از رامبد جوان تا گلاب آدینه: داستان طلاق های جنجالی سلبریتی‌ها

از رامبد جوان تا گلاب آدینه: داستان طلاق های جنجالی سلبریتی‌ها

طلاق در ایران در یک دهه اخیر روند صعودی داشته است. این را آمار ثبت احوال و نهادهای رسمی می‌گویند که دلایل اقتصادی، فرهنگی و جنسی بسیار دارد. عدم رضایت جنسی، همچنان یکی از دلایل عمده طلاق در ایران دهه نود شمسی است.

اما در کنار کاهش سطح تاب آوری ملی ایرانیان در ۳۰ سال اخیر که عاملی در روند صعودی منحنی طلاق در ۳۱ استان کشور است، طلاق سلبریتی ها در کانون توجه افکار عمومی قرار دارد. طلاق سلبریتی ها به خصوص هنرپیشه های سینما و تلویزیون، خیلی زود خبری می شود و بازتاب پیدا می کند. چه سلبریتی واقعی باشد چه سلبریتی الکی باشد! در این گزارش نگاهی داریم به طلاق های سلبریتی ها در سال های اخیر.

جدید ترین طلاق سلبریتی ها مربوط به طلاق ریحانه پارسا از مهدی کوشکی است. ریحانه پاسار، هنرپیشه بیست و اندی ساله سینما و تلویزیون ایران، چند هفته پیش از مهدی کوشکی، هنرپیشه سریال دل و تئاتر، جدا شد و در اینستانوشته ویدیویی، برای مهدی کوشکی آرزوی موفقیت کرد. هنرپیشه سریال پدر، اسفند سال ۹۸ خبر از زندگی مشترک با مهدی کوشکی داد. اما مثل برخی از ازدواج های هنری و غیر هنری در ایران، عمر بیش از ۶ ماه نداشت.

این دومین ازدواج ناکام مهدی کوشکی و ازدواج اول ریحانه پارسا بود. انتشار تصویری از ریحانه پارسا با روزبه بمانی نیز شایعات ارتباط این دو را تقویت کرد.

طلاق آزاده نامداری از فرزاد حسنی هم اگر چه خیلی ربطی به دنیای سینما ندارد، اما یکی از طلاق های جنجالی سال های اخیر بود. انتشار عکس سوئیس گردی و نوشیدنی آزاده نامداری وداستان حجاب، خانم مجری را برای همیشه به حاشیه برد. فرزاد حسنی هم که در تیر ۱۳۹۲ با آزاده نامداری ازدواج کرده بود، یک سال بعد از او جدا شد. ازدواجی با عمر کمتر از ۱۲ ماه.

مهدی پاکدل و بهنوش طباطبایی نیز از سلبریتی های سینما و تلویزیون و تئاتر هستند که اسفند ۱۳۸۹ ازدواج کردند. تصاویر زیادی از آن ها در اینستاگرامشان دیده می شد. اواسط سال ۱۳۹۵ از هم طلاق گرفتند.

طلاق رامبد جوان از سحر دولتشاهی هنرپیشه سینما و تئاتر، از دیگر سریال های طلاق سلبریتی های ایران در دهه نود شمسی بود. رامبد جوان سپس با نگار جواهریان ازدواج کرد. تولد فرزندش در کانادا، جنجال ها و حاشیه های زیادی را برای آقای خندوانه شبکه نسیم به دنبال داشت.

ازدواج و طلاق آزادی صمدی با هومن سیدی در سال ۱۳۸۵ نیز از دیگر سریال های طلاق در میان سلبریتی های سینما و تلویزیون است. هومن سیدی پس از ان همچنان مجرد ماند. آناهیتا نعمتی و ابوالفضل پور عرب نیز در دهه هشتاد شمسی از هم جدا شدند. پورعرب بازیگر معروف دهه هفتاد، یک دختر از آناهیتا نعمتی به نام رایکا دارد.

طلاق سلبریتی ها
طلاق بهاره رهنما از پیمان قاسم خانی
مهدی پاکدل از بهنوش طباطبایی جدا شد
فریبرز عرب نیا و آنا نعمتی
طلاق سلبریتی ها
مهوش صادقی همسر دوم مهدی هاشمی است پس از جدایی از گلاب آدینه
طلاق مهناز افشار از یاسین رامین داماد جنجالی دهه نود که متهم به فساد اقتصادی شد

طلاق عاطفه رضوی از مهرداد شکرآبی، خسرو شکیبایی از تانیا جوهری، مینا لاکانی از امین زندگی و شقایق دهقان از مهراب قاسم خانی، از دیگر سریال های طلاق سلبریتی های سینما در ۲۰ سال اخیر است که با طلاق مهناز افشار از یاسین رامین اتفاقات این حوزه است.

فریبرز عرب نیا که با بازی در نقش مختار ثقفی، شناخته می شود، تا کنون ۲ بار طلاق گرفته است. یکی از آتنه فقیه نصیری و دیگری از عسل بدیعی. حاصل ازدواجش با علس بدیعی، پسری به نام جانیار است. بهاره رهنما نیز در سال ۱۳۷۲ با پیمان قاسم خانی ازدواج کرد و دختری به نام پریا دارد. در سال ۱۳۹۴ از او جدا شد تا مثل جدایی مهدی هاشمی از گلاب آدینه پس از گذشت ۲۰ سال زندگی مشترک، به فهرست طلاق سلبریتی ها اضافه شوند و کلکسیون تکمیل شود.

مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
بدون نظر

ورود