جولان آقازاده ها در آمریکا؛ ۵ هزار دختر و پسر دولتمردان ساکن ینگه دنیا

جولان آقازاده ها در آمریکا؛ ۵ هزار دختر و پسر دولتمردان ساکن ینگه دنیا

محمد غرضی نامزد چند دوره رقابت های ریاست جمهوری و از وزرای دوران جنگ همواره به خاطر اظهارنظرهای جالب و متفاوتش مورد توجه قرار گرفته است. اکنون که چهره های سیاسی خود را برای انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ مهیا می کنند، به نظر می رسد که غرضی نیز یکی از نامزدهای احتمالی خواهد بود. وی اخیراً در مورد دیدگاه اصلاح طلبان و اصولگرایان به قدرت در ایران چنین گفته است: «تقریبا ظرف این ۴۰ سال طیف اصلاح طلب و طیف اصولگرا امتحان خود را پس داده بودند و کم کم عقبه اجتماعی خودشان را از دست داده بودند و در انتخابات مجلس فعلی تعداد مشارکت مردم خیلی پایین بود. الان باز موقعیتی پیدا می شود که طرفداران امریکا به جنب و جوش بیفتند و اصولگرایان به جنب و جوش مجدد بیفتند و یک موقعیتی برای اینکه جامعه ای داشته باشند به دست می آورند. اینکه تا چقدر به کشورداری منجر شود، اتفاقی نمی افتد، یعنی در کشورداری که مشکلات وسیع مردم مطرح است نمی تواند تاثیرگذاری خاصی داشته باشد».

محمد غرضی در این صحبت های خود به حضور هزاران نفر از فرزندان مقامات اصلاح طلب و اصولگرا در خارج از کشور اشاره

نامزد چند دوره ریاست جمهوری در مورد خواسته اصولگرایان و اصلاح طلبان در انتخابات پیش رو نیز چنین می گوید: «اصولگرایان تمام حاکمیت، دولت، مجلس و قوای قضاییه را می خواهند، کما اینکه اصلاح طلبان نیز همینگونه هستند، منتهی با هم تعامل می کنند، یعنی بخش های مختلف را به هم واگذار می کنند و در یک چیزی شریک هستند: زیر زندگی و زیر معیشت برای مردم؛ یعنی آنها در این شراکت دارند و بقیه را بین هم تقسیم می کنند».

محمد غرضی در این صحبت های خود به حضور هزاران نفر از فرزندان مقامات اصلاح طلب و اصولگرا در خارج از کشور اشاره کرده و تصریح می کند: «شما ببینید از این ۵ هزار اولاد مدیران اصلاح طلب و اصولگرا که در امریکا هستند چگونه امتیازات را بین خودشان تقسیم کرده اند و اصلا مشخص نیست که او پسر یک اصولگرا است یا پسر یک اصلاح طلب. شما کشور را مقداری سیاسی می بینید و من بیشتر آن را اداری می دانم. آنها در بالا دعوای زرگری راه می اندازند و در زیر منافع را تقسیم می کنند».

محمد غرضی در این صحبت های خود به حضور هزاران نفر از فرزندان مقامات اصلاح طلب و اصولگرا در خارج از کشور اشاره

وزیر سابق در مورد اینکه آیا دولت آینده ایران را تعاملی و تقسیم شده بین اصلاح طلبان و اصولگرایان می بیند چنین گفته است: «بله مثل همین دولت فعلی. این دولت اصلاح طلب است ولی تعاملی ادامه پیدا کرد. دولت قبلی هم همین طور بود، آقای احمدی نژاد با بوق و کرنا گفت که نفت را به سفره مردم می آوریم و مدیرانی که انتخاب کرد الان یا در زندان هستند یا به خارج از کشور رفته اند». محمد غرضی ، وزیر نفت سابق در ادامه صحبت هایش در مورد نگاهش به انتخابات آینده و میزان مشارکت مردم چنین گفته است: «چون انتخابات ریاست جمهوری است از خدا می خواهم که مردم شرکت کنند اما اگر کاندیداهایشان مورد قبول نبود عکس العمل مردم به خارجی تند و تیز باشد تا خارجی فکر نکند که کشور بی صاحب است و می تواند موقعیتی پیدا کند تا حقوق عامه را بیشتر تضعیف کند».

مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
۲ نظر

ورود

  • امیر آبان ۲۷, ۱۳۹۹

    نگو آقا زاده بگو حروم زاده

  • مرتضی آبان ۲۷, ۱۳۹۹

    غرضی واقعاً یکی از بهترین هاست. حیف که رسانه ها ی چپ و راست ترولش کردند .