تصمیم کیم کارداشیان برای جدایی از کانیه وست به خاطر اختلال شخصیت دو قطبی وی

تصمیم کیم کارداشیان برای جدایی از کانیه وست به خاطر اختلال شخصیت دو قطبی وی

بر اساس گزارش ها، کیم کارداشیان در صدد طلاق گرفتن از کانیه وست و پایان دادن به زندگی با اوست، هر چند گفته شده که وی قصد دارد این کار را پس از پایان دوره بروز اختلال دو شخصیتی کنونی وست انجام دهد. این کارآفرین و سلبریتی ۳۹ ساله که ستاره سریال ریالیتی شو Keeping Up With The Kardashians است تایید کرده که اکنون در بدترین مراحل زندگی با کانیه وست از زمان ازدواج با این رپر ۴۳ ساله قرار داشته و به خاطر بیماری شوهرش خواب ندارد. کیم کارداشیان در استوری حساب اینستاگرامی خود نوشته است که قبل از طلوع خورشید بیدار بوده و اکنون با بی خوابی دست و پنجه نرم می کند.

طلاق کیم کارداشیان از کانیه وست

او در پستی که رأس ساعت ۴:۴۵ دقیقه صبح منتشر کرده چنین نوشته است: «تمرینات ورزشی روزانه ام را شروع کنم یا سعی کنم به خواب برگردم؟». در واقع اما کارداشیان هیچ یک از این دو گزینه را انتخاب نکرد زیرا در ادامه عنوان کرد که او به سراغ مطالعه کردن رفته است. کیم در حال گرفتن مدرک خود در رشته حقوق بوده و دوره انترنی ۴ ساله خود را می گذراند.

طلاق کیم کارداشیان از کانیه وست

این سلبریتی سرشناس در ادامه مطالعه کردنش به سراغ ورزش رفته و تصویری از پا و کفش های ورزشی را در کنار خواهرش کلویی کارداشیان و همچنین نامزد جدیدش، تریستان تامپسون ستاره بسکتبال ان بی ای، منتشر کرد. این روزها روزهای سختی برای کیم کارداشیان است زیرا در حالی که حرکات و صحبت های بحث برانگیز و عجیب و غریب کانیه وست ادامه دارد، خبر رسیده که سریال ریالیتی شو Keeping Up With The Kardashians نیز سال آینده به پایان خواهد رسید.

طلاق کیم کارداشیان از کانیه وست

کانیه ادعا کرده بود که همسرش خواسته به بارداری اش پایان دهد، ادعایی که کیم کارداشیان آن را رد کرده است. از این رو به نظر می رسد که در بحبوحه بیماری دو قطبی کانیه وست، کیم در حال سبک و سنگین کردن به منظور طلاق گرفتن از اوست اما قصد دارد تا پایان یافتن دوره اخیر حمله دوقطبی کانیه صبر کند. ظاهراً کانیه وست تمایلی به دنبال کردن برنامه درمانی خود نداشته و این موضوع باعث ناامیدی همسرش و تصمیم جدی او برای جدایی شده است. یک منبع خبری نزدیک به این زوج در این باره مدعی شده که رابطه کیم و کانیه در بدترین و شکننده ترین شرایط ممکن قرار داشته و کیم سعی دارد بهترین تصمیم را برای محافظت از فرزندانش و همچنین سلامت روانی خود انجام دهد.

بیشتر بخوانید: مشهورترین و موفق‌ترین خواهران جهان؛ از کارداشیان-جنرها تا دختران مریل استریپ

از راب تا کایلی؛ اعضای خانواده «کارداشیان-جنر» هر کدام چه مقدار ثروت دارند؟

منبع: mirror
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
بدون نظر

ورود