جنجال‌های سحر قریشی: از شایعه پویان مختاری تا پشت صحنه فیلم «اتومبیل»

جنجال‌های سحر قریشی: از شایعه پویان مختاری تا پشت صحنه فیلم «اتومبیل»

رابطه سحر قریشی با پویان مختاری مثل کشف حجاب ریحانه پارسا در استانبول و رقص در کلیپ جدید شادمهر عقیلی، از موضوعات جذاب آذرماهی برای اینستاگردهای وطنی است.

سحر قریشی هنرپیشه سینمای ایران، متولد ششم دی ماه سال شصت و شش است. بازیگری که در تئاتر و ترجمه کتاب، ردی از او پیدا نمی کنیم و حاشیه های پر رنگ تر از متن داشته است. از جنجال پارکبان تا تراژدی مهدی طارمی و صفحه اول روزنامه ها که گاهی پر از خبرهایی درباره روابط او با سلبریتی ها می شود.

در روزهای کرونایی ، هنرمندان به فکر کارهای تبلیغاتی افتاده اند. سلبریتی ها را در بیلبوردها و تیزرهای تبلیغاتی تلویزیون (از سیامک انصاری برای بایا تا نوید محمدزاده برای آبمیوه و امین حیایی برای سس بیژن) مشاهده می کنیم. سحر قریشی هم سفیر تبلیغاتی برند «اتو شناس» شده است و گهگاهی درباره این برند صحبت می کند.

سحر قریشی هیچ صفحه ای را دنبال نمی کند و در بیو پروفایلش اخیر از رابطه خود با فردی که آن را ZH معرفی کرده خبر داده است. پویان مختاری نیز بیش از ۲۴۰ نفر از جمله احمد خمینی و مجید خراطها را در اینستاگرام فالو می کند اما خبری از سحر قریشی نیست.

امین فردین خبرنگار پاپاراتزی مقیم آلمان در لایو مشترک با پویان مختاری مدعی شده بود که احتمال رابطه ای بین پویان مختاری با سحر قریشی وجود دارد. اما هیچ واکنشی در این باره از سحر قریشی دیده نشد. موضوعی که بعضی ها آن را به جریان ارتباط با مهدی طارمی در قطر مرتبط دانسته و در آن قضیه نیز سحر، سکوت کرده بود. مهدی طارمی بعدا اعلام کرد که ارتباطش با سحر قریشی تمام شده و وارد رابطه جدیدی شده است.

عکس سحر قریشی با مهدی طارمی (مهاجم سابق پرسپولیسی ها)

سحر قریشی یکی از ۱۰ سلبریتی پرفالوئر در اینستاگرام ایرانیان است و بیش از ۸.۵ میلیون دنبال کننده دارد. این بازیگر جوان سینمای ایران که اخیرا در حوزه مدلینگ شال هم فعالیت دارد، فعالیتش را در سال هشتاد و هشت با فیلم لج و لج بازی شروع کرد و پس از بازی در نقش یلدا در مجموعه دلنوازان، به شهرت رسید.

سعید قریشی و ندا افشار، والدین او بوده و سابقه کارهای هنری ندارند. سحر قریشی در شبکه نمایش خانگی ، گهگاهی حضور دارد. آسپیرین در سال ۹۵، ۱۳ شمالی در سال ۹۷ و رقص روی شیشه در سال ۹۸ از جمله کارهایی است که از او دیدیم. آخرین حضور سحر قریشی در تلویزیون ایران مربوط به سر یال شاید برای شما هم اتفاق بیفتد از احمد معظمی در سال ۱۳۹۰ بود.

آخرین کار سینمایی سحر قریشی مربوط به فیلم ایکس لارج به کارگردانی محسن توکلی در سال نود و هفت است. او اخیرا آنطور که در اینستاگرامش به اشتراک گذاشته و بعضی ها معتقدند که برای رد گم کنی است!، در فیلم سینمایی اتومبیل حضور داشته و در روزهای کرونایی، نقش آفرینی در این فیلم را بر عهده دارد.

