکینگ بد از تجربه ابتلا به ویروس کرونا

روایت برایان کرانستون بازیگر سریال بریکینگ بد از تجربه ابتلا به ویروس کرونا

برایان کرانستون بازیگر سریال بریکینگ بد (Breaking Bad) گفته است خودشانس بوده که قبل از تاثیرگذار شدن ویروس کرونا در بدنش توانسته آن را شکست بدهد. این بازیگر ۶۴ ساله گفته است که علیرغم «پیروزی از پروتکل ها»، هنوز هم با عوارض کووید-۱۹ احساس ناخوشی می کند. کرانستون با انتشار ویدیویی در حساب اینستاگرامی خود از طرفدارانش خواسته «ماسک لعنتی را بپوشند» و خود را یکی از خوش شانس ها می داند که ویروسی را شکست داده که جان ۱۵۰,۰۰۰ نفر را در ایالات متحده گرفته است.

ابتلای برایان کرانستون بازیگر سریال بریکینگ بد به کرونا

در این ویدیو، برایان کرانستون در خارج از یک مرکز درمانی ایستاده و می گوید که پلاسمای خون خود که حاوی آنتی بادی کووید-۱۹ است را اهدا می کند تا به کسانی که هنوز با این ویروس مبارزه می کنند کمک کرده باشد. وی در زیر این پست اینستاگرامی خود چنین نوشته است:«سلام. اکنون احتمالاً احساس شکست و درماندگی می کنید، تحرکتان را محدود کرده و مانند من، از این وضع خسته اید! خب، می خواهم شما را تشویق کنم که کمی بیشتر صبر داشته باشید. من در پیروزی از پروتکل ها بسیار سختگیر بودم و همچنان به ویروس مبتلا شدم. بله. بسیار ترسناک به نظر می رسد که بیش از ۱۵۰,۰۰۰ آمریکایی به خاطر این ویروس جانشان را از دست داده اند».

ابتلای برایان کرانستون بازیگر سریال بریکینگ بد به کرونا

وی در ادامه تجربه خود از این بیماری را چنین تشریح کرده است: «من یکی از خوش شانس ها بودم. عوارض بسیار خفیف. از خداوند سپاسگزارم و از شما می خواهم که ماسک لعنتی را همچنان بپوشید، به شستن دست هایتان ادامه دهید و فاصله اجتماعی را رعایت کنید. می توانیم پیروز شویم تنها اگر قوانین را رعایت کنیم، سلامت بمانید». کرانستون در مورد تصمیمش برای اهدای پلاسمای خون خود نیز می گوید: «این کار به افراد کمک خواهد کرد که سریع تر خوب شوند و در مطالعات تحقیقی علمی در مورد این ویروس به کار خواهد آمد». وی در ادامه می گوید که ۸۴۰ میلی لیتر از پلاسمای خون او جمع آوری شده و تصریح می کند: «مطمئناً باز خواهم گشت تا مقدار بیشتری اهدا کنم».

ابتلای برایان کرانستون بازیگر سریال بریکینگ بد به کرونا

بازیگر محبوب سریال بریکینگ بد می گوید که خیلی زود متوجه ابتلای خود به ویروس کرونا شده در حالی که احساس «سردرد خفیف» و «سنگینی سینه» کرده بود. وی همچنین می گوید که حس چشایی و بویایی اش را کاملاً از دست داده بود. برایان کرانستون در ادامه صحبت های خود می گوید: «شستن دست ها، فاصله اجتماعی و پوشیدن ماسک را فراموش نکنید».

بیشتر بخوانید: «بریکینگ بد»؛ معنای عنوان یکی از جذاب‌ترین و پرطرفدارترین سریال‌های تاریخ چیست؟

منبع: mirror
مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
بدون نظر

ورود