اینستاگردی با مجریان برنامه های تلویزیون: از «احسان علیخانی» تا «سروش صحت»

اینستاگردی با مجریان برنامه های تلویزیون: از «احسان علیخانی» تا «سروش  صحت»

مجریان برنامه های رادیویی و تلویزیون صدا و سیما، حضور نسبتا فعالی در اینستاگرام و به طور کل شبکه های اجتماعی دارند. هم برای معرفی برنامه های خود به جامعه کاربران ایرانی و هم برای اطلاع از بازخورد کارهایشان، نیازمند تعامل دو سویه با کاربران هستند.

اگر چه بعضی ها، توجه چندانی به کامنت ها و نظرات مخاطبان در شبکه های اجتماعی دارند و معتقد هستند که خط قرمزهای شدید رسانه ملی به قدری است که نمی توان حتی حجم کمی از درخواست ها و پیشنهادهای کاربران را در برنامه سازی ها، دخالت داد. به هر حال، مجریان برنامه های تلویزیونی، در ژانر های مختلف، یکی از صفحات جذاب اینستاگرام ایرانیان را در اختیار دارند و می توان با مروری بر آن، در جریان چند و چون و متن و حاشیه برنامه های گذشته و حال و آینده آنها شد.

در این گزارش، گشتی زدیم در اینستاگرام شماری از مجریان مطرح رسانه ملی.

اینستاگردی با آقای عصر جدید

احسان علیخانی مجری نامدار برنامه ماه عسل و سال عسل و عصر جدید شبکه ۳، از پربیننده ترین صفحات اینستاگرامی مجریان رسانه ملی را در اختیار دارد. شمار مخاطبان احسان علیخانی در هفته اول دی ۹۹، به ۳.۵ میلیون فالوئر رسیده است که حداقل یک دوم شمار فالوئرهای رامبد جوان است. احسان علیخانی بیش از ۴۰۰ عکس به اشتراک گذاشته و روایت هایی از هشتگ عصر جدید را می توان در پست های زمستانی احسان دنبال کرد.

اینستاگردی با مجریان
ویدیو مصاحبه احسان علیخانی با امین حیایی از داوران عصر جدید در هشتگ عصر جدید که نیم میلیون بازدید گرفت
اینستانوشته احسان علیخانی به مناسبت سالگرد تولدش

اینستاگردی با رضا رشیدپور

رضا رشیدپور از مجریان با سابقه شبکه ۳ سیما است که با برنامه حالا خورشید در سال ۹۷، مخاطبان زیادی بدست آورده بود. مصاحبه های داغش در برنامه سامانه آپارات که با امیر تتلو تا جواد ظریف انجام داده بود، هنوز مخاطب دارد.

رضا رشید پور در برنامه تلویزیونی عطسه، به عنوان مجری حضور ندارد اما برنامه مسابقه تلویزیونی سیم آخر شبکه ۳ را روزهای اخر هفته اجرا می کند. رضا رشید پور، ۱.۲ میلیون دنبال کننده داشته و ۴۸۰ عکس تا دی ۹۹ در صفحه اش به اشتراک گذاشته است. رضا کیانیان و برخی از سلبریتی های سینما و ورزش از مخاطبانش هستند.

تصویری از ویدیویی که رضا رشیدپور درباره برنامه تلویزیونی سیم آخر منتشر کرده بود
استایل زمستانی رضا رشیدپور در یکی از خیابان های تهران و دل نوشته دی ماهی

اینستاگردی با سروش صحت

سروش صحت با برنامه کتاب باز در شبکه نسیم، هر روز از شنبه تا ۴ شنبه ساعت ۱۹ تا ۲۰، ایرانیان را مهمان کتاب می کند. از تاریخ بیهقی تا هایکو های ژاپنی، به روایت مهمان های کتاب باز حرفه ای اش، اشاره می کند و تلنگری است به جامعه بس کتاب نخوان ایران. سروش صحت داستان های جالبی در اینستاگرامش هم بعضا نقل می کند. او نیم میلیون دنبال کننده دارد و بازتاب کتاب باز در اینستاگرامش کم است.