رابطه سحر قریشی با پویان مختاری
از کلکسیون استوری های تابستانی سحر قریشی در روزهای کرونایی ۱۳۹۹

جنجال ها درباره شایعه رابطه سحر قریشی با پویان مختاری (قمار باز معروف و شریک دنیا جهانبخت)، همچنان ادامه دارد و طوفانی از کامنت ها را زیر پست های سحر قریشی در اینستاگرام به دنبال داشته است.

پست سحر قریشی از پشت صحنه فیلم اتومبیل

اخیرا عکسی از پشت صحنه فیلم سینمایی اتومبیل در اینستاگرام سحر قریشی منتشر شده که او را با استایل کژوال خاصی به نمایش می گذارد که احتمالا از گریم او در این فیلم است. علی میری رامشه به عنوان کارگردان جوان فیلم سینمایی اتومبیل معرفی می شود. اگر می خواهید درباره جدیدترین فیلم سینمایی سحر قریشی، اطلاعات دست اول پیدا کنید به اینستاگرام فیلم اتومبیل در نشانی: @otomobilmovie مراجعه کنید.

۳ هفته پیش سحر قریشی، پستی در اینستاگرامش به اشتراک گذاشت که بعضی ها احتمال دادند که قصد افشاگری از جنس صحبت های سحر زکریا (بازیگر نقش های متفاوت در آثار تلویزیونی مهران مدیری) دارد. او نوشته بود که میدونی آدم کی سکوت میکنه؟ زمانی که بدونه اگه لب باز کنه طوفانی میشه. . . این پست که عکس ان را در بالا مشاهده می کنید و استایل پاییزی سحر قریشی را به نمایش میگذارد، ۲۰۰ هزار لایک و هزاران کامنت دریافت کرد.

استایل های پاییزی سحر قریشی

اوایل آبان ۹۹، سحر قریشی با انتشار پستی با استایل کژوال صورتی رنگ که در بالا مشاهده می کنید نوشت که هیج دلیلی ندارد از قلبت پیروی نکنی. موضوعی که بعضی از فالوئرهایش آن را به شایعه رابطه سحر قریشی با پویان مختاری نسبت دادند!

فعلا مدتی است که گیلتی پلیژر بعضی ها، پویان مختاری و ساسا سبحانی و دنیا جهانبخت و امیر تتلو و ریحانه پارسا و سحر قریشی شده است. سرگرمی های دوست داشتنی در روزهای کرونایی ایران.

به هر حال رابطه سحر قریشی با پویان مختاری اگر مثل رابطه سحر قریشی با مهدی طارمی بعدا به انتشار عکس های خصوصی منجر شود، می تواند مصداق نقض حریم خصوصی بوده و با شکایت هایی همراه شود. فعلا باید منتظر بود که ببینیم شایعه رابطه سحر قریشی با پویان مختاری و مهاجرت احتمالی سحر قریشی به خارج از کشور، صحت دارد یا خیر. این شایعات همیشه محبوب هواداران سلبریتی های سینما و تلویزیون و ورزش بوده است.

مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
۶ نظر

ورود

  • آرش آذر ۹, ۱۳۹۹

    واقعا مطالب زردی مینویسی آقای زمانی!

  • Afi آذر ۹, ۱۳۹۹

    سحر قریشی تبدیل به بیت المال شده همه درش سهم دارن و به همه تعلق داره
    البته همش از روی فروتنیه نه چیز دیگه یه وقت فکر بد نکنین 🙂
    حتی از بردن اسمش هم تنفر دارم واقعا

    • آنتی رضا ستوده آذر ۹, ۱۳۹۹

      دنیا جهانبخت:مارو دور ننداز?

    • انتی رضا ستوده۲ آذر ۹, ۱۳۹۹

      اونوقت بازیگرای هالیوودی چی؟ اونا که هر شب با یکی میخوابن و اتفاقا تو مجله های سینمایی میگن. از اونام متنفری؟
      دلش خواسته با همه باشه. تو رو سننه؟

  • عرشیا آذر ۹, ۱۳۹۹

    یه بازیگر داغون. چهره که اصلا طبیعی نیست . به خاطر همین چهره معروف شده