جنجال‌های «لیلا» : از تعمیر BMW تا پست‌های حریم خصوصی

جنجال‌های «لیلا» : از تعمیر BMW تا پست‌های حریم خصوصی

عکس های لیلا اوتادی هنرپیشه سینما و تلویزیون، شاعر و نویسنده جوان کشورمان، مثل عکس های مهناز افشار، عکس های خصوصی سارا و نیکا سریال پایتخت، عکس های خصوصی محسن افشانی، عکس های خصوصی بهنوش بختیاری و محمد رضا گلزار در آمریکا و بسیاری از سلبریتی های سینما و تلویزیون و ورزش و سیاست، جنجالی و خبر ساز بوده و بازتاب های زیادی در رسانه ها و شبکه های اجتماعی به راه انداخته است.

مثل همه جای دنیا، سلبریتی ها، حاشیه های پر رنگ تر از متن دارند و در روزگار هک موبایل و تلگرام و اینستاگرام، فرقی بین سالومه و دیگران نیست تا دنیای پاپاراتزی ها را جذاب کند. به هر حال، تابلو شدن در روزگار شبکه های اجتماعی با قدرت هشتگ ها و بازاریابی دیجیتالی محتوا، خیلی سخت نیست و این را شاخ ها و لات های اینستاگرام ایرانیان که این روزها روزگار قمار بازی آن ها داغ است، نشان می دهد.

لیلا اوتادی مثل بهاره رهنما، دست به قلم است و کتاب هایی از او در سال های اخیر منتشر شده است. عاشق فوتوشوت های مختلف با نمایش اکسسوری های لاکچری بوده که شماری از آن ها را در ادامه مشاهده می کنید. لیلا اوتادی مجرد است و گمانه زنی ها درباره همسر او، اشتباه بوده و مثل بهنوش طباطبایی از فردی جدا نشده است.

او در سال ۱۳۹۳ کتاب شعری با نام در بهشتی که کلاغ نیست منتشر کرد که مراسم رونمایی آن را در کتابخانه ملی برگزار کرد.

لیلا اوتادی متولد ۱۴ مرداد سال ۱۳۶۲ در تهران است. مدرک کارشناسی معماری داخلی از دانشگاه هنر تهران داشته و عاشق بازیگری شد. او با فیلم چشمان سیاه ساخته ایرج قادری در سینما آمد و در سریال ماه و مهر به کارگردانی سید فیاض موسوی به تلویزیوت رفت.

بعضی او را در فهرست هنرپیشه های گران قیمت سینمای ایران می دانند. ایشان در فیلم تخته گاز (محمد آهنگرانی)، کاتیوشا (علی عطشانی)، پیشونی سفید (سید جواد هاشمی)، آزاد به قید شرط (حسین شهابی)، مالیخولیا (مرتضی آتش زمزم) در سال های اخیر نقش آفرینی کرده است.

سریال های گاندو شبکه ۳، حوالی پاییز شبکه ۳، چرخ و فلک شبکه ۱ و زخم شبکه ۳ از جمله سریال های تلویزیونی لیلا اوتادی از سال ۱۳۹۳ تا ۱۳۹۷ است.

داستان حریم خصوصی لیلا اوتادی با انتشار عکس های لیلا اوتادی در هفته های اخیر و جنجال های محسن افشانی و نزدیکان مشایی، موضوعی است که با واکنش هایی در شبکه های اجتماعی همراه شده است.

لیلا اوتادی و حریم خصوصی

لیلا اوتادی در روزهای کرونایی بهار ۹۹ به واسطه انتشار گزارش هایی درباره ارتباطات با برخی از جریان های سیاسی و هنری و شخصیت های گوناگون در یک دهه اخیر، در کانون توجه پاپاراتزی ها قرار گرفته است. او هنوز به انتشار تصاویر خصوصیش در فروردین ، واکنش نشان نداده است.

عکس های لیلا اوتادی
اینستانوشه اعتراضی لیلا اوتادی به موضوع انتشار عکس های لیلا اوتادی در فضای مجازی

اما وی در ۶ ژانویه ۲۰۱۶ میلادی با انتشار پستی در اینستاگرامش به انتشار تصاویر خصوصی افراد واکنش نشان داده بود و درباره تکریم حریم خصوصی نوشت: لطفا به حقوق یکدیگر به خصوص هنرمندان، ورزشکاران وسیاسیون که ممکن است با یک عکس مسیر زندگیشون عوض بشه احترام بگذاریم. یادمان باشد که ما خدا نیستیم که در سرنوشت دیگران دخالت کنیم. حتی شما و ممکنه برای خودتون هم اتفاق بیفته.

او بیش از ۳۰۰ پست در اینستاگرامش به اشتراک گذاشته که تعداد زیادی به فوتوشت ها و لاکچری گردی های وی اختصاص دارد و مخاطبان را با سبک لباس و استایل هایش در فصول مختلف سال آشنا می کند.

عکس های لیلا اوتادی
از کلکسیون تیپ های لیلا اوتادی در فیلم های سینمایی سال ۱۳۹۷ شامل آشوب و بقیه
عکس های لیلا اوتادی
کلکسونی از مانتوها و شال های لیلا اوتادی در سال ۱۳۹۸
عکس های لیلا اوتادی
از کلکسیون فوتوشوت های شیک و لاکچری لیلا اوتادی در سال های اخیر که ما را با آرایش و اکسسوری های این هنرپیشه سینمای ایران آشنا می کند.
نمایش اکسسوری ها بخشی از علایق لیلا اتوتادی در فوتوشوت های سال های اخیر است

پست های جنجالی لیلا اوتادی

لیلا اوتادی تقریبا مثل برخی از سلبریتی های سینما و تلویزیون و ورزش، به مسائل روز، واکنش نشان می دهد. اگر چه او امکان کامنت زنی زیر پست هایش را بر روی ۲ میلیون فالوئرش بسته، اما علاقه زیادی به واکنش به مسائل روز دارد. در زیر، مروری داریم بر اینستانوشته های لیلا اوتادی در سال های اخیر. از کرونا تا حریم خصوصی و جعل استوری که بخشی از سبک زندگی دیجیتالی این هنرپیشه سینما و تلویزیون را به نمایش می گذارد.

اینستانوشته لیلا اوتادی درباره روزهای قرنظینه خانگی در روزگار کرونایی ایران
عکس های لیلا اوتادی
اینستانوشته لیلا اوتادی درباره خبر جعل استوری هایی به نقل از او که مربوط به زمستان سال ۱۳۹۷ است
پست جنجالی لیلا اوتادی در اعتراض به دعوت ستاره پرتغالی به برنامه جام جهانی شبکه ۳
عکس های لیلا اوتادی
اینستانوشته لیلا اوتادی در زمستان ۱۳۹۷ درباره تعمیر خودرو BMW او که به یکی از نمایندگی های تهران (مستقر در عباس آباد) تحویل داده بود و به اوضاع قمر در عقرب دلار اعتراض کرده بود

طبق ماده ۱۷ قانون جرایم رایانه ای (ماده ۷۴۵ قانون مجازات اسلامی تعزیرات) مصوب سال ۱۳۸۸، انتشار فیلم و عکس از هموطنان بدون رضایت در فضای مجازی جرم است و فرد به حبس از نود و یک روز تا دو سال یا جزای نقدی از پنج میلیون ریال تا چهل میلیون ریال یا هر دو مجازات محکوم خواهد شد.

مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
بدون نظر

ورود