محبوبان دست‌نیافتنی؛ ستارگان مرد مجرد هالیوود که به ازدواج اعتقادی ندارند [قسمت دوم]

محبوبان دست‌نیافتنی؛ ستارگان مرد مجرد هالیوود که به ازدواج اعتقادی ندارند [قسمت دوم]

هالیوود جایی است که اغلب قریب به اتفاق بازیگران و به طور کلی فعالان عرصه سینما و تلویزیون آرزوی حضور در آن را دارند. سینمای ایالات متحده بزرگ ترین بازار سرگرمی جهان به شمار می آید که درآمد سرشار باعث شده یکی از لوکس ترین و مجلل ترین فضاها باشد که بازیگران آن دستمزدهای چند ده میلیون دلاری می گیرند. بازیگران مرد هالیوود از دیرباز الگو و بت بسیاری از علاقمندان سینما و تلویزیون در سراسر جهان بوده اند. این بازیگران علیرغم زندگی مجلل، لباس های فاخر و ثروت های هنگفت اما مانند ما انسان بوده و ارتباطات شخصی و عاشقانه خاص خود را دارند. اگر چه بازیگران مرد هالیوود علیرغم روابط عاشقانه متعددشان دیر یا زود ازدواج می کنند اما برخی از این بازیگران هستند که دستکم تاکنون تن به ازدواج نداده و حتی برخی از آن ها اعتقادی به متعهد شدن به رابطه با نیمه گمشده خود ندارند.

مردان مجرد هالیوود

۱۱- رابرت پتینسون

رابرت پتینسون در طول سال های فعالیت خود در سینما و تلویزیون روابط عاشقانه پرفراز و نشیبی را تجربه کرده است. در حالی که رابطه او با کریستن استوارت، همبازی او در مجموعه Twilight بارها و بارها خبرساز شد اما او مدتی نیز با خواننده ای به نام FKA Twigs نامزد شده بود که در نهایت در سال ۲۰۱۷ به جدایی انجامید. در مصاحبه ای با ساندی تایمز، پتینسون در مورد علت مخفی نگه داشتن روابط شخصی خود چنین گفته است: «اگر به مردم اجازه ورود [به روابط شخصی] خود را بدهید، ارزش عشق را از بین خواهد برد. اگر غریبه ای در خیابان از شما در مورد رابطه عاشقانه تان سوال کرد به چشم یک بی احترامی بزرگ به آن نگاه خواهید کرد. اگر یک دیوار بسازید نتیجه بهتری خواهید گرفت. نمی توانم درک کنم چطور ممکن است که کسی در خیابان می تواند دست های دیگری را بگیرد و راه برود و وقتی من اینکار را می کنم و صدها نفر از من عکس می گیرند نیز همین موضوع صادق است». رابرت پتینسون ۳۴ ساله اکنون با مدلی به نام سوکی واترهوس وارد رابطه شده است.

مردان مجرد هالیوود

۱۲- رامی مالک

اگر چه رامی مالک ۳۹ ساله که سال گذشته برنده جایزه اسکار شد هنوز ازدواج نکرده اما همه می دانند که وی از سال ۲۰۱۸ با لوسی بوینتون، همبازی خود در فیلم Bohemian Rhapsody وارد رابطه شده است.

مردان مجرد هالیوود

۱۳- کریس ایوانز

علیرغم داشتن چندین رابطه جدی، ایوانز ۳۹ ساله هرگز ازدواج نکرده است. او در دهه ۲۰۰۰ رابطه طولانی مدتی با جسیکا بیل داشت و رابطه پرفراز و نشیب او با جنسی اسلیت بارها خبرساز شده است. این دو آخرین بار در مارس ۲۰۱۸ و برای بار دوم از جدایی خود خبر دادند. از آن زمان به بعد، ایوانز در ملاء عام با هیچ زن دیگری دیده نشده است.

مردان مجرد هالیوود

۱۴- کریس پاین

در گذشته خبرهایی در مورد رابطه کریس پاین ۳۴ ساله با الیویا مان و دومینیک پیک شنیده می شد. وقتی او و پیک در سال ۲۰۱۳ از هم جدا شدند ظاهرا پاین در مصاحبه ای گفته بود: «در کسب و کار ما بسیار سخت است که چیزی را تداوم بخشید. برای من، در حال حاضر، بسیار دشوار خواهد بود». پاین که هیچگاه با کسی اعلام نامزدی یا ازدواج نکرده، اخیراً با آنابل والیس بازیگر ۳۵ ساله بریتانیایی وارد رابطه شده است.

