ادعاهای وکیل سابق دونالد ترامپ: استفاده از ایوانکا به عنوان طعمه و آزار زنان در دفتر کار

ادعاهای وکیل سابق دونالد ترامپ: استفاده از ایوانکا به عنوان طعمه و آزار زنان در دفتر کار

بر اساس کتاب تازه مایکل کوهن وکیل شخصی سابق دونالد ترامپ، رییس جمهور ایالات متحده با بی تفاوتی نسبت به تهدید ملانیا برای ترک او به دلیل خیانت هایش برخورد کرده، از ایوانکا، دخترش، برای وسوسه کردن و فریفتن مردان در قراردادهای تجاری استفاده کرده، از ظاهر و اضافه وزن تیفانی انتقاد کرده و گفته که پسرش دونالد جونیور بدترین قوه قضاوت دنیا را دارد. کوهن در کتاب تازه خود با عنوان Disloyal ادعا کرده که وی مسئول حل و فصل خرابکاری ها و مشکلات رییس جمهور ایالات متحده بوده و از خیانت های متعدد وی به همسرش ملانیا باخبر است.

افشاگری های مایکل کوهن در مورد دونالد ترامپ
مایکل کوهن

وکیل شخصی سابق ترامپ مدعی است که موکل وی وقتی با واکنش تند ملانیا برای ترک او به دلیل خیانت هایش مواجه شده با بی تفاوتی برخورد کرده و به ازدواج سوم خود به مثابه «تنها یک قرارداد تجاری دیگر» نگاه می کند. کوهن مدعی است که ترامپ به وی چنین گفته است: «من همیشه می توانم زن دیگری بگیرم. این موضوع مشکلی برای من نیست. اگر می خواهد برود بگذار برود». بر اساس دیگر جزییات این کتاب، کوهن مدعی است که ترامپ با افتخار از این حرف می زده که از ایوانکا به عنوان تله عسلی برای پرت کردن حواس مردان در قراردادهایش استفاده می کرده است زیرا آن ها «وقتی که او آن حوالی باشد آن ها نمی توانند درست فکر کنند».

افشاگری های مایکل کوهن در مورد دونالد ترامپ

وی همچنین می گوید که ترامپ یکبار از پسرش، دونالد جونیور، به خاطر افشای تصاویر شکار کردنش خشمگین شده و او را از دفتر خود بیرون انداخته و در صحبت با ایوانکا در مورد ظاهر دیگر دخترش تیفانی صحبت های انتقادی داشته است. کوهن برای بیش از یک دهه به عنوان وکیل شخصی دونالد ترامپ فعالیت کرده و به عنوان کار چاق کن جنجال های او را حل و فصل می کرد، مردی که روزگاری گفته بود برای رییسش حاضر است گلوله هم بخورد. اما بعد از آنکه کوهن به دلیل پرداخت ۱۳۰,۰۰۰ دلار به استورمی دانیلز ، ستاره فیلم های پورن به عنوان حق السکوت و پیش از رقابت های انتخاباتی سال ۲۰۱۶ دستگیر شد، رابطه این دو به هم خورد.

افشاگری های مایکل کوهن در مورد دونالد ترامپ
دونالد ترامپ و استورمی دانیلز

بدنبال این حادثه کوهن به دلیل نقض قوانین مالی رقابت های انتخاباتی و دیگر جرایم به سه سال زندان محکوم شد ام تابستان امسال در حالی که یک سال از دوران زندانش گذشته بود آزاد شده و به دلیل شیوع ویروس کرونا در حبس خانگی قرار گرفت. مایکل کوهن در کتاب خود با عنوان Disloyal: A Memoir: The True Story of the Former Personal Attorney to President Donald J. Trump می نویسد که در سال ۲۰۰۷، همسر سابق جیل هارث، آرایشگر معروف، در مصاحبه با National Enquirer مدعی شده بود که او توسط دونالد ترامپ در سال ۱۹۹۳ مورد بدرفتاری جنسی و ارعاب قرار گرفته است.

