خریداران جدید باشگاه نیوکاسل و تماس آن ها با کریستیانو رونالدو و باراک اوباما

خریداران جدید باشگاه نیوکاسل و تماس آن ها با کریستیانو رونالدو و باراک اوباما

بعد از آن که مذاکرات سران باشگاه نیوکاسل با کنسرسیوم عربستانی برای خرید این تیم فوتبال لیگ جزیره به بن بست خورد، اکنون خریداران جدیدی برای کلاغ ها وارد عمل شده اند. باراک اوباما، کریستیانو رونالدو، ربات های خانگی، پروانه ها و گردنبندهای الماس به تازه ترین نمادهای داستان ادامه دار و عجیب خرید باشگاه نیوکاسل تبدیل شده اند. تازه ترین خریدار این باشگاه یک گروه اقتصادی سنگاپوری به نام Bellagraph Nova Group به رهبری ترنس و نلسون لوه و اونجلین شن است. این گروه اقتصادی در زمینه تولید جواهرات، ربات های خانگی و هوش مصنوعی فعالیت دارد.

خرید باشگاه نیوکاسل

این سرمایه گذاران سنگاپوری در ابتدا پیشنهاد ۲۸۰ میلیون پوندی برای در اختیار گرفتن ورزشگاه سنت جیمز پارک را داده بودند که پیشنهاد ۲۹ صفحه ای آن ها توسط مایک اشلی مالک کنونی باشگاه نیوکاسل رد شده بود. با این وجود، سرمایه گذاران سنگاپوری اکنون باراک اوباما را نیز در خرید نیوکاسل وارد کرده اند. در ماه دسامبر گذشته، مدیران گروه BN Group با رییس جمهور سابق ایالات متحده دیدار کرده و در مورد انقلاب صنعتی جدید با ورود هوش مصنوعی صحبت کرده بودند. گروه اقتصادی BN Group در وبسایت جدید خود در ماه جولای اعلام کرده است که به موفقیت های بزرگی دست یافته و از طریق ۳۱ شاخته اقتصادی خود در بیش از ۱۰۰ کشور توانسته بیش از ۱۲ میلیارد دلار درآمد کسب کند.

خرید باشگاه نیوکاسل

قرار است اونجلین شن که یک وکیل است مدیریت باشگاه نیوکاسل را بر عهده بگیرد که قبل از ورود به عرصه جواهرات و تولیدات پزشکی در بانک سرمایه گذاری مورگان استنلی مشغول به کار بوده است. خریداران جدید باشگاه نیوکاسل ادعا می کنند که حمایت آلن شیرر کاپیتان و اسطوره سابق باشگاه و همچنین مایکل چوپرا بازیکن سابق را نیز دارند.

خرید باشگاه نیوکاسل

آن ها همچنین وعده بازگرداندن شیرر در مقام سرمربی و سرمایه گذاری های گسترده در شهر را داده اند. پیشنهاد ۳۰۰ میلیون پوندی کنسرسیون عربستانی برای خرید باشگاه نیوکاسل بعد از مدت ها کش و قوس بالاخره ماه گذشته با کنار رفتن خریداران پایان یافت.

خرید باشگاه نیوکاسل

علاوه بر مذاکره با باراک اوباما، بنیانگذاران کمپانی BN Group در وبسایت رسمی خود اعلام کرده اند که کریستیانو رونالدو ، ستاره تیم یوونتوس نیز یکی از مشتریان آن هاست. به نظر می رسد که درخواست مایک اشلی دستکم ۳۵۰ میلیون پوند باشد و بعد از رد شدن پیشنهاد مالی اولیه گروه BN Group مذاکرات بین سه بنیانگذار این کمپانی و مالک کنونی باشگاه نیوکاسل یونایتد ادامه دارد.

خرید باشگاه نیوکاسل

علاوه بر حضور آلن شیرر در باشگاه، برخی رسانه ها اعلام کرده اند که مالکان این گروه تجاری در حال مذاکره با کریستیانو رونالدو هستند تا در صورت خرید باشگاه نیوکاسل، او را نیز به خدمت بگیرند. باید دید که آیا مذاکرات کج دار و مریض اشلی با سنگاپوری ها نیز به سرنوشتی مشابه مذاکره با سعودی ها منتهی می شود که به خاطر تعلل های وی و مدیران لیگ برتر از خرید این باشگاه کناره گیری کردند یا خیر.

بیشتر بخوانید: اعمال نفوذ ولادیمیر پوتین در فوتبال روسیه؟ نتیجه عجیب بازی جنجالی روستوف و سوچی

منبع: mirror
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
بدون نظر

ورود