چاق کردن صورت با برنامه فیس اپ (Face App)

چاق کردن صورت با برنامه فیس اپ (Face App)

مدتی می شود که صفحات اینستاگرام پر شده از تصاویر بازیگران ایرانی که اگر چاق بودند چه شکلی می شدند. اما شاید این سوال برایتان پیش آمده باشد که برای چاق کردن صورت آن هم تا این اندازه طبیعی چه راهکاری وجود دارد. ما به شما میگوییم؛ برنامه فیس اپ.

این اپلیکیشن که چند سالی می شود بسیار محبوب شده تابحال قابلیت های فراوانی را در اختیار کاربران خود قرار داده که از پیر کردن طبیعی صورت گرفته تا جوانسازی آن را شامل می شود و حالا ترند جدید شبکه های اجتماعی چاق کردن صورت با آن است.

برای دانلود برنامه فیس اپ کافیست روی این لینک کلیک کنید. مراحل کار با فیس اپ نیز بسیار ساده است و تنها کافیست بعد از نصب آن و آپلود تصویر چهره مورد نظرتان در برنامه از فیلتر چاقی صورت استفاده نمایید.

در مطلبی که قبلا با موضوع «تغییر جنسیت تصاویر با فیس اپ» در روزیاتو منتشر شد راهنمای کار با این برنامه سرگرم کننده را برای شما توضیح داده ایم که میتوانید آن را مجددا بخوانید.

البته برنامه های مشابه به فیس اپ نیز کم نیستند و برای مثال قبلا برنامه ای به اسم گرادینت ترند شده بود که شباهت شما به هنرپیشه ها و چهره های مشهور جهان را نشان می داد. قبلا در دیجیاتو مطالبی در رابطه با این برنامه و قابلیت های مختلفش منتشر شده که میتوانید آن را مطالعه نمایید. در زمان استفاده از این برنامه ها بهتر است که جوانب احتیاط را به جای بیاورید چراکه دقیقا مشخص نیست بعد از آپلود کردن عکس های شخصی تان در برنامه چه اتفاقی برایشان رخ می دهد.

مطالب مرتبط
دیجیاتو
بدون نظر

ورود