مردان مجرد هالیوود

۱۵- چیوتل اجیوفور

گفته می شود که چیوتل اجیوفور بعد از جدایی از نامزدش ساری مرسر در سال ۲۰۱۵، با مدلی به نام فرانسس ایترنیر وارد رابطه شده است. وقتی روزنامه گاردین در سال ۲۰۱۵ از اجیوفور ۴۳ ساله پرسید که آیا او خود را یک مرد تنها و مجرد می داند، پاسخ وی چنین بود: «بله، اینطور فکر می کنم. من از بودن با دیگران لذت می برم. اما اخیراً حس می کنم که مستقل هستم، بله… فکر می کنم همیشه اینطور بوده ام. فکر نمی کنم همیشه به بودن در کنار دیگران نیاز داشته ام، تا احساس خوبی داشته باشم یا احساس دسترسی داشتن به جهان را بکنم».

مردان مجرد هالیوود

۱۶- رایان گاسلینگ

رایان گاسلینگ وقتی در کنار ریچل مک آدامز در فیلم The Notebook ظاهر شد دل بسیاری را برد. در حالی که  این ستاره هالیوودی سال هاست با ایوا مندز زندگی می کند و با هم صاحب دو بچه شده اند، اما این دو هرگز با هم پیمان ازدواج نبسته اند. زندگی گاسلینگ و مندز بسیار حفاظت شده و خصوصی است و به ندرت جزییات مربوط به زندگی و رابطه خود را رسانه ای می کنند. اگر چه برخی رسانه ها گفته اند که این دو در خفا با هم ازدواج کرده اند اما این شایعات تاکنون تایید نشده است.

مردان مجرد هالیوود

۱۷- متیو پری

متیو پری بعد از بازی در سریال Friends در نقش چندلر بینگ به سرعت مشهور شد اما ظاهراً او تاکنون نتوانسته مونیکای خود در دنیای واقعی را پیدا کند. پری در اواخر دهه ۹۰ با جولیا رابرتز و یاسمین بلیث برای مدت هایی کوتاه وارد رابطه شد و از سال ۲۰۰۶ تا ۲۰۱۲ نیز به مدت ۶ سال با لیزی کاپلان زندگی می کرد. این بازیگر ۵۰ ساله بعد از آن با ریچل دان وارد رابطه شده و اخیراً نیز به رابطه دو ساله خود با مالی هورویتز پایان داده است.

مردان مجرد هالیوود

۱۸- شمار مور

در سال های اخیر شایعاتی در مورد رابطه شمار مور با آنابل آکوستا بازیگر سریال Quantico و شاونا گوردون بازیگر حرفه ای فوتبال شنیده شده است. این بازیگر ۵۰ ساله که یکی از محبوب ترین بازیگران سریال های تلویزیونی است ظاهراً در حال حاضر مجرد بوده و تنها زندگی می کند. مور اما دوست ندارد همیشه مجرد بماند و در این مورد به TVLine چنین گفته است: «من به تعادل در زندگی ام نیاز دارم. کاری که برای گذران زندگی می کنم را دوست دارم. از اکشن تا کات آن را دوست دارم اما همچنین می خواهم که سگ هایم را به پیاده روی ببرم، سفر بروم، ازدواج کنم و بچه داشته باشم. من تعادل می خواهم و رسیدن به آن با برنامه کاری که ما داریم دشوار است».

مردان مجرد هالیوود

۱۹- جان کوربت

جان کوربت بازیگر سریال Sex and the City برخلاف شخصیتش در این سریال، در دنیای واقعی هنوز ازدواج نکرده است. این بازیگر ۵۹ ساله با بو درک به مدت ۱۸ سال زندگی می کرد بدون اینکه برنامه ای برای ازدواج رسمی با او داشته باشد. درک در یک مصاحبه با فاکس نیوز گفته است: «نمی دانم که اصلاً ازدواج کنیم یا نه… ازدواج، نمی دانم. بامزه است. برای ما ضروری نیست. ما عشقمان را ثابت نمی کنیم، ما نسلی جدید را با نزدیک کردن خانواده ها به هم شروع نمی کنیم».

بیشتر بخوانید: محبوبان دست‌نیافتنی؛ ستارگان مرد مجرد هالیوود که به ازدواج اعتقادی ندارند [قسمت اول]

با تمامی روابط عاشقانه برد پیت قبل از ازدواج با آنجلینا جولی آشنا شوید

۱۲ زوج مشهوری که کلیشه های رایج ازدواج را کنار گذاشته و با بقیه متفاوت هستند

منبع: insider
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
یک نظر

ورود

  • sina مرداد ۲۲, ۱۳۹۹

    کیانو ریوز یادتون رفت