واکنش احمدی‌نژاد، ابتکار و مولاوردی به ادعاهای پرویز فتاح: گر حکم شود که مست گیرند…

واکنش احمدی‌نژاد، ابتکار و مولاوردی به ادعاهای پرویز فتاح: گر حکم شود که مست گیرند…

همانطور که در خبر چند ساعت پیش اشاره کردیم، پرویز فتاح رییس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی در یک برنامه زنده تلویزیونی مدعی شده بود که برخی از املاک چند صد میلیارد تومانی این بنیاد که عمدتاً در شمال تهران و مناطق گرانقیمت تهران هستند توسط برخی مسئولان قدیمی در اختیار گرفته شده و به شیوه های مختلف از آن ها سوء استفاده شده یا می شود.

افشاگری پرویز فتاح در مورد املاک مسئولان

از میان مسئولانی که فتاح به آن ها اشاره کرد و شرح مفصل آن در خبر افشاگری رییس بنیاد مستضعفان درباره تصرف اموال عمومی توسط برخی مسئولان + ویدیو  آمده می توان به محمود احمدی نژاد، رییس جمهور سابق، شهیندخت مولاوردی مشاور سابق حسن روحانی در امور زنان، معصومه ابتکار رییس سابق سازمان محیط زیست ،غلامعلی حداد عادل و سپاه ولی امر اشاره کرد. تا به این لحظه تنها احمدی نژاد، ابتکار و مولاوردی به این ادعاها واکنش نشان داده اند که در ادامه توضیحات مستند آن ها را با شما در میان می گذاریم.

دفتر محمود احمدی نژاد در واکنش به اظهارات رییس بنیاد مستضعفان بیانیه ای به شرح زیر منتشر کرده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

اطلاعیه:

با تبریک عید سعید غدیر و عطف به مطالبی که جناب آقای فتاح رئیس محترم بنیاد مستضعفان شامگاه هجدهم مرداد ماه جاری در مورد ساختمان محل استقرار این دفتر در سیمای جمهوری‌اسلامی مطرح کردند، نکات زیر را به استحضار مردم شریف می‌رساند:

١- این دفتر و جناب آقای دکتر احمدی‌نژاد هیچگاه درخواستی برای در اختیار گرفتن ساختمان به بنیاد مستضعفان نداده‌اند. این دفتر همچنین هیچ دخالتی در تعیین یا انتخاب محل مورد نظر که ساختمانی متروکه بوده و بعداً بازسازی گردید، نداشته است. محل مذکور در آبانماه ١٣٩٢ با انتخاب و پیشنهاد و دستور رئیس محترم وقت بنیاد مستضعفان و با عقد قرارداد در اختیار این دفتر قرار گرفته است.

٢- این دفتر به ویژه پس از پیشنهاد سال ١٣٩۶ جناب آقای دکتر احمدی‌نژاد به مقام معظم رهبری دائر بر فروش تمامی أموال بنیاد مستضعفان و توزیع آن بین مردم، خصوصاً محرومین، همواره آماده تخلیه این محل بوده است.

٣- طی سال گذشته و با افزایش نجومی قیمت‌ها، این دفتر ابتدائاً و رأساً پیشنهاد تخلیه را به مسئولین بنیاد داده است، لیکن از طرف آنان تا کنون هیچ درخواستی حتی تلویحی برای تخلیه ارائه نشده است.

۴- با این حال آمادگی داشته و داریم که ساختمان مذکور را تخلیه نماییم و خواهیم کرد. کافی بود مسئولین مربوطه درخواست خود را مستقیماً به این دفتر اعلام می‌نمودند.

۵- دکتر احمدی‌نژاد هرگز زیر بار دین هیچ فرد، گروه و جریانی نبوده و به لطف الهی نخواهند بود.

از خداوند منان سلامتی، عزت، رفاه و امنیت ملت ایران و همه ملت‌ها را مسألت داریم.

دفتر رئیس‌جمهور نهم و دهم
١٩ مرداد ماه

افشاگری پرویز فتاح در مورد املاک مسئولان

شهیندخت مولاوردی در حساب توییتری خود خطاب به فتاح چنین نوشته است: «آقای فتاح شما را به سلامت نفس می شناختم. کاش در جایگاه مهمی که قرار گرفته اید در روایت هایتان بیش از پیش دقیق تر و مسئولانه تر باشید تا با مغلطه طوری وانمود نشود گر حکم‌ شود که مست گیرند…». او در ادامه نوشته است: «منتظر جوابیه مستند و مستدل هیات مدیره موسسه بمانید. این موسسه که کاملا غیرانتفاعی است، هیچگونه نفع و ما به الازای مالی برای اعضای هیات امنا و مدیره خود ندارد و ملک طلق کسی هم محسوب نمی شود. هیات امنای آن هم که اخیرا به عنوان عضو آن (از ۱۲عضو) انتخاب شده ام فقط سالی یکی دو بار جلسه دارد، به عبارتی امروز هست و فردا نیست».

وی در ادامه افزوده است: «هر ضعفی هم داشته باشم، همواره با سری برافراشته بر نداشتن کوچکترین نقطه ضعف مالی و اخلاقی در سوابق کاری و زندگیم بالیده ام، پای اثبات آن هم ایستاده ام و اینک هر دو را با ادعاهای واهی نشانه رفته اند؛ یکی با اتهامی که دیشب از تریبون یکطرفه و زنده برنامه نگاه یک صداوسیما وارد شد و دیگری با اتهام تشویق به فساد و فحشا و فراهم کردن موجبات آن در دادسرای فرهنگ و رسانه. این هم از عیدی ما! اسفند ماه پاسخگوی فهرست دروغین «عیدی ترامپ به ملت ایران»بودیم و حالا پاسخگوی بیان ناقص حقیقت و ذبح حقیقت در پای مصلحت!».

افشاگری پرویز فتاح در مورد املاک مسئولان

معصومه ابتکار نیز در واکنش به صحبت های پرویز فتاح و اتهامات او نسبت به خود در توییتر نوشته است: «آقای فتاح خیلی ها شما را به دیانت میشناختند! صحبت دیشب شما اما اشتباه زیاد داشت و نام بردن از من و خانم مولاوردی با حقیقت ماجرا سازگار نیست که گویا رانت یا نفع شخصی بوده. ساختمان اوایل دهه ۷۰ با نظر امام به موسسه مطالعات زنان داده شد که ما مسئولیتی نداشتیم. رسانه ملی باید فرصت پاسخ دهد».

مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
یک نظر

ورود

  • علی مرداد ۱۹, ۱۳۹۹

    یکی کوه رو میخوره یکی زمین خواری جزیره ها رو می بخشن بیگانه و … این چیزها دیگه عادی شده