مرد هندی سر همسرش را به خاطر خیانت برید و با خود به اداره پلیس برد + ویدیو

مرد هندی سر همسرش را به خاطر خیانت برید و با خود به اداره پلیس برد + ویدیو

هشدار تصاویر دلخراش: تماشای تصاویری که در ادامه مطلب خواهید دید ممکن است برای برخی مناسب نباشد.

مردی در هند به جرم خیانت سر همسرش را از تن جدا کرده و سپس با همان سر وارد اداره پلیس شد. در تصاویر هولناکی که از این جنایت منتشر شده، مرد هندی در حالی که سراپا غرق در خون است و سر خونین همسرش را در دست دارد در خیابان راه می رود. به گفته اداره پلیس محلی اوتار پرادش، این مرد هندی به نام چینار یاداو با یک سلاح تیز و بعد از یک درگیری لفظی شدید به همسرش حمله کرده بود، همسری که به خیانت و داشتن رابطه نامشروع با یکی از مردان همسایه متهم می شود. بعد از کشتن و بریدن سر همسر، یاداو در حالی که سر بریده همسرش را در دست داشت در خیابان راه افتاده و به پاسگاه پلیس محلی در ایالت شمالی اوتار پرادش رفت.

مرد هندی سر همسرش را به خاطر خیانت برید و با خود به اداره پلیس برد

یک ویدیو کوتاه چند ثانیه ای هم که روز جمعه در محله نتا ناگا در بخش باندا در این استان گرفته شده، این مرد را در حال نشان دادن سلاحی که سر همسرش را با آن بریده نشان می دهد. گفته می شود این مرد هندی به مرد همسایه ای که ظاهراً با زنش رابطه داشته نیز حمله کرده است. ویدیو ترسناک این ماجرا با ورود یاداو به پاسگاه پلیس بابرو برای تسلیم کردن خود به پایان می رسد، جایی که این مرد هندی دستگیر شده و سلاحش از او گرفته می شود. یکی از مقامات پلیس در مورد این حادثه چنین گفته است: «بعد از یک درگیری لفظی شدید، متهم با یک سلاح تیز به همسرش حمله کرده، او را به قتل رسانده و سپس سر او را از تنش جدا می کند. بعد از آن وی سر بریده همسرش را به ایستگاه پلیس بابرو حمل می کند جایی که تسلیم می شود».

جنازه بی جان مقتول نیز پس از این جنایت برای تدفین در اختیار خانواده قرار گرفته است. خشونت علیه زنان در هند یک چالش روزمره و یک بحران بی پایان است به طوری که به یک عرف و هنجار تبدیل شده و جامعه به شدت مردسالار این کشور ، به ویژه در شهرهای کوچک و روستاها، نیز آن را به مثابه یک حق و موضوع پذیرفته شده می نگرد. دولت نیز اگر چه در سال های گذشته تلاش هایی برای کاهش خشونت علیه زنان انجام داده اما تاکنون در پایان دادن به این امر یا کاهش آن در مقیاسی قابل قبول ناکام بوده است. در روزهای اخیر خبر تکان دهنده دیگری از خشونت علیه زنان مخابره شده که در آن یک دختر ۶ ساله خردسال در همین ایالت اوتار پرادش بعد از تجاوز جان باخت و خانواده او به نشانه اعتراض جنازه دختر خود را در خیابان قرار دادند.

مرد هندی سر همسرش را به خاطر خیانت برید و با خود به اداره پلیس برد

مردی در هند سر همسرش را از تن جدا کرده و سپس با همان سر وارد اداره پلیس شد.

این دختر خردسال بعد از تجاوز به بیمارستان منتف شد اما تلاش های پزشکان برای نجاتش کافی نبوده و بعد از ۱۰ روز در بیمارستان جان باخت. ظاهراً پسرعموی ۳۰ ساله این دختر به او تجاوز کرده و چند پلیس نیز به دلیل بی توجهی و سهل انگاری در این ماجرا دستگیر شده اند. این دختر بچه در هنگام این حادثه در خانه و نزد خواهر و برادرهایش بود و پدر و مادر او برای کار بیرون از خانه به سر می بردند. همسایگان بعد از صدای جیغ ها و فریادهای او به پلیس اطلاع می دهند اما سهل انگاری نیروهای پلیس در این ماجرا باعث می شود متجاوز به خواسته خود رسیده و دختر خردسال به شدت دچار جراحات بدنی شود.

مردی در هند سر همسرش را از تن جدا کرده و سپس با همان سر وارد اداره پلیس شد.

چند روز پیش از این نیز در اوتار پرادش یک دختر ۱۹ ساله مورد تجاوز دسته جمعی قرار گرفته و جان باخت. تجاوز و بدنبال آن قتل قربانیان در هند به یک اتفاق روزمره تبدیل شده که با واکنش های شدید حامیان حقوق زنان در سال های اخیر مواجه شده است.

بیشتر بخوانید: مجازات اخته کردن و اعدام تجاوزگران مرد و زن در نیجریه بر اساس قانون جدید

۱۱ واقعیت علمی در مورد خیانت که همه زوجین باید از آن‌ها اطلاع داشته باشند

منبع: mirror
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
بدون نظر

ورود