تغییر چهره باورنکردنی کالین فارل در تریلر فیلم The Batman در نقش پنگوئن + ویدیو

تغییر چهره باورنکردنی کالین فارل در تریلر فیلم The Batman در نقش پنگوئن + ویدیو

اولین تریلر رسمی فیلم The Batman اوایل هفته جاری منتشر شد. در حالی که طرفداران این فرانچایز با برخی از شخصیت های شرور این فیلم آشنا می شدند کمتر کسی بود که در نگاه اول فهمید شخصیت پنگوئن در واقع کالین فارل است، بازیگری که در تصاویر منتشر شده تقریباً غیرقابل شناسایی است. به نظر می رسد که بتمن با بازی رابرت پتینسون که سال آینده منتشر خواهد شد با شخصیت های شرور متعددی روبرو شده و حسابی سرش شلوغ خواهد بود. این شخصیت کمیک دی سی در هنگام شروع داستان فیلم The Batman نزدیک به دو سال است که با شخصیت های شرور شهر گاتهام مبارزه می کند و شرایط وقتی بدتر می شود که یک قاتل دیوانه جدید به نام ریدلر (معماگو) با بازی پل دانو نیز از راه رسیده است.

کالین فارل در نقش پنگوئن در فیلم The Batman

اما تنها ریدلر نیست که در اولین اپیزود از این فیلم توجه مخاطبان را به خود جلب کرد زیرا شوربختانه شوالیه تاریکی با رقبای شرور زیادی مواجه می شود که هر کدام می تواند کابوسی برای این قهرمان باشد. در تریلر رسمی منتشر شده از The Batman با بازی رابرت پتینسون در نقش اصلی، بارها شاهد حضور شخصیت اسوالد کابل پات یا همان پنگوئن هستیم که یکی از دشمنان بسیار زیرک بتمن بوده و به خاطر اینکه نمی تواند به شکل تن به تن با قهرمان گاتهام بجنگد نقشه های پیچیده ای برای شکست دادن او می کشد. او معمولاً با گروگانگیزی یا یک سناریو ترسناک شرایط را برای بتمن بغرنج می کند.

با این وجود وقتی مشخص شد ایفا کننده نقش پنگوئن کسی نیست جز کالین فارل بسیاری از طرفداران مجموعه فیلم های بتمن حیرت زده شدند. اگر چه مشارکت فارل در اوایل سال جاری در این فیلم اعلام شده بود اما مخاطبان نمی دانستند کسی که نقش پنگوئن را بازی می کند کالین فارل است زیرا ظاهر پنگوئن هیچ شباهتی به این بازیگر ندارد. در این نقش فارل مقدار قابل توجهی گریم روی صورت خود انجام داده و ترکیب صورت او به طرز غیرقابل شناسایی و خیره کننده ای تغییر کرده است. در شبکه های اجتماعی بسیاری از کاربران به این تغییر چهره واکنش نشان داده و گفته اند که در نگاه اول نفهمیده اند شخصیت پنگوئن در واقع کالین فارل است.

کالین فارل در نقش پنگوئن در فیلم The Batman

مت ریوز کارگردان فیلم جدید در صحبت های خود از بازیگران نقش های منفی فیلم مانند پل دانو و کالین فارل تمجید کرده است: «پل دانو نقش نسخه ای از ریدلر را بازی می کند که کسی تاکنون ندیده است. کاری که او قرار است بکند، به نظر من، همه را حیرت زده خواهد کرد». فیلم The Batman قرار است اول اکتبر ۲۰۲۱ در سینماها به نمایش درآید.

بیشتر بخوانید: رژیم غذایی و ورزش های دشوار رابرت پتینسون بازیگر نقش بتمن ۲۰۲۱

منبع: express
مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
یک نظر

ورود

  • Hosein اسفند ۱۱, ۱۴۰۰

    یعنی بازیگر جوکر خودش نقش بتمن رو بازی می کنه ؟
    اگر اینجوری باشه مسخره است.