«شب های مافیا» با حضور سلبریتی ها آمد

«شب های مافیا» با حضور سلبریتی ها آمد

شب های مافیا نام جدید ترین محصول عرضه شده در شبکه نمایش خانگی است که از ۲۷ آبان ۹۹ در دسترس علاقمندان به رئالیتی شو قرار گرفته است. شب های مافیا را سعید ابوطالبی کارگردانی کرده که قبلا با مجموعه برنامه شام ایرانی، مردم را به خانه سلبریتی ها برده بود تا دست پخت آن ها را مشاهده کنند.

کاوه آفاق به عنوان خواننده تیتراژ شب های مافیا معرفی شده است. در هر فصل از شب های مافیا ، یکی از هنرپیشه های مطرح سینما و تلویزیون، میزبان ۱۲ تن از دوستانش می شود و با هم مشغول بازی می شوند.

لیدری این برنامه با محمدرضا علیمردانی است که او را به عنوان صدا پیشه شخصیت های کارتونی «دیرین دیرین » می شناسیم. محمدرضا علیمردانی قرار است به عنوان برگزار کننده، بازی کاملا واقعی و بدون دخالت گروه کارگردانی را مدیریت کند. به هر حال شب های مافیا در شب های پاییز ۹۹ می تواند یکی از گزینه های سرگرم کننده برای علاقمندان به این بازی باشد.

بازیگران مرد مجموعه شب های مافیا عبارتند از: سید جواد هاشمی، هادی کاظمی، بیژن بنفشه خواه، محمد رضا هدایتی، حامد آهنگی، رضا شفیعی جم، کاوه خداشناس، هومن حاج عبداللهی، عماد طالب زاده، مجید واشقانی، میرطاهر مظلومی و بهرنگ علوی.

شب های مافیا
تصویری از سکانس قسمت اول از فصل اول مجموعه شب های مافیا
تصویری از سکانس قسمت اول از فصل اول شب های مافیا با حضور بیژن بنفشه خواه

در فصل دوم مجموعه شب های مافیا، نسرین مقانلو، فریبا نادری، بهاره رهنما، نسیم ادبی، شبنم فرشاد جو، خاطره حاتمی، سیمرا حسن پور، سیما تیرانداز، سارا خوئینی ها، آزیتا ترکاشوند و روشنگ گرامی بازیگران زن شب های مافیا هستند.

شب های مافیا هر هفته سه شنبه ها ساعت ۸ صبح روی پلتفرم اینترنتی نمایش مجموعه های شبکه خانگی در دسترس خواهد بود. بیلبوردهای گسترده شب های مافیا در سطح شهر تهران نشان می دهد که این مجموعه قصد دارد در کنار سریال جنجالی آقازاده، پیش از پخش سریال قورباغه هومن سیدی، در فهرست پربیننده ترین مجموعه های شبکه نمایش خانگی قرار بگیرد.

داستان مجموعه شب های مافیا این است که در این مسابقه دوستانه، دو گروه، مافیا و شهروند هستند و باید با آزمون و خطا، همدیگر را شناسایی کنند تا در نهایت، بتوانند مافیا را از شهر بیرون کرده و شهروندان پیروز شوند.

تصویر اینستاگرام برنامه شب های مافیا
تصویر اینستانوشته محمدرضا علیمردانی لیدر برنامه شب های مافیا

صفحه اینستاگرام شب های مافیا که ۱۳۰ هزار دنبال کننده دارد در نشانی: @iranianrealityshow قرار دارد و اینستاگرام برنامه شام ایرانی است. برای اطلاع از متن و حاشیه مجموعه شب های مافیا و پشت صحنه شب های مافیا به هشتگ: #realityshow مراجعه کنید.

مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
۵ نظر

ورود

  • دیبا آذر ۱, ۱۳۹۹

    خیلی عالی بود قسمت اولش ممنون از همه عوامل و بازیگران خوبش

  • پریسا دی ۲۵, ۱۳۹۹

    تقلید تا کی؟؟؟

  • پریسا دی ۲۶, ۱۳۹۹

    من ک اصلا خوشم نمیاد خیلی بیخود اجرا میکنن من عاشق بازی مافیا هستم که هرشب از شبکه سلامت پخش میشه خیلی عالیه هم شرکت کننده هاش هم راوی و نحوه اجرا. مثلا توی شبکه سلامت ماسک میذارن چون چشم بستن خیلی ضایع اس و اینکه توی این شب های مافیا اسلحه دادن دست شرکت کننده ها که واقعا بی مزه و بیخوده. یکم بشینید شبکه سلامت نگاه کنید تا بفهمید بازی مافیا ینی چی

    • یاسر پارسا بهمن ۳۰, ۱۳۹۹

      من در جواب شما زمانی که میاین از رئالیتی شو شب های مافیا که مخاطب بسیار بسیار زیادی داره و پر طرفدار هستش انتقادمیکنید منی که یکی از طرفدارهای این رئالیتی شو هستم میام و در نظر شما نظر میدم و مافیایی که در شبکه سلامت پخش میشه از دیدگاه من هیچ هیجانی نداره

  • یاسر پارسا بهمن ۳۰, ۱۳۹۹

    مجید واشقانی همیشه بهترین بوده در بازیگری و در سریال شب های مافیا از نظر من عالی بود