مهاجرت مهراد جم به ترکیه و واکنش تند مسعود جهانی

مهاجرت مهراد جم به ترکیه و واکنش تند مسعود جهانی

در ادامه موج مهاجرت خوانندگان ایرانی از کشور، این بار مهراد جم خواننده جوان پاپ به ترکیه مهاجرت کرد.

دیروز بهمن بابازاده خبرنگار حوزه موسیقی در توییتی رسماً از مهاجرت مهراد جم خبر داد.

بابازاده نوشت:

«مهراد جم خواننده پاپ به ترکیه مهاجرت کرد. مافیای سایت های شرط بندی در ترکیه توانسته با توافق کامل این خواننده را به این کشور بکشاند. امسال پس از مانی رهنما، مهدی مدرس و هومن نامداری، مهراد جم چهارمین عضو جامعه موسیقی است که از کشور خارج شده است.»

مهاجرت مهراد جم به ترکیه

پس از آن هادی حسینی، مدیر برنامه های مهراد جم هم خبر منحل شدن گروه مهراد جم را رسماً اعلام کرد.

انتشار خبر مهاجرت مهراد جم واکنش تند مسعود جهانی را برعهده داشت که تنظیم کننده ی قطعات این خواننده جوان بوده است.

مسعود جهانی در پستی اینستاگرامی نوشت:

« #بی_لیاقت #نمک_نشناس دو ماه پیش کلا از زندگیم حذف شدی ،الان ثابت کردی که درست حذف شدی. واست روزای خوبی رو نمیبینم. شما قوانین کشورمون رو شکوندی ، شما دل مارو شکوندی ، شما قلب هواداراتو شکوندی. زحمت همه ی اونایی که برات وقت و عمر و مال و جوونیشون رو گذاشتن به هدر دادی… شما دین و دنیاتو باهم فروختی ، نخواستی به هیچ وجه از تصمیمت صرف نظر کنی. تموم پل هارو خراب کردی. نباید میزاشتی که اینطور بشه و شد. من فردی به اسم شما تو زندگیم نخواهد بود. دیدار به قیامت #مهراد_جم #باطل_شد »

مهراد جم خود در واکنش به انتشار خبر مهاجرتش بانتشار متنی در استوری اینستاگرامش از هواداران خود دلجویی کرد و قول داد دوباره آن ها را دور هم جمع خواهد کرد.

اما مهاجرت مهراد جم تنها خبر جنجالی درباره ی این خواننده جوان پاپ نبود. دیروز مهراد جم و دنیا جهانبخت، چهره ی مشهور اینستاگرامی با علنی کردن رابطه ی عاشقانه ی خود در اینستاگرام غوغا به پا کردند.

مهراد جم با نام اصلی محسن سعیدی کیا متولد ۱۳۷۶ در آبادان است.

مهراد جم فعالیت هنری خود را رسماً از سال ۹۷ با ترانه سرایی و آهنگسازی برای میثم ابراهیمی آغاز کرد. او در سال ۹۸ قطعه ای به نام شمال منتشر کرد که او را به سرعت به شهرت رساند.

همان سال مهراد جم اولین کنسرت خود را در جزیره کیش برگزار کرد که با حواشی زیادی رو به رو شد. ویدئوی حرکات عجیب و فریادهای مهراد جم در کنسرتش سوژه ی شبکه های اجتماعی شد. از قرار معلوم شرکت کنندگان کنسرت مهراد جم با او همراهی نمی کردند و همین مسأله باعث عصبانیت او شده بود. نکته ی دیگری که مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفت پوشش این خواننده پاپ در کنسرتش بود که شبیه به خوانندگان متال بود.

مدیریت برنامه های مهراد جم با هادی حسینی بود و تنظیم آهنگ های او را مسعود جهانی برعهده داشت.

مهراد جم در کنار مسعود جهانی و هادی حسینی

مهراد جم اسفند ۹۸ مهمان ویژه برنامه ی «فرمول یک» به مناسبت نوروز شد که علی ضیا اجرای آن را برعهده داشت و از شبکه یک سیما پخش شد.

مهراد جم در این برنامه گفت از کودکی اسم مهراد را دوست داشت و به پیشنهاد هادی حسینی و مسعود جهانی نام هنری مهراد جم را برای خود انتخاب کرد. به گفته ی مهراد جم او در ۱۴ سالگی در یک سریال بازی کرده بود. او درباره ی ورود خود به عرصه ی موسیقی گفت استعداد موسیقی را دارد و از کودکی به این حوزه علاقه داشته و سختی زیادی برای رسیدن تا به اینجا کشیده. مهراد جم گفت از نوجوانی مشغول فعالیت در کار موسیقی بوده و پس از آشنایی با مسعود جهانی و هادی حسینی از شهر خود آبادان به تهران آمد و با انتشار قطعه ی شمال و آثار بعدی خود یکباره به شهرت رسید. مهراد جم همچنین گفت به خاطر کار موسیقی فعلاً سراغ تحصیلات دانشگاهی نرفته. این خواننده پاپ به حواشی کنسرت اول خود هم پرداخت و گفت مشکلاتی پیش آمد و هر کس دیگری هم جای او بود در آن لحظه چنین رفتاری داشت. مهراد جم در پاسخ به انتقادات وارده به پوشش خود گفت طراح لباس دارد و استایلش انتخاب او است. در پایان هم علی ضیا با طرح چند پرسش اطلاعات موسیقایی این خواننده را محک زد.

حضور و اجرای زنده ی مهراد جم در این برنامه اما واکنش منفی کاربران فضای مجازی را به دنبال داشت.

بیشتر بخوانید:

افشای رابطه دنیا جهانبخت با مهراد جم و عشق جدید بانوی قمارباز

افشاگری‌های «مهدی مدرس» خواننده پاپ درباره مهاجرتش از ایران

مهاجرت مانی رهنما و همسرش صبا راد به ترکیه

مانی رهنما: ایران برایم خسته کننده شده است

 

تماشای این ویدئو را به شما پیشنهاد می کنیم:

مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
بدون نظر

ورود