افشاگری های مایکل کوهن در مورد دونالد ترامپ

کوهن بعدها بیانیه ای را امضا کرد که این ادعا را نادرست دانسته و داستان نیز فراموش شد اما این شایعه در دوران ریاست جمهوری ترامپ بار دیگر مطرح شد. در مورد ماجرای استورمی دانیلز که در سال ۲۰۱۱ رسانه ای شد نیز به ادعای کوهن، ترامپ به وی چنین گفته بود: «مطمئنم که قبول این مسئله برای ملانیا ساده نخواهد بود. فراموش نکن که من با یک زن اهل اروپای شرقی ازدواج کرده ام. آن ها وقتی پای اینگونه مسائل به میان می آید براحتی از کنارش عبور نخواهند کرد». همچنین کوهن مدعی است که پس از حل این مشکل و دادن حق السکوت به دانیلز، ترامپ با نگاه به عکس وی اظهار تاسف کرده که چرا تهیه کنندگان برنامه The Apprentice (با مجری گری ترامپ) این بازیگر فیلم های پورن را به برنامه دعوت نمی کنند: «مرد، او برای تعداد بینندگان فوق العاده خواهد بود،برای من خیلی خوب خواهد بود. البته اگر ملانیا بویی نبرد».

افشاگری های مایکل کوهن در مورد دونالد ترامپ

مایکل کوهن مدعی است که وی می دانسته دونالد ترامپ زنان زیبا را به دفترش برده و به اجبار آن ها را می بوسیده است. وی همچنین تصریح کرده که رییس جمهور ایالات متحده لپ زنان را کشیده و آن ها را به سمت خود کشیده و می بوسیده است. کوهن مدعی شده که دیدگاه های ترامپ متعلق به عصر دیگری است و احترام به زنان را هیچوقت جدی نمی گرفته است: «اگر او هنگام خیانت دیده می شد و ملانیا او را به ترک کردنش تهدید می کرد، او اصلا از این ماجرا ناراحت و غمگین نمی شد و من فکر می کنم او [ملانیا] این را می دانست. [برای دونالد ترامپ] این رابطه تنها یک قرارداد تجاری دیگر بود، به همین سادگی». کوهن همچنین به تنفر شدید و حسادت ترامپ به باراک اوباما، رییس جمهور سابق ایالات متحده گفته و مدعی شده او در این جهان بیش از هر کسی از اوباما متنفر است.

در ادامه شما را دعوت می کنیم ویدیویی را  تماشا کنید که در آن ملانیا از گرفتن دست دونالد ترامپ خودداری می کند.

منبع: dailymail
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
۲ نظر

ورود

  • bvhu شهریور ۱۹, ۱۳۹۹

    دو آیه ی مقدس (به تو چه) و (به من چه) رو سرلوحه ی زندگیتون قرار بدید تا رستگار شوید!
    ترامپ هرجور دوست داره میتونه رفتار کنه، البته نه فقط ترامپ، هرکسی اختیار نوع رفتار خودشو داره، دخالت خیلی بده.
    امثال این وکیل و بولتون هم فقط با افشاگری فقط دنبال جلب توجه هستن.

    لطفا انقد از ترامپ و امریکا و سیاستشون بد نگین، همیشه اقتصاد دنیا همه دنیا به خصوص ایران تشنه ی دلار امریکا بوده و همین یه مورد نشون دهنده قدرته!

    • Mr. Saxobeat شهریور ۱۹, ۱۳۹۹

      بزارید بنده هم یه حدیث برای شما عرض کنم
      الناس بدین ملوکهم
      یعنی مردم به دین پادشاهان شان هستن
      مسلما با کمی تامل متوجه میشید شخصی که رهبر یه مملکت هست،علاوه بر تمام شرایطی که یه رهبر باید داشته باشه،خودش هم یه ادم درست و سرلوحه مردم اون کشورش باشه.ادمی که زن ها رو بفرض به دید یه ایزار میبینه یعنی حداقل نصف مردم کشورشو به همین دید میبینه.این حدیث نمی دونم از کیه ولی واقعا درسته.
      پس توی این شرایط نه بمن چه هست نه به شما چه.
      اتفاقا باید برای ماها خیلی مهم باشه و درس عبرت باشه که اگر یروزی ازادی اونها رو داشته باشیم و ……. اشتباه نکنیم و ادمی رو انتخاب کنیم که خصلت های خوب داشته باشه.
      پیروز باشید