افشاگری خواهر بزرگ دونالد ترامپ : برادرم بیرحم، دروغگو و غیرقابل اعتماد است

افشاگری خواهر بزرگ دونالد ترامپ : برادرم بیرحم، دروغگو و غیرقابل اعتماد است

خواهر دونالد ترامپ بر اساس یک فایل صوتی که به شکل مخفیانه توسط برادرزاده رییس جمهور ایالات متحده ضبط شده گفته است که برادرش «هیج اصول اخلاقی ندارد» و در تمام طول دوران ریاست جمهوری اش دروغ گفته است. ماریان ترامپ بری ، ۸۳ ساله، برادرش را به خاطر دروغگویی اش مورد انتقاد قرار داده و به خاطر سیاست های سخت گیرانه و جنجالی اش در مورد مهاجران که در نتیجه آن هزاران کودک از والدینشان جدا شده و در بازداشتگاه ها نگهداری می شدند  او را «بیرحم» خطاب کرده است.

افشاگری های شوکه کننده خواهر دونالد ترامپ در مورد او

خواهر بزرگ تر رییس جمهور ایالات متحده باهوش بودن برادرش را رد کرده و می گوید که او «مطالعه ای ندارد» و پنج بار ورشکستگی را برخی از معدود دستاوردهای ترامپ دانسته است. در جنجالی ترین افشاگری که تاکنون نزدیکان دونالد ترامپ در مورد او کرده اند، این فایل صوتی ثابت می کند که منبع افشاگری های ماری ترامپ، برادرزاده دونالد ترامپ، قاضی سابق و خواهر بزرگتر رییس جمهور بوده است. در این فایل صوتی شوکه کننده، ماریان می گوید که او تکالیف درسی اش را برای برادرش انجام داده و برای پیدا کردن یک دانشگاه او را در سراسر شهر نیویورک سیتی چرخانده تا اینکه جو شاپیرو به جای او امتحان ورودی دانشگاه داده و بدین ترتیب بوده که دونالد ترامپ موفق به رفتن به دانشگاه شده است.

افشاگری های شوکه کننده خواهر دونالد ترامپ در مورد او

دونالد ترامپ در واکنش به این افشاگری ها گفته است که هیچ کسی به این صحبت ها اهمیتی نمی دهد و اینکه دلش برای برادرش رابرت تنگ شده است و در پایان گفته است که «کشور به زودی از هر زمان دیگری قوی تر خواهد شد». ماریان افشاگری های شوکه کننده خود را در جریان تماس های تلفنی در سال های ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹ با برادرزاده اش ماری ترامپ انجام داده است. ماری ترامپ اما مخفیانه این گفتگوها را ضبط کرده و بدنبال انتشار کتاب جنجالی خود در مورد دونالد ترامپ رابطه خود را با خانواده ترامپ قطع کرده است.

افشاگری های شوکه کننده خواهر دونالد ترامپ در مورد او

انتشار این فایل صوتی از جانب یکی از نزدیک ترین افراد به دونالد ترامپ ضربه دیگری به رییس جمهوری ایالات متحده است که در حال حاضر نیز وی شرایط سختی برای برنده شدن در رقابت های انتخاباتی ماه نوامبر دارد. دونالد ترامپ بدنبال واکنش نامناسب به شیوع کرونا و بحران حقوق مدنی و بدرفتاری با سیاه پوستان که به اعتراضات گسترده و بردوام منتهی شده بخش قابل توجهی از محبوبیت و طرفداران خود را از دست داده و بر اساس نظرسنجی ها از رقیب دموکرات خود جو بایدن عقب افتاده است. افشاگری های خانوادگی اخیر نیز نشان می دهند که خانواده او نیز اعتماد زیادی به قابلیت های او به عنوان رهبر ایالات متحده ندارند، به ویژه از این بابت که ماریان تاکنون هیچگاه به طور عمومی از رفتارهای برادر کوچکتر خود و سیاست هایش در دوران حضور در کاخ سفید انتقاد نکرده بود.

افشاگری های شوکه کننده خواهر دونالد ترامپ در مورد او

دونالد ترامپ شب گذشته در واکنش به انتشار این فایل صوتی چنین نوشت: «هر روز چیز جدیدی است، چه اهمیتی دارد. دلم برای برادرم تنگ شده و به تلاش سخت برای مردم ایالات متحده ادامه خواهم داد. همه موافق نیستند اما نتایج واضح است. کشور ما خیلی زود از هر زمان دیگری قوی تر خواهد شد». در بخشی از این فایل صوتی، ماریان می گوید که برادرش هیچ قاعده اخلاقی نداشته و تنها برای خوشایند پایگاه طرفدارانش تحرکات سیاسی انجام می دهد: «تمام چیزی که او می خواهد این است که طرفدارانش را خوشحال کند. او هیچ قاعده اخلاقی ندارد، هیچ، هیچ و تنها پایگاه طرفدارانش. اگر تو انسان مذهبی بودی می خواستی به مردم کمک کنی، نه این کار که کردی». او برادرش را دروغگو و بیرحم خوانده و ادعا کرده که رییس جمهور به طور ضمنی از او خواسته شبکه فاکس نیوز را تماشا کند، شبکه خبری که رابطه خوبی با دونالد ترامپ دارد.

بیشتر بخوانید: خودداری دوباره ملانیا ترامپ از گرفتن دست دونالد ترامپ + ویدئو

ادعاهای جنجالی برادرزاده دونالد ترامپ در مورد دروغگویی او و سادیست بودن پدربزرگش

منبع: dailymail
مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
بدون نظر

ورود