ماجرای بینی نداشتن مایکل جکسون در هنگام مرگ و استفاده او از بینی مصنوعی

ماجرای بینی نداشتن مایکل جکسون در هنگام مرگ و استفاده او از بینی مصنوعی

وقتی مایکل جکسون در سال ۲۰۰۹ درگذشت، معاینات پس از مرگ و کالبدشکافی نشان داد که سال ها سوء مصرف داروهای تجویزی چه تاثیر هولناکی بر بدن او گذاشته و جسم او را تضعیف کرده بود. بدن او چنان پوشیده از جای زخم و سوراخ زخم بوده که پرسنل درمانی او را با یک بیمار ۵۰ ساله از یک آسایشگاه اشتباه گرفته بودند، زیرا وی هنگام مرگ در اثر سکته قلبی ناشی از سوء مصرف داروهای مُسکن به شدت از کاهش وزن رنج می برد. اکنون یکی از شاهدان عینی مدعی شده که هنگام مشاهده جسد مایکل جکسون متوجه غیبت بینی مصنوعی او شده است، موضوعی که شرایط نامساعد بینی او بعد از چندین بار جراحی زیبایی را فاش می کند.

یکی از شاهدان عینی مدعی شده که مایکل جکسون هنگام مرگ بینی نداشته و در واقع از بینی مصنوعی استفاده می کرده است.

یک شاهد عینی در مورد مشاهدات خود از نبودن بینی مصنوعی مایکل جکسون در هنگام مرگ به مجله رولینگ استونز گفته است: «اندام مصنوعی که او همواره به بینی صدمه دیده اش می چسباند وجود نداشت که باعث شده بود کمی غضروف در اطراف یک سوراخ تاریک کوچک مشهود باشد. صورت جکسون که او متاسفانه به شدت آن را تغییر داده بود و ده ها از چشم عموم مردم پنهان نگه داشته بود، اکنون در زیر نور تند بسیار واضح دیده می شد».

یکی از شاهدان عینی مدعی شده که مایکل جکسون هنگام مرگ بینی نداشته و در واقع از بینی مصنوعی استفاده می کرده است.

برای سال ها مایکل جکسون هر گونه جراحی پلاستیکی غیر از دو مورد جراحی رینوپلاستی را تکذیب کرده بود، جراحی هایی که اولین آن در سال ۱۹۷۹ و زمانی انجام شد که جکسون هنگام رقصیدن زمین خورده و بینی اش شکست. جکسون که از بینی باریک خود به شدت راضی بود از این بینی جدید روی جلد آلبوم جدیدش با عنوان Off The Wall استفاده کرد و در سال ۱۹۸۱ دومین جراحی بینی خود را نیز انجام داد. اما علیرغم تکذیب های جکسون، در اوایل دهه ۹۰ بینی او به مقدار قابل توجهی تغییر شکل داده، به شدت نازک شده و نوک آن دائماً در حال باریک شدن و بالا رفتن بود. نزدیکان مایکل جکسون می گویند که سلطان پاپ به جای جراحی به سراغ استفاده از استروئیدها رفته بود و مصرف این داروها نازک شدن پوست او را در پی داشت.

یکی از شاهدان عینی مدعی شده که مایکل جکسون هنگام مرگ بینی نداشته و در واقع از بینی مصنوعی استفاده می کرده است.

این داروهای استروئیدی معمولاً همراه با درد شدید به بدن تزریق می شوند و معمولاً قبل از تزریق آن ها از داروی بیحس کننده پروپوفول استفاده می شود، همان دارویی که مایکل جکسون به عنوان خواب آور از آن استفاده کرده و در نهایت جانش را گرفت. در سال ۲۰۰۲، شایعاتی مطرح شد مبنی بر اینکه بینی مایکل جکسون به طور کامل از بین رفته و او مجبور به استفاده از بینی مصنوعی شده است. رودی دولزال کارگردان موزیک ویدیو مدعی است که در هنگام فیلمبرداری تور Dangerous در سال ۱۹۹۲ در مونیخ، به او گفته شده بود که جکسون در هنگامی که اجرا ندارد در برابر دوربین حاضر نمی شود زیرا «آن روزها، او بینی نداشت».

یکی از شاهدان عینی مدعی شده که مایکل جکسون هنگام مرگ بینی نداشته و در واقع از بینی مصنوعی استفاده می کرده است.

