افشاگری مجری تلویزیون؛ درآمد ۱۰۰ میلیونی ریحانه پارسا و مهدی کوشکی از ازدواج دروغین خود

افشاگری مجری تلویزیون؛ درآمد ۱۰۰ میلیونی ریحانه پارسا و مهدی کوشکی از ازدواج دروغین خود

محمدرضا یزدان پرست ، روزنامه نگار و مجری تلویزیون در توییتی از درآمدزایی ریحانه پارسا و مهدی کوشکی از ازدواج دروغین خود پرده برداشت.

ازدواج ریحانه پارسا و مهدی کوشکی

یزدان پرست در توییت خود نوشت:

«برای ازدواج نکرده و زن و شوهر نبوده، ۱۰۰ میلیون در فروردین ۹۹ گرفتند و مهمان پانوراما شدند تا بگویند کی اول گفت فلان! فقط یک نمونه درآمد این ازدواج نمایی! مقصر کسی نیست که ابتذال می فروشد. مخاطب زردپسند، خریدار ابتذال شده!»

 

اشاره ی یزدان پرست به برنامه ی اینترنتی گفتگو محور پانوراما با مجری گری اشکان خطیبی است که با حمایت رایتل تولید شده و اولین قسمت آن روز سیزده بدر امسال با حضور مهمانان مختلفی از جمله ریحانه پارسا و مهدی کوشکی منتشر شد.

این اولین مصاحبه ی ریحانه پارسا و مهدی کوشکی بعد از اعلام خبر ازدواج شان بود. در بخشی از این گفتگو اشکان خطیبی چند سؤال از پارسا و کوشکی درباره ی ازدواج شان پرسید که یکی از آن ها این بود که کدام شان اول حرف ازدواج را اول پیش کشید که آن ها گفتند ریحانه پارسا اول این پیشنهاد را مطرح کرده بود.

ریحانه پارسا که مدتی است به ترکیه رفته، هفته ی قبل در میانه ی لایو اینستاگرامی خود یکباره کشف حجاب کرد و از تصمیم خود برای مهاجرت و کناره گیری از بازیگری و سینمای ایران خبر داد.

پارسا در لایو جنجالی خود درباره ی بحث روابط آزاد صحبت کرد که به نظر می رسید اشاره ای ضمنی به ماجرای ازدواجش با مهدی کوشکی باشد.

او گفت وقتی تصمیم می گیرید با کسی زندگی کنید، به خاطر محدودیت ها مجبور به پذیرش برچسب ها و دستور العمل های مشخصی مثل ازدواج می شوید تا رابطه ی شما برای جامعه قابل هضم شود و امکان علنی کردن آن باشد.

مطالب مرتبط
۲ نظر

ورود

  • مهدی آبان ۲۱, ۱۳۹۹

    به قولی…برای ازدواجِ نکرده و زن و شوهرِ نبوده، ۱۰۰میلیون تومن در فروردین۹۹ گرفتند و مهمان برنامه شدند تا بگویند کی اول گفت فلان! فقط یک نمونه درآمد این ازدواج‌نمایی! مقصر کسی نیست که ابتذال می‌فروشد. مخاطبِ زردپسند، خریدار ابتذال شده!

  • هاجر دی ۳۰, ۱۳۹۹

    آفرین به خانم بهنوش بختیاری این ریحانه پارسا یه سریال پدر و یک فیلم بازی کرده ??
    حالا فکر کرده کیه به نظر من خانم بختیاری دم این خورده بچه را چید و خوب هم چید ایشالله همه بازیگران بلایی سرش بیارن که عروسک بی جون ندیده چه برسه به ریحانه پارسا
    این خورده بچه باید از سینمای ایران بره بیرون ???