واسه چه شغلی ساخته شدی؟

واسه چه شغلی ساخته شدی؟

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

آیا در تیم خود افرادی دارید که از نظر روحی و اخلاقی با هم سازگاری ندارند و به نظر می‌رسد برخی از آنها در جهان‌های موازی زندگی می‌کنند و در برقراری ارتباط با هم مشکل دارند؟ اگر این مشکلات را دارید، شناسایی تیپ‌های شخصیتی آنها و مشخص کردن تفاوت‌های آنها است که می‌تواند به شما و تیم‌تان کمک کند تا بتوانید کارها را هماهنگ‌تر پیش ببرید.

ایران تلنت با راه اندازی تست MBTI، کار خودشناسی و پی بردن به تیپ شخصیتی را آسان کرده است و به شما می‌گوید برای چه شغلی ساخته شدید. تست شخصیت شناسی MBTI ایران تلنت، روشی آسان و رایگان برای پی بردن به نقاط قوت و ضعف، توانایی‌ها، مهارت‌ها، علاقه‌مندی‌ها و دیگر موارد می‌شود و به شما کمک می‌کند که بهترین تصمیم را در پیدا کردن شغل بگیرید و در محیط کار نیز مؤثر عمل کنید.

شروع تست شخصیت شناسی

تست MBTI

یکی از شناخته‌شده‌ترین و پرکاربردترین تست‌های ارزیابی شخصیت تست MBTI است. این تست بر اساس نظریه کارل یونگ، روانپزشک مشهور سوئیسی به دست آمده است که در آن، بر روی نمونه‌های اولیه شخصیت کار شده است و پایه آن بر اساس روانشناسی تحلیلی است.

طبق تئوری این تست، افراد در چهار دسته قرار می‌گیرند و تیپ شخصیتی آنها از این چهار دسته ناشی می‌شود. این چهار دسته شامل برون گرا یا درون گرا، شهودی یا حسی، ادراکی یا قضاوتی و در نهایت احساسی یا منطقی می‌شود. برای شناسایی تیپ شخصیتی، تست MBTI افراد را به ۱۶ دسته تقسیم می‌کند.

هیچ تیپ شخصیتی درست یا غلطی وجود ندارد و هیچ کس نمی‌تواند افراد را به خوب و بد در نوع شخصیت تقسیم کنند. با انجام این تست به این موضوع پی می‌برید که چه ارزش‌هایی دارید و مهم است که به یاد داشته باشید حتی اگر ۱۰۰ نفر همان تیپ شخصیتی شما را داشته باشند، باز هم با هم تفاوت‌هایی خواهید داشت.

تست شخصیت شناسی MBTI ایران تلنت

تست شخصیت شناسی MBTI ایران تلنت دارای سوالات استاندارد و مطابق با جدیدترین تحقیقات علمی در زمینه روانشناسی است. با انجام این تست نتایج جالب و مفیدی را دریافت می‌کنید که تمام این اطلاعات به شما کمک می‌کنند که در کاریابی و تعامل با همکاران خود در محیط کار درست عمل کنید.

این تست اطلاعاتی مانند ویژگی‌های شخصیتی و شخصیت کاری شما را می‌دهد و به شما می‌گوید که با این ویژگی‌ها برای چه مشاغلی مناسب هستید. حتی کارفرمایان نیز می‌توانند با استفاده از این تست، با نکات کلیدی برای کار با تیپ‌های شخصیتی کارمندان خود را آشنا شوند و مطابق آنها رفتار کنند.

همچنین نقاط قوت و ضعف کاری را برای شما عنوان می‌کند و این امکان را به شما می‌دهد که با شناخت نقاط قوت خود، آنها را قوی‌تر کنید و نقطا ضعف خود را برطرف کنید. همچنین می‌توانید در صفحه نتایج تست افراد مشهور با تیپ شخصیتی خود را مشاهده کنید و از آنها در کار و تعامل با افراد الهام بگیرید.

در نهایت باید بدانید که این تست قرار نیست مشکلات شخصیتی شما را تشخیص و درمان کند و تنها قرار است به شما بگوید که ارزش‌هایتان چیست و بر اساس این ارزش‌ها سراغ انتخاب شغل و رفتار در محیط کار بروید.

منبع: ایران تلنت

منبع: irantalent
بدون نظر

ورود