بادبادک غول پیکر دختر سه ساله تایوانی را به آسمان برد + ویدیو

بادبادک غول پیکر دختر سه ساله تایوانی را به آسمان برد + ویدیو

تصاویر ترسناک منتشر شده در شبکه های اجتماعی نشان می دهد که یک دختر سه ساله در جریان فستیوال بادبادک بازی در تایوان توسط یک بادبادک (کایت) بزرگ به هوا برده شد. این دختر خردسال روز یکشنبه در فستیوال بادبادک هوا کردن در بندر نان لیائو در شهر سینچو شرکت کرده بود که یک بادبادک نارنجی رنگ غول پیکر او را دستکم ۱۰ متر به هوا برد. ویدیو منتشر شده نشان می دهد که او چندین بار روی سر جمعیت در هوا چرخیده و در حالی که به سختی سعی می کند به بادبادک بلند بچسبد مردم با تلاش فراوان او را پایین کشیده و نجات می دهند.

بر اساس گزارش ها در جریان این حادثه هیچ آسیبی به دختر مذکور نرسیده و وی در سلامت کامل به سر می برد. گفته شده که وی از این ماجرا تنها ترسیده و خراش هایی کوچک روی صورت او بر جای مانده که جای نگرانی نیست. گفته می شود که بعد از نجات این دختر توسط حاضران در فستیوال بالن ها در تایوان، وی را به بیمارستان رسانده و مادرش نیز به او ملحق شده است. والدین این دختر گفته اند اگر چه دخترشان در جریان این حادثه آسیبی ندیده اما گفته اند که او از نظر روانی تحت تاثیر این حادثه قرار گرفته است. قرار بود بادکنک مذکور تعدادی شمع را به آسمان برده و سپس آن ها را روی سر جمعیت رها کند.

شهردار شهر سینچو، لین چی چین بابت این ماجرا که خوشبختانه به خیر گذشت عذرخواهی کرده است: «تیم اداره شهر عذرخواهی صادقانه خود را از قربانی و عموم مردم اعلام می دارد». بدنبال این حادثه فستیوال پرواز بادبادک ها در این شهر لغو شد.

بیشتر بخوانید: نگاهی به مهیج ترین و خطرناک ترین فستیوال بالون و آتش بازی جهان در میانمار

هر آنچه که باید در مورد فستیوال «مرد سوزان» در بیابان نوادا و قوانین آن بدانید

منبع: dailymail
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
بدون نظر

ورود