افشاگری نماینده مجلس در مورد مافیای هشت هزار میلیارد تومانی کنکور + ویدیو

افشاگری نماینده مجلس در مورد مافیای هشت هزار میلیارد تومانی کنکور + ویدیو

این روزها بحث برگزاری یا لغو کنکور به یکی از بحث های مهم در فضای آموزشی کشور تبدیل شده و بار دیگر صحبت هایی از حذف کامل کنکور و دلایل محقق نشدن این موضوع به گوش می رسد. احمد نادری نماینده مجلس یازدهم و عضور عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در یک برنامه تلویزیونی زنده با عنوان تهران بیست به سوالات مجری و بینندگان این برنامه در مورد کنکور پاسخ داده و از وجود مافیای هشت هزار میلیارد تومانی در آن خبر داد که مانع از حذف کنکور شده و به ادعای وی این مافیا در سازمان سنجش نیز نفوذ دارد. وی در این برنامه مدعی شد: «مافیای آموزشی موافق برگزاری کنکور در همان مهلت مشخص است و فشار عجیب و غریبی هم بر من و همکارانم گذاشته است».

افشاگری نماینده مجلس در مورد مافیای کنکور

نادری در پاسخ به سوال مجری برنامه مبنی بر اینکه آیا در این زمینه با وی و همکارانش تماس گرفته شده و تحت فشار قرار گرفته اند مدعی است که به طور مداوم با تلفن وی و دیگر نمایندگان مجلس تماس گرفته شده و آن ها حتی پیامک هایی در این مورد دریافت کرده اند. نادری در ادامه این مصاحبه چنین گفته است: «این پیام ها البته متناقض است. این مافیاهای چی و چی چی در واقع پشتیبان های خود را مامور کرده اند که شبانه روز دارند به من و دانش آموزان زنگ و پیام می زنند که ما موافق هستیم چون این ها یک سال قرارداد دارند با دانش آموز و باید سر سال تمام کنند. از الان و هنوز که کنکور ۹۹ تمام نشده برای کنکور ۱۴۰۰ دارند ثبت نام می کنند. هشت هزار میلیارد تومان تقریباً گردش مالی این کلاس های آموزشی و مافیای آموزشی است که یک سر آن در سازمان سنجش است متاسفانه».

در ادامه مجری برنامه از نماینده مجلس می پرسد که آیا به نظر وی سازمان سنجش به این مافیای کنکور شریک است یا خیر، پاسخ احمد نادری چنین است: «با کمال تاسف باید خدمت مردم شریف ایران و شما اعلام بکنم که شرکت تعاونی کارکنان سازمان سنجش خود به صورت غیرقانونی آزمون برگزار می کند و پول از مردم و بچه های مردم می گیرد. من نمی گویم که سازمان سنجش به مافیا وصل است، بحث من این است که سازمان سنجش در نوعی از یک تعارض منافع دارد کنشگری می کند و من نمی توانم از سازمان سنجش بپذیرم زیرا خود سازمان سنجش منفعت دارد».

مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
بدون نظر

ورود