اعلام حمایت برخی از بازیگران سریال بازی تاج و تخت از بازسازی فصل پایانی

اعلام حمایت برخی از بازیگران سریال بازی تاج و تخت از بازسازی فصل پایانی

سال گذشته آخرین فصل از سریال بازی تاج و تخت (Game of Thrones) یکی از بزرگ ترین ناامیدی های تاریخ تلویزیون برای طرفداران سریال های تلویزیونی بود و وقتی از طرفداران این سریال خواسته شود یکی از بدترین اتفاقات دو سال اخیر را انتخاب کنند بدون شک به فصل پایانی این سریال و ناتوانی آن در کسب رضایت مخاطبان اشاره خواهند کرد. البته این ماجرا با تراژدی های واقعی مانند شیوع ویروس کرونا که زندگی همه مردم جهان را مختل کرده قابل مقایسه نیست اما همچنان یکی از بزرگ ترین ناامیدی های سال ۲۰۱۹ بود، خاطره ای که هیچگاه فراموش نشده و نمی توان آن را تصحیح کرد.

بازسازی فصل هشتم بازی تاج و تخت

فصل پایانی سریال بازی تاج و تخت موج عظیمی از اعتراضات علیه تصمیم گیری های شورانرهای سریال به راه انداخت و بیش از دو میلیون نفر از طرفداران بازی تاج و تخت دادخواستی را امضا کردند که از شبکه HBO می خواست فصل پایانی را با نویسندگانی دیگر بازسازی کند. اما شبکه HBO طرف دیوید بنیاف و دی بی وایس را گرفته و اعلام کرد که دخالتی در تصمیم گیری های شورانرهای سریال نداشته و نخواهد داشت. این شبکه همچنین اعلام کرد که فصل پایانی سریال علیرغم اعتراضات و مخالفت هایی که وجود دارد به همین شکل باقی مانده و بازسازی در کار نخواهد بود. اعتراض به فصل پایانی سریال بازی تاج و تخت به حدی بود که حتی برخی از بازیگران سریال نیز به وضوح از نارضایتی خود نسبت به اتفاقات فصل پایانی صحبت کردند.

بازسازی فصل هشتم بازی تاج و تخت

اکنون گفته می شود که یکی از اصلی ترین بازیگران سریال گفته که درخواست برای بازسازی این فصل را امضا کرده و حتی حاضر است به این پروژه نیز کمک مالی کند. چارلز دنس بازیگر انگلیسی که در سریال بازی تاج و تخت و تا فصل پنجم نقش تایوین لنیستر را بازی می کرد. علیرغم این که شخصیت او در فصل پنجم توسط پسرش، تیریون، کشته می شود اما دنس فصول بعدی سریال را نیز دنبال کرده و مانند بسیاری از دیگر طرفداران سریال از فصل پایانی راضی نیست.

بازسازی فصل هشتم بازی تاج و تخت

وی صحبت های جالبی در مورد عوامل تولید سریال و به خصوص شورانرهای آن دارد: «منظورم این است که آن را دیدم، حتی بعد از این که شخصیت من در دستشویی کشته می شود نیز به تماشای سریال ادامه دادم زیرا فکر می کردم که یک سریال تلویزیونی فوق العاده است. بسیار خوش شانس بودم که بخشی از آن بودم. دوستش داشتم. مسیرهای داستانی وجود داشت که می خواستم بدانم برای این شخصیت ها چه اتفاقاتی می افتد. می دانم که فصل پایانی بسیاری از افراد را راضی کرد. اما همزمان بسیاری را نیز ناامید کرد و باید بگویم که متاسفانه من در گروه دوم هستم».

بازسازی فصل هشتم بازی تاج و تخت

در حالی که دنس نویسندگان فصول اول سریال را مورد تحسین قرار می دهد اما می گوید که فصول انتهایی بازی تاج و تخت آن درامی که لازم بود را در خود نداشتند: «به نظر من دیوید و دن وقتی پای نوشتن سناریو تلویزیونی به میان آمد استانداردها را بالا بردند. آنها فوق العاده اند. و برا اینکه همه چیز مانند یک کمیته به پایان برسد نظرم من این است که نه. می توانم بگویم که به نحوی ناامید شدم». به نظر می رسد که دنس تنها از اپیزود پایانی فصل هشتم سریال ناراضی بوده است. یکی دیگر از بازیگران این سریال که نقش پسر چارلز دنس را بازی می کرد نیز به کمپین مشهور طرفداران سریال برای بازسازی فصل هشتم اشاره کرده است.

بازسازی فصل هشتم بازی تاج و تخت

نیکولای کاستر والدو که در سریال بازی تاج و تخت نقش جیمی لنیستر را بازی کرد می گوید که خود نیز از پایانی که برای شخصیت او در سریال ترسیم شد راضی نبوده و از کمپینی که برای بازسازی فصل پایانی براه افتاده باخبر بوده است: «از قضیه درخواست برای ساخت پایانی تازه باخبر بودم که به نظر من فوق العاده بود. حتی می خواستم به این کمپین کمک مالی کنم.همه یک چیز خاص و متفاوتی از چیزی که بود می خواستند. شما به عنوان یک طرفدار پایانی را تصور می کنید اما به نظر من اگر یک طرفدار دو آتشه باشید پایان آن نیز واقعاً ناراحت کننده است. شما برای ۸ فصل با این سریال زندگی کرده اید. هنوز هم افراد بسیاری هستند که به بازی تاج و تخت علاقه دارند و به نظر من ترسی بزرگ از این وجود داشت که این سریال می خواست تمام شود».

بیشتر بخوانید: خاندان اژدها ؛ آخرین خبرها در مورد ساخت و تاریخ انتشار دنباله سریال بازی تاج و تخت

تاریخچه خاندان تارگرین در سریال بازی تاج و تخت ؛ از والیریا تا آخرین اژدها [قسمت اول]

منبع: bgr
مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
یک نظر

ورود

  • کامبیز شهریور ۱, ۱۳۹۹

    این سریال راحتِ راحت ۳ یا ۴ فصل دیگه می تونست ادامه داشته باشه، میتونستن یه فصل کامل رو به جنگ با شاه شب اختصاص بدن، نه اینکه بیان جنگی که کل فصل های قبل ازش حرف زدن و در انتظارش بودیم رو توی یه قسمت تمام کنن!
    حیف شد واقعا حیف شد