گشتی در استوری های محمد رضا گلزار: از «بدنسازی» تا «کنسرت‌هایش»

گشتی در استوری های محمد رضا گلزار: از «بدنسازی» تا «کنسرت‌هایش»

محمد رضا گلزار از سوپراستارهای دهه شصتی سینما و شبکه نمایش خانگی ایران است. او را در کارهای سینمایی بسیاری در ۲۰ سال اخیر دیده ایم و با وجود اینکه او هنوز موفق به شکار سیمرغ بلورین از جشنواره فیلم فجر و حتی جشنواره های جهانی نشده است، اما سوپر استار سینمای ایران است و از جمله هنرپیشه های خوش استایل سینما است که در عرصه خوانندگی و نوازندگی هم فعالیت دارد.

گر چه منتقدانش معتقدند که هوادارانش در کنسرت های گلزار، بیشتر برای دیدن او می آیند و برایشان صدا و هنر نوازندگی محمد رضا گلزار، اهمیتی ندارد. به هر حال این نظر هم، موافقان و مخالفانی دارد.

یکی از جنجالی ترین کنسرت های محمد رضا گلزار در سالن برگزاری جشنواره اسکار در کالیفرنیا بود که با استقبال ایرانیان نیز همراه شد. محمد رضا گلزار هر سال سفری به آمریکا دارد ولی هنوز فیلمی از او با لوکیشن آمریکا تولید نشده است.

محمد رضا گلزار شمار فالوئرهایش را در ژانویه ۲۰۲۱ میلادی به ۹.۶ میلیون نفر رساند. محمد رضا گلزار بیش از ۱۶۶۰ عکس تا دی ۹۹ در اینستاگرامش به اشتراک گذاشته و ۱۲۰ صفحه را دنبال می کند.

حضور ناموفق در برنامه تلویزیونی برنده باش شبکه ۳ سیما سبب شد تا شاهد حضور آقای سوپر استار در مسابقات تلویزیونی پس از آن واقعه جنجال اپلیکیشنی، نباشیم. شاید محمد رضا گلزار نیز مثل شهاب حسینی که برنامه همرفیق را تولید می کند، به سمت تولید برنامه ای به این شکل در آینده نزدیک باشد.

کافه گردی محمد رضا گلزار و علی دایی در روما سنتر تهران

ساره بیات، هانیه توسلی، گوهر خیر اندیش، امین حیایی، اردلان طعمه و امین تارخ و سینا طلوعی از افرادی هستند که محمد رضا گلزار صفحه آنها را در اینستاگرام دنبال می کند. محمد رضا گلزار عاشق فوتوشوت هایی با تیپ های لاکچری است که اخیرا تبلیغ برند HYPE هم به آن اضافه شده است.

استوری های محمد رضا گلزار
تصویری از پشت صحنه سریال گیسو به روایت محمد رضا گلزار در کنار هم بازی او ساره بیات

عاشق استوری گذاشتن است و در اینستاگرامش می توان سبک زندگی خصوصی و جهانگردی هایش را دنبال کرد. هم چنین پشت صحنه کنسرت ها و فیلم ها و مجموعه هایی که برای شبکه نمایش خانگی دارد. اخیرا شاهد نقش آفرینی محمد رضا گلزار در سریال گیسو به کارگردانی منوچهر هادی هستیم. موضوعی که سبب می شود تا زمستان ۹۹ شمار مخاطبان محمد رضا گلزار به ۱۰ میلیون فالوئر نزدیک تر شود.

از کلکسیون استوری های محمد رضا گلزار که روی موضوع MOOD تکیه داشته است و مربوط به ۴۶ هفته پیش است
از کلکسیون استوری های بهار ۹۹ محمد رضا گلزار که تصاویر پرتره او را به نمایش میگذارد به قلم شیدا آرت
استوری محمد رضا گلزار درباره بازی والیبال او با دوستان در یکی از کشورهای گرم خیز آسیایی در سال ۲۰۱۹
از استوری هایی محمد رضا گلزار به مناسبت کنسرت تابستان ۹۸ خود به اشتراک گذاشت
بدنساری و کنسرت ۲ موضوع محبوب محمد رضا گلزار در اینستاگرام ۹۷
استوری های بدنسازی محمد رضا گلزار در سال ۹۸ در تهران
از کلکسیون استوری های محمد رضا گلزار که او را در سال ۹۸ در یکی از سالن های بدنسازی تهران نشان می دهد
از کلکسیون سلفی های جهانگردی محمد رضا گلزار در سال ۲۰۱۸ میلادی

اگر نظر و دیدگاهی درباره نفش آفرینی محمد رضا گلزار در جدید ترین اثر منوچهر هادی در سریال گیسو دارید، مراتب را از طریق بخش کامنت به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
۳ نظر

ورود

  • یه نفر دی ۱۸, ۱۳۹۹

    چه عالییییییییییییی
    چه جذااااااااااااااااااااااااااب
    چه زیبااااااااااااااااااااا???????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

  • یه نفر دی ۱۸, ۱۳۹۹

    چه جذااااااااااااااااااااااااااب
    چه زیبااااااااااااااااااااا???????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

  • لیلا مرداد ۳۰, ۱۴۰۰

    من عاشقانه یکو نگاه کردم خوب بودولی هنوز وقت نکردم ببینم