دولزال در مصاحبه با Page Six چنین گفته است: «او به یک بینی پلاستیکی نیاز داشت که پوشیدن ان با بتونه کاری و آرایش به ساعت ها وقت نیاز داشت». همچنین وی مدعی شده که تغییرات ظاهری مایکل جکسون تنها به این دلیل بوده که وی نمی خواسته شبیه پدرش جو باشد زیرا به شدت از وی متنفر بوده است. جکسون این شایعات را نیز رد کرده و در مصاحبه با مارتین بشیر گفته که او تا جایی که به یاد دارد تنها دو مورد جراحی بینی انجام داده و هیچ جراحی زیبایی دیگری در صورتش نداشته است: «من هیچ جراحی پلاستیکی روی صورتم انجام نداده ام. تنها بینی ام بوده. این کار به من کمک کرد که بهتر نفس بکشم تا بتوانم نت های بالاتری را ادا کنم».

یکی از شاهدان عینی مدعی شده که مایکل جکسون هنگام مرگ بینی نداشته و در واقع از بینی مصنوعی استفاده می کرده است.

آدرین مک مانوس خدمتکار سابق خانه مایکل جکسون مدعی شده است که سلطان پاپ یک ظرف شیشه ای بزرگ پر از بینی های مصنوعی داشته که از بین آن ها انتخاب می کرده است: «در کمد لباس هایش او یک شیشه پر از بینی های مصنوعی و چسب مخصوص داشت که به من گفت برای تغییر چهره از آن ها استفاده می کند اما برخی از آن ها شبیه بینی واقعی او بودند و فقط سوراخ بینی را نداشتند».

بیشتر بخوانید: نتیجه کالبدشکافی جسد مایکل جکسون؛ از تتوهای عجیب تا زخم ها و کلاه گیس چسبیده

منبع: mirror
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
۶ نظر

ورود

  • مرتضی دی ۱۱, ۱۳۹۹

    من فکر می کردم بتونه کاری فقط برای گج کاریه …

  • مهرآسا دی ۲۵, ۱۴۰۰

    بسیار دروغ….این ها همه دروغ هستن از افراد آگاه بخواین براتون توضیح بدن…
    @_maykel_jackson_
    در اینستاگرام

  • Daalhi بهمن ۱۴, ۱۴۰۰

    این همه مزخرفات از کجا تون در میارین آخه؟
    اول ک مایک از پدرش متنفر نبود. حتی اگ برید و مصاحبش با اپرا رو ببینید میگه من پدرم رو دوست دارم اما نمیشناسمش. فقط همین متنفر نبود. دوم این ک نتایج کالبد شکافی اون اصلا این توش درج نشده ک بینی نداشته یا تخریب شده بینیش. سومن اونو با پروپفول کشتن. معتاد نبوده بهش. آخه چطور ممکنه آدم به دارو بیهوشی مثل پروپفول اعتیاد داشته باشه احمقانست. واقعا احمقانست. کارای خیر و هنرش رو فراموش کردین چسبیدین به صورتش؟ به عنوان یک آدم اختیار داشته هر کار میخواد با خودش انجام بده. اون یه شخص خیلی محترم بود. اگ ازش بدونید متوجه میشید

  • شاهرخ مرداد ۸, ۱۴۰۱

    این نشانه اهمیت دادن به حیات وحشه که اون همه مسافت رو برای درمان خرس قطبی طی میکنند اگر چنین اتفاقی توی ایران رخ بده اولا”میگن که این همه هزینه بخاطر یک خرس وحشی که آدم میخوره؟! بعدتلفنی میخوان که خرس رو با شات گان بزنند تا خیال همه راحت بشه ؛ ومیگن ما سگ رو که نهایتا”گاز میگیره میکشیم اینکه خرسه

  • gisoo تیر ۱۴, ۱۴۰۲

    خجالت آوره این همه شایعه رو چطورى تو این متن جا دادید لطفاً اول اطلاعات درست بدست بیارید بعد درباره اعجوبه پاپ و بشر دوست به این بزرگى مطلب بنویسید دوستان کافیه کتاب ماهنورد و مطالعه کنید بعدش مطمعن باشید طرفدار همیشگى مایکل جکسون خواهید شد

  • نرگس شهریور ۲۲, ۱۴۰۲

    جذابیت و زیبایی بخشی ازکار یک. هنرمنده .. مایکل اگه عمل بینی کرده حق داشته چون یه هنرمند باید زیبا هم باشه ..هر چند مایکل از هر نظر بی نظیر بوده ….آدم باارزشی بود..هیچ سلبریتی تو دنیا اندازه مایکل مردمی نبود…یادش ماندگار