ریحانه پارسا هم از ایران رفت؟ + ویدئو

ریحانه پارسا هم از ایران رفت؟ + ویدئو

سام درخشانی ، بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگویی جدید خبر از مهاجرت ریحانه پارسا داد.

ریحانه پارسا بازیگر پرحاشیه ی سینما و تلویزیون چند روز قبل استوری در اینستاگرامش منتشر کرد که سبب شد گمانه زنی هایی درباره ی تصمیم او به مهاجرت از کشور زده شود.

پس از آن خبر آغاز ساخت سریال «خوب بد جلف» برای شبکه نمایش خانگی منتشر شد و نکته ی قابل توجه، عدم حضور ریحانه پارسا در این پروژه بود.

مهاجرت ریحانه پارسا

در همین راستا در گفتگویی رادیویی از سام درخشانی که همبازی ریحانه پارسا در فیلم سینمایی «خوب بد جلف ۲» بود درباره ی شایعات به وجود آمده در خصوص پارسا سؤال شد که درخشانی در جواب جدایی این بازیگر از پروژه ی سریال «خوب بد جلف» را تأیید کرد و از تصمیم ریحانه پارسا به مهاجرت خبر داد.

درخشانی در اینباره گفت:

«تصمیم خانم پارسا هم ما هم خانواده شان را سورپرایز کرد. ایشان تشریف برده اند خارج کشور. فشارهایی روی ایشان بوده و اتفاقاتی برایشان افتاده که نسبت به بازیگری مأیوس شان کرده. چند روز قبل خانم پارسا از خارج کشور با من تماس گرفتند. به من گفتند تصمیم به مهاجرت دارند. توصیه ی من به ایشان این بود که کاری نکنند که پل های پشت سرشان خراب شود. البته تصمیم شان هنوز قطعی نیست ولی فعلاً در یکی از کشورهای همسایه هستند. با این حال خبر قطعی را باید از زبان خودشان شنید.»

انتشار این خبر، واکنش ریحانه پارسا را به دنبال داشت.

پارسا ساعاتی بعد با انتشار استوری ای در اینستاگرامش تهدید کرد شکستن سکوتش ممکن است برای برخی دردسرساز شود .

ریحانه پارسا در این استوری نوشت:

«طبق حرف های چند روز گذشته در رابطه با تصمیمات جدیدی که برای خودم در نظر دارم؛ حرف ها و تماس های احتمالی و قابل حدس زده و گرفته شد. لازم میدونم اینجا جهت امنیت جسمی و روانی که ممکن است توسط برخی از دوستان از بنده سلب شود، عرض کنم این فشارها و تشنج ها اگر ادامه داشته باشند مجبور به گفتن ناگفته هایی خواهم شد که تبعات و روسیاهی اش فقط برای خودشان است. بگذارید سکوتی که پیش گرفتم شکسته نشود…خدا خیرتان بدهد.»

ریحانه پارسا متولد ۷۷ در تهران است و در سال ۹۷ با اولین تجربه ی رسمی بازیگری خود در سریال پدر ساخته ی بهرنگ توفیقی به شهرت رسید.

با آنکه تنها ۲ سال از آغاز فعالیت حرفه ای پارسا در عرصه ی بازیگری می گذرد اما در همین مدت کوتاه حواشی و جنجال های زیادی پیرامون این بازیگر تازه کار وجود داشته است؛ از انتشار عکس های جنجالی از خود در اینستاگرام و پوشش های متفاوت و بعضاً عجیب در مراسم ها گرفته تا رفتارهای و ژست های حاشیه ساز در نشست خبری.

اسفند سال گذشته، در میانه ی قرنطینه کرونایی بود که ریحانه پارسا و مهدی کوشکی در اینستاگرام خود خبر از ازدواج شان دادند.

مهدی کوشکی، نمایشنامه نویس، کارگردان، بازیگر تئاتر و سینما که تجربه ی حضور در سریال های نمایش خانگی را هم دارد، متولد ۱۳۵۹ در خرم آباد است. او که قبلاً هم ازدواج کرده، از همسر سابق خود یک پسر دارد.

