استانداردهای حمل و نقل لوازم خانگی

استانداردهای حمل و نقل لوازم خانگی

این روزها که استفاده از لوازم خانگی مختلف مانند تلویزیون‌های هوشمند، یخچال و فریزر، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی و … رواج پیدا کرده‌است، شما می‌توانید با پیروی از استانداردهای حمل و نقل لوازم خانگی در هنگام خرید این دستگاه‌ها و یا اسباب کشی خانه خود بدانید که چگونه بدون ایجاد آسیب به آن‌ها باید لوازم منزل خود را به اشتراک بگذارید.

شرکت‌های هوم دلیوری و لجستیک که با برندها و شرکت‌های تولید کننده لوازم خانگی مانند ال جی، سامسونگ، بوش، اسنوا و … کار می‌کنند در این زمینه دارای استانداردها و احتیاط‌های سخت گیرانه‌ای هستند که یک محصول الکتریکی و برقی به سلامت از کارخانه به منزل مصرف کننده برسد. در ادامه با بررسی این نکات با ما همراه باشید!

استانداردهای صحیح حمل و نقل کالا در سراسر دنیا

یک شرکت تولید کننده یا عرضه کننده لوازم خانگی وظیفه دارد پس از خرید کالا یا محصول خود توسط مشتری اقدام به حمل آن به محل مشتری کند. در این زمینه برخی از شرکت‌ها که خود دارای هوم دلیوری درون شرکتی نیستند، اینگونه فعالیت‌ها را با امضای یک قرارداد با یک شرکت واسطه دیگر انجام می‌دهند.

برای حمل و نقل لوازم خانگی و الکتریکی شرکت‌ها از تجهیزات و وسایل مخصوصی استفاده می‌کنند تا نه تنها کالا به صورت صحیح بسته بندی شده باشد، بلکه از پله‌ها و دیگر نقاط حساس منزل به خوبی عبور کند. این موضوع به خصوص برای شرکت‌های بزرگی مانند اسنوا که به صورت بین المللی کالای خود را به فروش می‌رساند از حساسیت بیشتری برخوردار است!

حمل و نقل لوازم خانگی به سراسر جهان

کارخانه‌های بزرگ تولید کننده لوازم خانگی که به عنوان صنعت پیشران این حوزه شناخته می‌شوند برای حمل و نقل محصولات خود به کشورهای مختلف که در آن بازار بزرگی دارند از استانداردهای خاصی در این زمینه پیروی می‌کنند. این کارخانه‌ها به خوبی می‌دانند که حمل یک محصول از آسیا به اروپا یا آمریکا می‌تواند چقدر سخت و نفس گیر باشد چرا که در صورت بروز مشکلاتی برای کالاهای این چنینی، ممکن است که خسارات زیاد به شرکت‌های تولید کننده و عرضه کننده وارد شود.

در این زمینه معمولا شرکت‌های بیمه ای به عنوان یک بازوی کمکی از این حمل و نقل‌ها حمایت می‌کنند و با بیمه محصولات شرکت‌های بزرگ دنیا، خیال آن‌ها را از بابت اتفاقاتی مثل طوفان در دریاهای شمالی، زلزله برای حمل و نقل زمینی، گرد باد و … رعایت می‌کنند. البته در این زمینه لازم است که حتما شرکت‌های حمل و نقل یا دلیوری هم نکات لازم برای اصول صحیح حمل و نقل رعایت کرده باشند.

زمان، مهم‌ترین استاندارد در حمل و نقل یک کالا

همه شرکت‌های بزرگ تولید کننده لوازم خانگی در دنیا که محصولات این حوزه را با بهبود عمق تولید خود، آماده می‌کنند به خوبی می‌دانند که رضایت مشتریان است که باعث می‌شود، آن‌ها بتوانند تولیدات خود را افزایش دهند! یکی از مهم‌ترین فاکتورهای رضایت مشتری برای خرید یک محصول زمان تحویل آن است.

شرکت‌های بزرگ با تولید محصولات باکیفیت و ارائه خدمات پس از فروش عالی، سعی می‌کنند که جایگاه خود را بهبود ببخشند و بتوانند یک مزیت رقابتی حرفه ای ایجاد کنند. اگر فاکتور زمان در کنار دیگر اصول برای حمل و نقل محصولات خانگی رعایت شود، شاهد رضایت بیشتری از مشتریان خواهیم بود!

دیگر استانداردها و نکات حمل و نقل لوازم خانگی

استفاده از ردگیرها، دزدگیرها، قفل‌های اضافی، ردیاب و … برای ماشین‌های حمل و نقل الزامیست چرا که در صورت سرقت، قابل بررسی باشند. همچنین استفاده از تجهیزات مخصوص برای حمل و نقل کالا از پایین پله‌ها به آپارتمان مشتری هم می‌تواند جزو دیگر استانداردها در نظر گرفته شود. از جنبه‌های دیگر استفاده از نیروهای متخصص که تجربه کافی در این حوزه را داشته باشند، می‌تواند خیال مشتریان را از بابت حمل آن‌ها راحت کند.

وضعیت هوم دلیوری و رعایت استانداردهای حمل و نقل لوازم خانگی در ایران

خوشبختانه اسنوا به عنوان پرچم دار لوازم خانگی و صنعت پیشران این حوزه در ایران، توانسته با نشان دادن توان ملی ایرانی به جهانیان، جایگاه خود را در بازارهای جهانی ثابت کند. اسنوا با طراحی استراتژی‌های مخصوص خود برای حمل و نقل کالا به سراسر کشور و خارج از آن (برای بازار جهانی محصولات لوازم خانگی) توانسته در این حوزه به خوبی عمل کند و رضایت مشتریان خود را بدست آورد.

اسنوا در چند دهه گدشته با بومی سازی لوازم خانگی و دریافت استانداردهای جهانی این حوزه به خوبی توانسته عمل کند و در بازار ایران، حرف اول را بزند. شما در مورد خدمات پس از فروش و حمل و نقل این شرکت چه اطلاعاتی دارید؟ آیا اسنوا می‌تواند به عنوان بزرگ‌ترین تولید کننده لوازم خانگی در جهان به زودی شناخته شود؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
بدون نظر

ورود