افشاگری سردار احمد دادبین در مورد ماجرای خانه سازمانی و تلاش برای اجاره خانه + ویدیو

افشاگری سردار احمد دادبین در مورد ماجرای خانه سازمانی و تلاش برای اجاره خانه + ویدیو

در روزهای اخیر ماجرای سردار احمد دادبین ، فرمانده لشکر ۲۸ پیاده کردستان و فرمانده سابق نیروی زمینی ارتش بسیار خبرساز شده بود. خبر از این حکایت داشت که سردار دادبین خانه خود را به فردی نیازمند داده، خانه سازمانی اش را نیز تحویل داده و دنبال خانه اجاره ای می گشت. ویدیو مربوط به جستجوی خانه یکی از سرداران مشهور دوران جنگ ۸ ساله بازتاب گسترده ای در شبکه های اجتماعی داشت. این ویدیو که در یک آژانس املاک گرفته شده بود نشان می داد که سردار احمد دادبین می خواهد خانه ای اجازه کرده و خانه خود را به یک فرد نیازمند دیگر بدهد.

در روزهای اخیر ماجرای سردار احمد دادبین ، فرمانده لشکر ۲۸ پیاده کردستان و فرمانده سابق نیروی زمینی ارتش بسیار خبرساز شده بود.

در این ویدیو صدای فردی شنیده می شود که می گوید خانه اش در شأن سردار دادبین برای وی پیدا شود که با واکنش تند وی مواجه می شود: «شأن؟ شأن مأن نداره. شأن دیگه چیه؟ من احمد بسیجی‌ام». بعد از انتشار این ویدیو، خبر رسید که سردار احمد دادبین خانه سازمانی اش را تخلیه کرده، سالهاست بخشی از حقوش را بخشیده و از پذیرش کمک نیز خودداری می کند. در ادامه فرزند امیر دادبین به این ویدیو واکنش نشان داده و اعلام کرد که ساده زیستی پدرش خواسته و منشی شخصی بوده و به معنی ندار بودن او نیست.

وی به انتقاد از رسانه ها پرداخته و اعلام کرد که تصمیم امیر دادبین برای دادن خانه به نیازمندان و جستجوی خانه اجاره ای تصمیم شخصی وی بوده و حتی این موضوع را به فرزندان و همسرش نیز نگفته بود. زهرا دادبین، دختر سردار احمد دادبین در پایان می گوید که پدرش همیشه به وی گفته خانه اش را در اختیار نیازمندان گذاشته و به خانه سازمانی او و مادرش نقل مکان کند. اکنون ویدیویی از امیر احمد دادبین منتشر شده که خود پاسخ ابهامات و شایعات اخیر را می دهد.

در روزهای اخیر ماجرای سردار احمد دادبین ، فرمانده لشکر ۲۸ پیاده کردستان و فرمانده سابق نیروی زمینی ارتش بسیار خبرساز شده بود.

احمد دادبین در سال ۱۳۳۴ در شیراز به دنیا آمد. پدر او از افسران ارتش شاهنشاهی ایران بود. سردار دادبین در سال ۱۳۵۳ وارد ارتش شد و در سال ۱۳۵۶ دورهٔ مقدماتی رشتهٔ پیاده را در مرکز پیادهٔ شیراز به پایان می رساند. در ادامه وی سال بعد با درجه ستوان دومی وارد لشکر ۲۳ نوهد نیرو‌های مخصوص ارتش می‌ شود. سال‌ ها بعد فرماندهی لشکر ۲۸ کردستان را بر عهده گرفته و سال ۱۳۷۳ به فرماندهی نیروی زمینی ارتش منصوب می‌ شود.

مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
یک نظر

ورود

  • امیر آبان ۲۶, ۱۳۹۹

    اصلاح کنید
    سردار لقبی که تو سپاه میدن
    امیر برای ارتشه