جواد خیابانی بازیگر فیلم شهاب حسینی شد

جواد خیابانی بازیگر فیلم شهاب حسینی شد

جواد خیابانی به فیلم «بعد از اتفاق» به تهیه کنندگی شهاب حسینی پیوست.

خیابانی گزارشگر شهرآورد فیلم بعد از اتفاق خواهد بود که کارگردانی آن را پوریا حیدری اوره برعهده دارد.

جواد خیابانی بازیگر فیلم بعد از اتفاق

بعد از اتفاق داستانی فوتبالی دارد و روایتگر ماجرای آرزوی یک کودک در فوتبال است.

بسیاری از بازیکنان مشهور فوتبال ایران در کنار بازیگران حرفه‌ ای سینمای ایران در این فیلم حضور خواهند داشت. جواد عزتی، رضا کیانیان، بهرام افشاری، رضا ناجی، رضا کیانیان، گلاره عباسی، نیما شعبان نژاد، ستاره پسیانی و یسنا میرطهماسب در کنار علی انصاریان برخی بازیگران این اثر سینمایی هستند.

این فیلم با تهیه کنندگی مشترک کمپانی پی اس فیلم قبرس ،کمپانی گریز متری کانادا ، کمپانی پل مدیا امریکا و کمپانی ای ای ام یو فلاند ساخته می‌شود. شهاب حسینی یکی از شرکای اصلی در کمپانی پل مدیا امریکا است که تهیه‌ کننده ی فیلم است.

پوریا حیدری، کارگردان کار، پیش از این در عرصه ی تهیه کنندگی و ساخت فیلم های مستند داخلی و خارجی فعال بوده است.

پوریا حیدری اوره در کنار شهاب حسینی

حیدری اوره در مصاحبه ای در خرداد ۹۹ درباره ی فیلم سینمایی بعد از اتفاق گفت: این اولین فیلم سینمایی من در ایران است. البته پیش از این فیلم دیگری به نام «باغ‌ های زردآلو» به عنوان محصول مشترک ایران و ارمنستان ساخته بودم که به ۹۶ فستیوال رفت و از پرافتخارترین تولیدات مشترک سینمای ایران بود. چندی پیش هم پروانه ی ویدیویی گرفت تا در «هنر و تجربه» اکران شود، اما موضوعات کرونا پیش آمد.

این کارگردان افزود: من تنها در ایران اقامت ندارم، بلکه به کشورهای مختلفی رفت و آمد دارم و در آن کشورها فیلم می‌ سازم. «بعد از اتفاق» به طور کلی در یک استودیو ساخته می‌ شود و تمام دکورها در همان استودیو طراحی شده است که این مرحله فرآیندی طولانی داشت. با این وجود فیلمبرداری «بعد از اتفاق» تنها ظرف ۷ روز انجام می‌ شود که این مرحله را هم آغاز کرده‌ ایم و ۴ روز دیگر فیلمبرداری به پایان می‌ رسد.

وی افزود: ما در «بعد از اتفاق» ۲ بازیگر معلول به نام روح‌ الله جعفری و زهره اعتضاد نیز داریم که نقش‌ های اول این فیلم را بازی می‌ کنند. زهره اعتضاد یکی از معولان ویژه ی ایرانی است که در هنرهای مختلف فعال است و وجه ی بین‌ المللی دارد به طوری که چندین بار از کشورهای مختلف آمده‌ اند و درباره ی او مستند ساخته‌ اند.

حیدری اوره بیان کرد: «بعد از اتفاق» درباره آرزو و امید به زندگی و البته مقام معلم است. همه ی عوامل هم به صورت دلی پای کار این فیلم آمده‌ اند چون فکر می‌ کنند به نسبت بقیه ی فیلم‌ ها حرف ویژه‌ تری دارد.

این کارگردان درباره ی همکاری با شهاب حسینی هم گفت: من مدیر برنامه‌ های شهاب حسینی هستم و پیش‌ تر در این زمینه با هم همکاری داشته‌ ایم. وقتی هم که می‌ خواستم این فیلم را بسازم موضوع را با شهاب حسینی در میان گذاشتم و او موضوع فیلم را دوست داشت، به همین دلیل با یکدیگر همکاری کردیم. شهاب حسینی هر چند در «بعد از اتفاق» بازی نکرده اما به عنوان نریتور صدایش در فیلم حضور دارد.

حیدری اوره اظهار کرد: با توجه به اینکه خودم در مقوله ی پخش سررشته دارم، اصولاً فیلم‌ هایم پخش بین‌ المللی می‌ شوند. هم اکنون هم ۳ کمپانی بین‌ المللی از قبرس و کانادا و کمپانی شهاب حسینی در آمریکا، پشت فیلم هستند و همکاری‌ هایی با ما در ساخت فیلم دارند. «بعد از اتفاق» یک فیلم کاملاً ایرانی است و سعی شده است وجه‌ هایی از فرهنگ ایرانی در آن نمایان باشد. هرچند هنرپیشه‌ های معروفی در این اثر حضور دارند، ولی دوست دارم وقتی فیلم اکران می‌ شود مردم علت حضور آن‌ ها را دریابند و همین موضوع است که فیلم را متمایز می‌ کند.

وی در ادامه توضیح داد: ما در نظر داریم «بعد از اتفاق» را به صورت آنلاین به نمایش بگذاریم. هم اکنون کارهای پست پروداکشن آن هم همزمان با تولید انجام می‌ شود و فکر می‌ کنم بتوانیم تا ۲ ماه دیگر آن را در ایران به صورت اینترنتی اکران کنیم.

مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
بدون نظر

ورود