ابهام در مرگ دیگو مارادونا ؛ دروغگویی یکی از پرستاران در مورد اتفاقات روز مرگ اسطوره

ابهام در مرگ دیگو مارادونا ؛ دروغگویی یکی از پرستاران در مورد اتفاقات روز مرگ اسطوره

پرستار دیگو مارادونا اعتراف کرده که روز مرگ ستاره افسانه ای فوتبال آرژانتین و جهان به دروغ گفته که او را به طور مرتب تحت نظر داشته است. تیمی از پرستاران بعد از انجام جراحی مغز اوایل ماه جاری میلادی که به خارج کردن یک لکه خونی از مغز مارادونا منجر شده، همواره در کنار وی بوده و شرایط او را تحت نظر داشتند. یکی از این پرستاران اکنون در بازجویی ها به مقامات قضایی گفته که دروغ گفته و صبح روز مرگ مارادونا به اتاق خواب وی سر نزده است.

پرستار دیگو مارادونا اعتراف کرده که روز مرگ ستاره افسانه ای فوتبال آرژانتین و جهان به دروغ گفته که او را به طور مرتب تحت نظر داشته است.

دیگو مارادونا صبح روز چهارشنبه گذشته در خانه اش در بوئنوس آیرس در سن ۶۰ سالگی درگذشت و این پرستار مدعی شده بود که صبح همان روز به اتاق خواب مارادونا رفته و به وی سر زده است. در گزارش به استخدام کننده خود، شرکت خصوصی پزشکی Medidom، این پرستار که قرار بوده در طول شب و صبح روز بعد مراقب مارادونا باشد گفته بود که مارادونا در سال ۶:۳۰ در حال نفس کشیدن نرمال بوده است. پرستاری که شیفت بعدی را داشته گفته است که شنیده مارادونا در ساعت ۷:۳۰ صبح از دستشویی استفاده کرده اما وارد اتاق او نشده است. وی در ادامه مدعی می شود که در ساعت ۹:۲۰ صبح خواسته علائم حیاتی ستاره سابق فوتبال جهان را بررسی کند که وی نپذیرفته است. با این وجود گفته می شود که این پرستار چنین کارهایی را انجام نداده و در گزارش خود دروغ نوشته است.

پرستار دیگو مارادونا اعتراف کرده که روز مرگ ستاره افسانه ای فوتبال آرژانتین و جهان به دروغ گفته که او را به طور مرتب تحت نظر داشته است.

مقامات قضایی در این باره می گویند: «چیزی که شاهد اضافه کرده این است که این پرستار در گزارش به Medidom به دروغ نوشته که سعی کرده نشانه های حیاتی مارادونا را چک کند در حالی که این پرستار به او اجازه داده استراحت کند». این پرستار می گوید که ظهر مارادونا را در حالی یافته که هیچ علائم حیاتی نداشته و به او تنفس دهان به دهان داده است. همچنین مقامات بهداشتی آرژانتین در ابتدا نگران این بودند که دیگو مارادونا به قتل رسیده و مرگ او را به قتل رازآلود یک چهره مشهور آرژانتینی تشبیه کرده بودند. نتایج کالبدشکافی نشان می دهد که مارادونا در اثر لخته شدن خون دچار سکته قلبی شده است.

بیشتر بخوانید: ثروت ناچیز دیگو مارادونا در هنگام مرگ و جدال فرزندان مشروع و نامشروع برای ارث

منبع: thesun
مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
بدون نظر

ورود