دیدار با آزیتا ترکاشوند: همسر «تورج» در سریال طنز ۰۲۱

دیدار با آزیتا ترکاشوند: همسر «تورج» در سریال طنز ۰۲۱

آزیتا ترکاشوند بازیگر نقش همسر تورج (امیر حسین رستمی) در سریال ۰۲۱ شبکه ۳، ۳۰ خرداد سال ۵۹ در بروجرد به دنیا آمد. این هنرپیشه ۱۶۵ سانتیمتری را در سریال گاندو به یاد داریم. کارشناسی زبان و ادبیات فارسی است و معمولا در اینستاگرامش، مطالب ادبی و شعر زیاد می گذارد.

پدر آزیتا ترکاشوند، نظامی بوده و او دارای ۵ خواهر و ۵ برادر است. استاد رسول ملاقلی پور و رویا افشار از نخستین اساتید آزیتا ترکاشوند بودند. آزیتا ترکاشوند مجرد است و شایعات درباره ازدواج آزیتا ترکاشوند با محمد رضا گلزار یا امیر حسین رستمی کذب است. همسر امیر حسین رستمی، پوراندخت الستی است. آزیتا ترکاشوند اهل ورزش است و رژیم غذایی نداشته و ارتباطی هم با رامین مهمان پرست، سخنگوی سابق وزارت امور خارجه ندارد. آزیتا ترکاشوند کاراته کار در سبک گوجوریو  بوده و برادرانش نیز بکستبالیست.

آزیتا ترکاشوند در سریال صفر بیست و یک شبکه ۳ سیما که در آبان و آذر هر شب ساعت ۲۰:۴۵ روی آنتن می رود، همسر تورج با بازی امیر حسین رستمی است. او با سید جواد رضویان (جلال سیف) و سیامک انصار (مازیار) هم بازی بوده و در واقع یکی از ۳ هنرپیشه اصلی سریال در کنار رویا میرعلمی (مرجان) و نگار عابدی (شهره) محسوب می شود.

آزیا ترکاشوند دارای ۱۳۰ هزار دنبال کننده در اینستاگرامش است و بیش از ۲۷۰ پست را نیز به اشتراک گذاشته است. او سفیر انجمن معلولین شهرستان ملارد و سفیر انجمن ترک اعتیاد امید رهایی راگا بوده و از دوستان نفیسه روشن نیز محسوب می شود. صفحه اینستاگرام آزیتا ترکاشوند در نشانی: @azita.torkashvand در دسترس است.

آزیتا ترکاشوند در سریال های تلویزیونی مختلفی از سال ۱۳۸۴ تا کنون نقش آفرینی کرده است که عبارتند از: سریال طبقه دوم سال ۸۴، سریال سرگشته سال ۸۵، سریال همسفران باد سال ۸۸، سریال پاتوق سال ۸۸، سریال ملکوت سال ۸۹، سریال تهران پلاک ۱ سال ۹۱، سریال کلاه پهلوی سال ۹۱، سریال شب شیشه ای سال ۹۲، سریال بوی باران به کارگردانی محمود معظمی سال ۹۸.

آزیتا ترکاشوند در سریال هیولا به کارگردانی مهران مدیری نیز حضور یافته بود. جدید ترین نقش آفرینی آزیتا ترکاشوند در فیلم های سینمایی مربوط به فیلم سینمایی زهرمار به کارگردانی سید جواد رضویان، سیانور به کارگردانی بهروز شعیبی و سریال مستانه به کارگردانی محمد حسین فرخ بهش است. آزیتا ترکاشوند در سریال گاندو در نقش گلی ثابتی، جاسوس و حمایتگر از تمساح گاندو حاضر شده بود.

آزیتا ترکاشوند
سکانسی از بازی آزیتا ترکاشوند در کنار همسرش تورج در سریال صفر بیست و یک شبکه ۳ سیما
از کلکسیون تیپ های آزیتا ترکاشونددر بهار ۹۹
مدل مانتو و روسری های آزیتا ترکاشونددر سال ۹۹

آزیتا ترکاشوند در یکی از پست های مفهومیش گفته بود:

هیچگاه ناامید نشو
یه روزی به خودت میای و افتخار میکنی از اینکه ادامه دادی و تسلیم نشدی
یه روزی که با یک موفقیت، زندگی تو تغییر دادی،
فقط یادت باشه…
برای رسیدن به اون روز، باید پشتکار و پایداری نشون بدی
برای رسیدن به اون روز باید ذره‌بین بشی و کاملا رو هدفت فوکوس کنی
برای رسیدن به اون روز نباید در مقابل مشکلاتی که جلو راهت سبز می‌شن کم بیاری، چون هیچ مسله‌ای بدون راه حل نیست
نباید بگی من بدشانسم، سرنوشت من اینه مسیر هدف رو رها کنی،شانس تویی، سرنوشت هم دست خودته.

آزیتا ترکاشوند به هوادارانش توصیه می کند که عشق ورزیدن را یاد بگیرند. شاید مطالعه کتاب هنر عشق ورزیدن خالی از لطف نباشد!

  • حتما بخوانید: مهارت های عشق ورزیدن به روایت کتاب «هنر عشق ورزیدن» اثر
تصویر جدید ترین اینستانوشته آزیتا ترکاشوند پیش از پخش سریال صفر بیست و یک که با لایک مرجانه گلچین نیز همراه شده است
از کلکسیون اینستانوشته های مفهومی همسر تورج در سریال ۰۲۱ شبکه ۳ سیما
آزیتا ترکاشوند در کنار پوری بنایی، هنرپیشه سینما و تلویزیون پیش از انقلاب
اینستانوشته مفهومی توسط آزیتا ترکاشوند که توسط نفیسه روشن و سارا خوئینی ها هم لایک و کامنت شد

آزیتا ترکاشوند به منظور دیده شدن بهتر و بیشتر پست هایش در اینستاگرام، از هشتگ های مرتبط به زبان فارسی استفاده می کند. قدرت هشتگ ها را برای کسب لایک و فالو در اینستاگرام، فعالان دیجیتال مارکتینگ در نظر داشته باشند. اگر نظری درباره نقش آفرینی آزیتا ترکاشوند در فصل اول سریال طنز ۰۲۱ شبکه ۳ سیما در پاییز ۹۹ دارید، مراتب را از طریق بخش کامنت به اشتراک بگذارید.

مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
بدون نظر

ورود