بازیگران سریال بازی تاج و تخت در دنیای سینمایی مارول به هم می پیوندند؟

بازیگران سریال بازی تاج و تخت در دنیای سینمایی مارول به هم می پیوندند؟

مفهوم فرانچایز سینمایی ایده تازه ای نیست اما دنیای سینمایی مارول ایده تازه ای در این زمینه ارائه کرده است: پوشش دنیایی در حال بزرگ شده در میان فیلم ها که به عنوان دنیایی خاص عمل می کند. تا حدود زیادی در شباهت با دنیای متفاوت مارول، کتاب ها و سریال های بازی تاج و تخت (Game of Thrones) به شکلی مشابه دنیای در حال توسعه خود را خلق کرده اند. برخی از بازیگران این سریال از قبل وارد دنیای سینمایی مارول شده و بسیاری دیگر نیز در راهند. اما آیا آن ها جادوی وستروس را در یک دنیای سینمایی با اتحاد دوباره خود بازسازی خواهند کرد؟

بازیگران سریال بازی تاج و تخت

در حالی که قرار است بازیگران بیشتری از بازی تاج و تخت به دنیای مارول بپیوندند بخش زیادی از این اتفاق از قبل رخ داده است. پیتر دینکلیج که در سریال مذکور نقش تیریون لنیستر را بازی می کرد در فیلم انتقام جویان: نبرد ابدیت (Avengers: Infinity War) در نقش ایتری ظاهر شد. ناتالی دورمر که در بازی تاج و تخت نقش مارجری تایرل را بر عهده داشت در نقش سربازی در کاپیتان آمریکا: اولین انتقام جو (Captain America: The First Avenger) نقش کوتاهی داشت. فین جونز ایفا کننده نقش لوراس برادر مارجری نیز در سریال های مارولی نتفلیکس با نام Iron Fist و The Defenders نقش دنی رند یا همان مشت آهنین را بازی می کرد.

بازیگران سریال بازی تاج و تخت

ایوان ریون که با نقش شخصیت شرور رمزی بولتون شناخته می شد در سریال کوتاه عمر Inhumans نقش ماکسیموس را بر عهده داشت.برخی دیگر از بازیگران سریال بازی تاج و تخت نیز نقش هایی در دنیای غیرمارولی داشته اند مانند سوفی ترنر در نقش جین گری در مجموعه فیلم های X-Men و اد اکرین در نقش آژاکس در Deadpool. همچنین مایسی ویلیامز در فیلم The New Mutants ظاهر شده که آخرین فیلم از مجموعه مردان ایکس به شمار می آید که توسط فاکس تهیه می شود.

بازیگران سریال بازی تاج و تخت

با این وجود شایعات نشان می دهد که دو نفر دیگر از بازیگران سریال بازی تاج و تخت وارد دنیای سینمایی مارول خواهند شد. ریچارد مدن که در سریال نقش راب استارک را بر عهده داشت در فیلم The Eternals نقش ایکاریس را بازی خواهد کرد. کیت هرینگتون بازیگر نقش جان اسنو نیز در همین فیلم در نقش شوالیه سیاه بازی خواهد کرد. این اولین حضور مدن و هرینگتون در دنیای سینمایی مارول خواهد بود.

بازیگران سریال بازی تاج و تخت

شایعاتی وجود دارد مبنی بر اینکه ۴ نفر از بازیگران سریال بازی تاج و تخت در دنیای سینمایی مارول به هم ملحق خواهند شد. که شامل پیتر دینکلیج، کیت هرینگتون، مایسی ویلیامز و ریچارد مدن هستند. فیلم The New Mutants که ویلیامز در آن ایفای نقش می کند بخشی از دنیای مارول نیست. این فیلم بخشی از فرانچایز X-Men متعلق به استودیو فاکس است که البته یک اسپین آف به شمار می آید. این امکان وجود دارد که مدیران اجرایی مارول از ویلیامز در فیلم های مارولی نیز استفاده کنند هر چند بعید به نظر می رسد این مدیران خواستار راه اندازی مجدد یا تغییر بازیگران مردان ایکس باشند.

بازیگران سریال بازی تاج و تخت

شخصیت ایتری دینکلیج نیز می تواند در The Eternals حضور داشته باشد زیرا او بخشی از ماجراهای کهکشانی مارول می باشد. با تمام این تفاسیر شاید چیزی جز اتحاد و ملاقات دوباره برادران استارک در انتظار طرفداران این سریال نباشد و قرار گرفتن بازیگران اصلی سریال بازی تاج و تخت در یک فیلم مارولی دیگر تنها به این خاطر که در یک سریال پرطرفدار در کنار هم بوده اند از لحاظ روایی قابل درک نیست.

بیشتر بخوانید: خاندان اژدها ؛ آخرین خبرها در مورد ساخت و تاریخ انتشار دنباله سریال بازی تاج و تخت

منبع: cheatsheet
مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
بدون نظر

ورود