دیدار با روشنک گرامی : هنرپیشه و طراح مد و لباس

دیدار با روشنک گرامی : هنرپیشه و طراح مد و لباس

روشنک گرامی هنرپیشه سینما، تلویزیون و سریال شبکه نمایش خانگی است که در حوزه طراحی لباس نیز فعالیت دارد. روشنک گرامی در برنامه شب یلدا روبیکا حضور یافت و مسائل مربوط به ازدواجش، سبب شد تا وی در کانون توجه اینستاگردها قرار بگیرد.

روشنک گرامی متولد اول مهر است. از اول مهری های دهه شصت که در فیلم ها و سریال هایی در دهه نود نقش آفرینی کرده است. روشنک گرامی در سال هشتاد و پنج در رشته کارگردانی تئاتر دانشگاه آزاد پذیرفته شده و پس از آن مهندسی معماری از دانشگاه سوره تهران گرفت. نخستین کار روشنک گرامی در سینما، فیلم قاعده تصادف به کارگردانی بهنام بهزادی بود.

پس از آن روبروی دوربین خسرو معصومی برای فیلم تابو در سال ۱۳۹۳ رفت. آخرین بار کی سحر را دیدی فیلم فرزاد موتمن بود که روشنک گرامی در سال ۱۳۹۴ در آن بازی کرد. فیلم هلن به کارگردانی علی اکبر وثوقی و فیلم خانه دیگری به کارگردانی بهنوش صادقی از دیگر فیلم هایی است که روشنک گرامی در آن بازی کرد.

فیلم یک کیلو و بیست و یک گرم از رحیم طوفان در سال ۱۳۹۵، یک کامیون غروب به کارگردانی ابوالفضل صفاری در سال ۱۳۹۵، فیلم ملبورن به کارگردانی نیما جاویدی محصول سال نود و هفت و فیلم لایه های دروغ به کارگردانی رامین سهراب در سال نود و هشت از جمله نقش آفرینی های روشنک گرامی در پرده نقره ای بود.

او در سال ۱۳۹۸ در سریال هم گناه به کارگردانی مصطفی کیایی، هم بازی پرویز پرستویی شد. روشنک گرامی در سریال هم گناه، در نقش نیکی صبوری حضور یافت که دختر فریبرز (پرویز پرستویی) و لیلا (هنگامه قاضیانی) و خواهر پیمان (پدرام شریفی) و معشوقه امین (احسان کرمی) معرفی شد.

روشنک گرامی
از کلکسیون سلفی های روشنک گرامی
از کلکسیون فوتشوت های مدلینگ روشنک گرامی در دی ماه نود و هشت

روشنک گرامی در تلویزیون نیز از سال ۱۳۸۹ در ۳ مجموعه حضور یافت. سریال فاصله ها به کارگردانی حسین سهیلی زاده در سال ۱۳۸۹، سریال جنایت و مکافات به کارگردانی رضا کریمی در سال ۹۰ و سریال گمشدگان به کارگردانی رضا کریمی در سال ۹۶ از جمله فعالیت های تلویزیونی روشنک گرامی است.

کلکسیون مانتوهای خوش رنگ و ساده و شیک روشنک گرامی در سال ۱۳۹۸
از استایل های روشنک گرامی که گویا از محصولات خودش است که در سال ۹۷ رونمایی کرده بود
از کلکسیون استایل های زمستان ۹۸ روشنک گرامی

روشنک گرامی از جمله سلبریتی های جوان سینما و تلویزیون است که حضور فعالی در اینستاگرام دارد و بیش از ۴۳۰ پست از پشت صحنه فعالیت های هنری خود و سبک زندگیش به اشتراک گذاشته است. اینستاگرام روشنک گرامی که حدود ۳۰۰ هزار دنبال کننده دارد در نشانی: @roshanakgerami در دسترس است. روشنک گرامی مثل آناشید حسینی، طراح لباس است و صفحه اینستاگرام طراحی لباس او در نشانی: @roshanakgerami.design در دسترس است.

از کالکشن پاییز ۹۹ روشنک گرامی

روشنک گرامی هم برای بانوان و هم برای آقایان، طراحی لباس دارد و به نظر می رسد که به مد مفهومی (conceptual fashion) علاقمند است.

طراحی های ۲۰۲۰ روشنک گرامی برای لباس اسپورت مردانه

ماجرای لباس پوشیدن روشنک گرامی در مراسم مختلف نیز باعث شده وی سوژه شود. اما توضیحاتی در این باره دارد.

اگر درباره بازی روشنک گرامی در سریال عاشقانه هم گناه و نقش او در فیلم هلن و سایر مجموعه ها، نظری دارید مراتب را از طریق بخش کامنت به اشتراک بگذارید.

مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
یک نظر

ورود

  • zahra دی ۴, ۱۳۹۹

    واییییییی چ خوشکله روشنک?