از همان ابتدا ازدواج ریحانه پارسا و مهدی کوشکی به دلیل اختلاف سنی و سبک اعلام آن در شبکه های اجتماعی و حواشی مربوط به آن بسیار خبرساز شد.

پارسا پس از ازدواج یک بار در توییتی از مردان خواست حق طلاق را به همسران خود ندهند. او در توییت خود نوشته بود: «حق طلاق می‌ دید به زن هاتون بعد اسم خودتون رو هم گذاشتید مرد؟»

به دنبال این اظهارنظر جنجالی، کوشکی، همسر پارسا هم در یک استوری اینستاگرامی اعلام کرد به نظر او هم حق طلاق صد درصد با مرد است و اصلاً لزومی ندارد حق طلاق با زن باشد. او در این ویدئو گفت: «به قول قدیمی ها، زن باید با لباس سفید بیاد خونه ی شوهر و با کفن سفیدم از خونه ی شوهر بره.»

این حاشیه سازی ها و جنجال آفرینی ها سبب شد ریحانه پارسا و همسرش مهدی کوشکی به فرصت طلبی برای جلب توجه متهم شوند. منتقدان آن ها معتقد بودند همه ی این کارها برای کسب شهرت و بازارگرمی است.

هنوز شش ماه بیشتر از ازدواج تازه عروس و داماد پرحاشیه ی سینمای ایران نگذشته بود که کاربران شبکه اجتماعی اینستاگرام متوجه شدند پارسا و کوشکی در اقدامی ناگهانی عکس های مشترک خود را از صفحه ی شخصی شان در اینستاگرام پاک کردند. پس از این اتفاق پارسا هم شروع به انتشار متن های غم انگیزی در توییتر و اینستاگرام خود کرد. همین اتفاقات سبب شد شایعه ی جدایی این زوج از یکدیگر بر سر زبان ها افتد.

چند روز بعد پارسا با انتشار ویدئویی در اینستاگرام خود به این شایعات دامن زد. او در این ویدئو ضمن تشکر از کسانی که پیگیر احوالش بودند اعلام کرد که حالش خوب است و در انتها گفت «امیدوارم آقای کوشکی هم هر جا هستند خوب باشند.»

با این حال نه ریحانه پارسا و نه مهدی کوشکی شایعه ی جدایی خود را رسماً تأیید یا رد نکردند.

چند روز بعد اما جنجال تازه ای به پا شد. ویدئوی کوتاهی از ریحانه پارسا و روزبه بمانی، شاعر و ترانه سرای مشهور، در فضای مجازی منتشر شد که آن ها را در خودرویی در حال حرکت در خیابان نشان می داد. انتشار این ویدئو پس از درگرفتن شایعه ی جدایی پارسا و کوشکی واکنش های زیادی را در فضای مجازی به دنبال داشت.

چند روز بعد ریحانه پارسا در واکنش به شایعه ی رابطه اش با روزبه بمانی در پستی اینستاگرامی نوشت او و بمانی در حال برگشت از یک قرار کاری مشترک با حضور مدیربرنامه های خود بودند که شخصی با هدف اخاذی از آن ها فیلمبرداری می کند. پارسا همچنین از تصمیم خود برای برخورد قضایی با این فرد خبر داد.

مدتی بعد ریحانه پارسا که با حاشیه سازی ها و جنجال آفرینی هایش همیشه سوژه ی بحث های فضای مجازی بوده در واکنش به شایعه ی تغییر جنسیت محمدرضا فروتن با انتشار پستی در اینستاگرامش نوشت:

«دیگه خبرهای دوستان انقدر جذاب هست که ما میریم تو سیاهی فید میشیم … حاشیه جان میسپرمت به بغلی خداحافظ»

بیشتر بخوانید:

بغض ریحانه پارسا: باید بین بازیگری و خانواده یکی را انتخاب می کردم + ویدئو

بدون نظر

ورود