دونالد ترامپ در اولین سخنرانی پس از ابتلا به کرونا در جمع هوادارانش: «همه شما را می‌بوسم»

دونالد ترامپ در اولین سخنرانی پس از ابتلا به کرونا در جمع هوادارانش: «همه شما را می‌بوسم»

دونالد ترامپ می گوید که در مقابل کووید_۱۹ «ایمن» بوده و بهبودی باعث شده احساس «قدرت» بودن کند. این سخنان را دونالد ترامپ در میان تجمع هوادارانش در فلوریدا بیان کرده و گفت که دوست دارد به همه آن ها یک «بوس بزرگ» بدهد. رییس جمهور ایالات متحده پیش از ایراد اولین سخنرانی اش پس از ابتلا به ویروس کرونا، ماسک هایی را در میان جمعیت حاضر توزیع کرد. ترامپ بار دیگر این ادعا را تکرار کرد که پزشکان کاخ سفید به او گفته اند که در برابر ویروس کرونا ایمن شده و نشانه ای از این ویروس در بدن او دیده نمی شود.

دونالد ترامپ می گوید که در مقابل کووید_19 «ایمن» بوده و بهبودی باعث شده احساس «قدرت» بودن کند.

پیش از این نیز پزشک ترامپ گفته بود تست کرونا رییس جمهور ایالات متحده منفی شده است. دونالد ترامپ در ادامه صحبت هایش جو بایدن را به سخره گرفته و مدعی شد که رقیب دموکرات او در انتخابات آینده ریاست جمهوری ایالات متحده در مورد اینکه نامزد ریاست جمهوری یا کنگره شده گیج شده است. لحظاتی بعد ترامپ از مردم پورتوریکو خواست که به او رأی بدهند. ترامپ گفت: «نمی خواهم بهترین را بگویم اما منظورم بهترین چیزی است که تاکنون برای پورتوریکو رخ داده است. بهتر است به من رأی بدهی، پورتوریکو». به عنوان یک قلمرو دور از سرزمین اصلی و نه یک ایالت، مردم پورتوریکو نمی توانند در انتخابات ریاست جمهوری رأی بدهند.

دونالد ترامپ می گوید که در مقابل کووید_19 «ایمن» بوده و بهبودی باعث شده احساس «قدرت» بودن کند.

وی در سخنانی در مورد سیاست های قرنطینه کرونا گفت: «اگر نسبت به این موضوع احساس خوبی ندارید، اگر ریلکس نیستید پس بمانید. اما اگر می خواهید بیرون بیایید، خب بیرون بیایید. یک نکته برای من که بهترین چیز است، که آن را تحمل کردم، می گویند که من ایمن هستم، بسیار احساس قدرت می کنم». ترامپ در ادامه صحبت هایش افزود: «من مستقیم وارد مخاطبان خواهم شد. می روم و تمام کسانی که در میان حاضران هستند را خواهم بوسید. مردان و زنان زیبا و همه را خواهم بوسید. به شما یک بوسه بزرگ تپل خواهم داد». رییس جمهور ایالات متحده در ادامه افزود: «یک چیز بسیار خوب وجود دارد، من نباید در زیرزمینم حبس شوم. و در هر صورت اجازه نخواهم داد که این اتفاق رخ دهد. اجازه نخواهم داد این اتفاق بیفتد. وقتی رییس جمهور هستی نمی توانی خودت را در زیرزمین حبس کنی. باید بیرون بیایی و این خطرناک است. خطرناک است اما باید از آنجا بیرون بیایی».

دونالد ترامپ می گوید که در مقابل کووید_19 «ایمن» بوده و بهبودی باعث شده احساس «قدرت» بودن کند.

دونالد ترامپ در ادامه افزود: «اما احساس خوبی به شما می دهد وقتی چیزی را شکست می دهید و به شما می گویند که ایمن هستید، نمی دانم برای چه مدت، برخی می گویند برای تمام زندگی، برخی می گویند برای چهار ماه. هر بار که درباره آن می شنوم کوتاه تر و کوتاه تر و کوتاه تر می شود زیرا می خواهند به بدترین شکل ممکن باشد».

بیشتر بخوانید: داروی درمان کرونای ترامپ از سلول های به دست آمده از یک سقط جنین ساخته شده بود

منبع: mirror
مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
بدون نظر

ورود