تمسخر گاف بزرگ جو بایدن در شبکه های اجتماعی : «۱۸۰ سال پیش وارد سنا شدم»

تمسخر گاف بزرگ جو بایدن در شبکه های اجتماعی : «۱۸۰ سال پیش وارد سنا شدم»

جو بایدن نامزد دموکرات ها برای انتخابات ریاست جموری ۲۰۲۰ ایالات متحده در جریان یک مصاحبه ویدیویی گاف بزرگی داد در حالی که داشت از روی یک صفحه نمایش صحبت هایش را ادا می کرد. بایدن در این گاف گفت که «۱۸۰ سال پیش» وارد سنا شده و متوجه اشتباهش نیز نشد. بایدن در صحبت های خود چنین گفت: « به همین خاطر است که در تمام دوران کاری خودم کار در ارتباط نزدیک با شما را  اولویت خود ساخته ام. از زمانی که ۱۸۰ سال پیش وارد سنا شدم و همچنین در دوران تصدی معاون ریاست جمهوری».

گاف بزرگ جدید جو بایدن

جو بایدن ۷۷ ساله همواره به خاطر گاف ها و اشتباهات کلامی اش مورد انتقاد رقیبش دونالد ترامپ از حزب جمهوری خواه بوده و اولین باری نیست که در خواندن متن های از پیش آماده شده دچار مشکل می شود. دونالد ترامپ بارها مدعی شده که بایدن دچار زوال عقل است و به همین دلیل صلاحیت و توانایی ریاست جمهوری را ندارد. وی حتی مدعی شده که بایدن نمی تواند فی البداهه سخن بگوید و به همین دلیل همواره از روی متن های از پیش آماده شده سخن می گوید. ترامپ مدعی است احتمالاً مشاوران جو بایدن پیش از شروع مناظره های تلویزیونی به او مواد مخدر و سرحال کننده تزریق خواهند کرد.

تمسخر گاف بزرگ جو بایدن در شبکه های اجتماعی

گاف جدید بایدن در مورد اینکه ۱۸۰ سال پیش به عنوان سناتور انتخاب شده با واکنش های گسترده ای در شبکه های مجازی همراه بوده است. دارن گریمز در واکنش به این گاف نوشته است: «خدای بزرگ!». کاربر دیگری نوشته است: «بایدن حتی از روی تله پرامپتر [صفحه ای تلویزیونی که روبروی مجری ها قرار دارد و متون از روی آن خوانده می شود]. چطور می توانیم انتظار داشته باشیم بتواند از پس شی [شی جین پینگ رییس جمهور چین]، پوتین و کیم جونگ اون برآید؟».

فرد دیگری در واکنش به گاف جدید بایدن نوشته است: « این مرد به هیچ وقت کارآمدی جایگاه رییس جمهور ایالات متحده را ندارد.درک می کنم که در حال خواندن از روی تله پرامپتر بود اما این واقعیت که متوجه اشتباهش نشد بسیار نگران کننده است». اوایل ماه جاری بود که یک مجری سیاسی در ایالات متحده گفته بود دونالد ترامپ خوش شانس است که رقیب او در رقابت های انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ جو بایدن است. جیدن هورین گفته بود که بایدن به شدت در معرض اشتباه قرار داشته و در گذشته نیز در مقابل رأی دهندگان گاف های بسیار بزرگی داده است.

تمسخر گاف بزرگ جو بایدن در شبکه های اجتماعی

وی در این باره گفته است :«او در مقابل اشتباهات آسیب پذیر است و فکر می کنم از خوش شانسی [ترامپ] است که او نماینده دموکرات ها شده است. به نظر من از خوش شانسی بایدن است که شیوع ویروس کرونا باعث شد وی بتواند از زیر ذره بین مردم دور باشد و اشتباهات سهوی نداشته باشد. به باور من رییس جمهور به شدت خوشحال خواهد شد اگر بایدن مجبور شود با رأی دهندگان دیدار کند زیرا وقتی او این کار را می کند، بر سر آن ها فریاد زده و به آن ها توهین می کند». هورین در ادامه می گوید: «می توان فیلمی بلند از اشتباهات بسیار بدی که بایدن در ملاقات با انتخاب کنندگان داشته تهیه کرد که در این فضای انتخاباتی بزرگنمایی خواهد شد اگر چنین کارهایی انجام دهد».

بیشتر بخوانید: تمسخر جو بایدن توسط حامیان ترامپ به خاطر گاف‌هایش در تماس ویدیوی با کامالا هریس

منبع: express
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
بدون نظر

ورود