اینترنت پر سرعت +ADSL2 تک نت

اینترنت پر سرعت +ADSL2 تک نت

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

اینترنت پر سرعت +ADSL2 یکی از مهم ترین خدمات تک نت به کاربران خانگی و از جدیدترین نسل های اینترنت ADSL است .

درحال حاضر طیف گسترده ای از کاربران از سرویس پر سرعت ADSL2+ استفاده می کنند.

سرویس اینترنت پر سرعت ADSL2+ بر روی خط تلفن قابل ارائه است و حداکثر سرعت دانلود ۱۶ مگابیت و آپلود ۱ مگابیت را در اختیار کاربران قرار می دهد .

دسترسی آسان و پوشش دهی سراسر کشور دلیل استقبال کاربران از سرویس پر سرعت ADSL2+ می باشد .

استفاده از فناوری پر سرعت ADSL2+ و انتقال داده از طریق خطوط تلفن یکی از آسان ترین و کم هزینه ترین راه های ارتباط با دنیای وب و شبکه جهانی اینترنت است که برای برقراری ارتباط پر سرعت و بدون قطعی اینترنت برای عموم مردم طراحی و تولید شد. کاربران با استفاده از این سرویس می توانند با بهره گیری از یک خط تلفن به صورت دائم و با سرعتی بالا از اینترنت استفاده کنند.

DSL چیست؟

DSL (مخفف Digital Subscriber Line) یکی از فناوری‌هایی است که تحول مهمی را در دسترسی به اینترنت طی سال‌های اخیر ایجاد کرده است. این فناوری دارای چند زیرشاخه است، که معروف‌ترین آن‎ها Asymmetric DSL یا به اختصار ADSL نامیده می‌شود.

پیش از ظهور اینترنت ADSL، دسترسی به اینترنت تنها به‌روش Dial-up (از طریق مودم شماره‌گیر) امکان‌پذیر بود که مهم‌ترین نقطه‌ضعف آن علاوه بر سرعت کم (حداکثر ۵۶ کیلوبیت در ثانیه)، اشغال شدن خط تلفن است. ولی در اتصال ADSL، خط تلفن اشغال نمی‌شود و دسترسی به اینترنت با سرعت حداکثر ۲۴ مگابیت در ثانیه ممکن شده است.

شبکه DSL

همان‌طور که از نام آن بر می‎آید، ADSL اینترنتی نامتقارن است؛ یعنی سرعت Download و Upload آن متفاوت است. در اولین نسل ADSL، سرعت Download حداکثر ۸ مگابیت در ثانیه و سرعت Upload حداکثر ۱۰۲۴ کیلوبیت در ثانیه بود. اما در نسخه جدید آن که +ADSL2 نام دارد، حداکثر سرعت Download تا ۲۴ مگابیت در ثانیه و سرعت Upload تا ۱٫۵۴۴ مگابیت در ثانیه افزایش پیدا کرده است.

اینترنت پرسرعت ADSL2+ پاسخی است به آن‌ها که به سرعت احتیاج دارند و دیگر از روش‌های دسترسی قدیمی و ناکارآمد به ستوه آمده اند و در پی آن هستند تا با استفاده از این راهکار در کوتاه‌ترین زمان به مقصود برسند. اینترنت پرسرعت ADSL فناوری جدیدی است که بر بستر کابل تلفن قدیمی و آشنای خودمان عمل میکند. نصب یک سیستم ویژه در داخل پست مخابراتی هر منطقه شهری، مشترکین تلفن آن منطقه را به سادگی و بدون نیاز به هر نوع دخل و تصرف سخت‌افزاری یا نرم‌افزاری، از این سرویس بهره‌مند می‌نماید.

نیازی به تدارک زیرساخت‌های جدید نیست؛ و استفاده از سیم‌کشی‌های موجود تلفن ثابت بدون نیاز به اتصال به دستگاه‌های حجیم و پیچیده، کار مصرف‌کننده را بسیار راحت می‌کند. برای داشتن یک اتصال ADSL در محل مصرف‌کننده، تنها نیاز به یک مودم ویژه است. پس از برقراری ارتباط، شرکت سرویس‌دهنده (ISP) تنها هزینه ثابت خط اینترنت پرسرعت ADSL را به‌صورت ماهیانه و بر اساس پهنای باند دریافتی دریافت می‌کند. در حالی‌که مدام از ارتباط اینترنت پرسرعت ADSL استفاده می‌کنید، ارتباط تلفنی شما همیشه آزاد و در دسترس است. هزینه تلفن تنها در صورت استفاده از تلفن محاسبه می‌شود و ربطی به استفاده از خط اینترنت پرسرعت ADSL ندارد.

مزیت های استفاده از پر سرعت ADSL2+

  • دسترسی آسان و راه اندازی سریع
  • پوشش دهی سراسر کشور
  • هزینه پایین
  • سرعت دانلود تا ۱۶ مگابیت و آپلود ۱ مگابیت
  • استفاده از خط تلفن بدون مشغول شدن آن
  • کیفیت و پایداری بسیار مناسب‌

تک نت از ابتدای ظهور فناوری اینترنت  پر سرعت ADSL2+ در حال خدمت رسانی به مشترکین این سرویس می باشد . در حال حاضر در هر شهر یا استان که هستید می توانید به راحتی از اینترنت پر سرعت ADSL2+ تک نت استفاده کنید .

اکثر کاربران اینترنت پر سرعت ADSL2+ مصرف خانگی دارند بااین وجود اگر صاحب کسب و کار هستید نیز می توانید از این خدمات استفاده نمایید.

تک نت سرویس اینترنت پر سرعت ADSL2+ خود را به صورت محدود و نامحدود ارائه می کند .

سرویس ها بسیار ساده طراحی شده و  بدون دغدغه تمام شدن حجم و خرید حجم اضافه نیازهای متفاوت مشترکین را برآورده می کند.

تعرفه خدمات اینترنت پر سرعت ADSL2+ تک نت بر اساس ۳ عامل :

میزان پهنای باند، حجم  و زمان  دسته بندی شده اند برای مشاهده تعرفه ها و جشنواره ها اینجا کلیک کنید .

نحوه ثبت نام :

شما می توانید به ۲ روش آنلاین و تلفنی خرید خود را انجام دهید:

جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۰۲۱۴۵۵۷۴۱۱۰ از ساعت ۸ تا ۲۰  تماس حاصل نمایید و از کارشناسان فروش ما مشاوره بگیرید.و یا اطلاعات خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند .

روش های ثبت نام :

بدون نظر

ورود