برنامه کتاب باز با حضور عادل فردوسی پور و مهران مدیری نشان داد که این دو مجری سابق و فعلی تلویزیون، تا چه اندازه عاشق کتاب و کتابخوانی هستند.

اینستانوشته سروش صحت درباره خداحافظی احتمالی از اینستاگرام!
سروش صحت ورژن ۳۵ سال پیش!
از کلکسیون داستان هایی که سروش صحت در اینستاگرامش روایت کرده است

اینستاگردی با علی آقا شبکه اول

علی ضیا مجری جان مطرح شبکه اول سیما است. در اینستاگرامش بیش از ۱.۶ میلیون دنبال کننده داشته و از هوادارانش خواسته مواظب خوبی ها و لبخندهایشان باشند. عاشق استوری است و ۶۷۰ پست تا دی ۹۹ به اشتراک گذاشته است. گاها، علی ضیا جنجالی می شود. ۱۱۶۴ صفحه را دنبال می کند که نشان می دهد از مجریان معتاد به اینستاگرام است. گرشا رضایی و کریس رونالدو هم دنبال می کند.

علی ضیا در استایل های برنامه فرمول ۱ شبکه ۱ سیما
علی ضیا و ماسک هایش با کامنت سلبریتی ها
اینستانوشته علی ضیا درباره برنامه فرمول ۱

اینستاگردی با رامبد جوان

آقای خندوانه پربیننده ترین صفحه اینستاگرام مجریان رسانه ملی را در اختیار دارد و به نظر می رسد در سال ۲۰۲۱ میلادی بتواند به رکورد ۱۲.۸ میلیون فالوئری مهناز افشار برسد. البته حسن ریوندی را هم در پیش دارد!

رامبد جوان با همسرش نگار جواهریان، سال ۹۸ جنجالی را با تراژدی کانادا گذراند و سال ۹۹ نیز با کرونا، خانه نشین شد. بیش از ۲۶۰۰ پست به اشتراک گذاشته و از هر دری سخن می گوید: از عادل در قطر تا مارادونا. رامبد جوان مدتی است که تبلیغ رژیم غذایی Limoo.me می کند.

قوانین شاد زیستن به روایت رامبد جوان

 

نظر رامبد جوان درباره گزارش عادل فردوسی پور
نظر رامبد جوان درباره دیه گو آرماندو مارادونا

اگر شما هم نظری درباره سایر مجریان رسانه ملی دارید، نظرات خود را از طریق بخش کامنت به اشتراک بگذارید. از دلاوری شبکه تهران تا آمنه سادات . . . در بخش خبری ۲۰:۳۰ شبکه ۲ سیما.

محمدرضا دلاوری از مجریان منتقد رسانه ملی در برنامه تهران ۲۰ شبکه تهران

مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
۵ نظر

ورود

  • یکتا دی ۱۴, ۱۳۹۹

    رامبد جوان گفته ساده زندگی کن بعد رفته بچشو کانادا به دنیا اورده ??

  • امیر دی ۱۴, ۱۳۹۹

    iiiiii

  • رویاعبدالهی دی ۱۴, ۱۳۹۹

    ????

  • زهرامروت دی ۱۴, ۱۳۹۹

    رامبد سحر دولتشاهی و مات گذاشت منظورش از ساده زندگی کردن اینه که خودت باش وسختش نکن تو جامعه ما که همه نقاب دارن همینقدرم کار هر کسی نیست

  • مهسا مقری دی ۱۵, ۱۳۹۹

    خیلییییییییی خیلی عالی هستن آقای رامبد جوان خیلی مجری خوبی هستن من که عاشق برنامه هاشون هستم