اینستاگردی با ارتش سرخ در آستانه شهرآورد ۹۴

اینستاگردی با ارتش سرخ در آستانه شهرآورد ۹۴

شهرآورد ۹۴ آخرین مصاف سرخابی های پایتخت در سال ۹۹ است. پرسپولیسی‌ها پس از کسب دومین نایب قهرمانی لیگ قهرمان آسیا در ۳ سال اخیر ، به عنوان مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر ۹۸-۹۹ در برابر استقلالی ها در دربی ۹۴، صف آرایی خواهند کرد. آخرین شهرآورد سرخابی ها در سال کرونایی ۹۹ روز دوشنبه ساعت ۱۶:۱۵ دقیقه در ورزشگاه آزادی بدون تماشاگر برگزار می شود.

استقلال با سرمربی گری محمود فکری، صدر جدول را در اختیار دارد و شاگردان یحیی گل محمدی امیدوارند با کسب ۳ امتیاز، فاصله خود را با صدر جدول کم کنند. در غیر این صورت، قهرمانی پرسپولیس در نیم فصل اول، در هاله ای از ابهام قرار میگیرد. گزارش اینستاگردی امروز ما، مروری دارد به آخرین اینستانوشته های بازیکنان پرسپولیس در آستانه شهرآورد ۹۴.

احمد نوراللهی قطعا یکی از بازیکنان تاثیر گذار ارتش سرخ در بازی روز دوشنبه خواهد بود. شماره ۸ پرسپولیس ها بیش از ۱.۶ میلیون دنبال کننده دارد و ۷۳ پست در آستانه دربی ۹۴ به اشتراک گذاشت. اخرین اینستانوشته شماره ۸ محبوب پرسپولیسی ها مربوط به پست احمد درباره مشکلات مالی و مدیریتی ارتش سرخ است که دل نوشته احمد نوراللهی با هوادارانش بود.

دل نوشته احمد نوراللهی ۴ هفته پیش از دربی ۹۴

کمال کامیابی نیا با ۲ میلیون دنبال کننده از جمله پرسپولیسی ها محسوب می شود که کامنت زنی را روی هوادارانش مسدود کرده است. کمال کامیابی نیا از بازیکنان موثر ارتش سرخ در دربی ۹۴ خواهد بود. او ۱۸۴ پست به اشتراک گذاشته و سبک زندگی ورزشی خود را به نمایش قرار داده است. کمال کامیابی نیا یک هفته پیش از دربی ۹۴ در پستی در اینستاگرامش نوشته بود که از لقب تیم خاص به ارتش سرخ خوشش می آید.

پست بدون کپشن کمال کامیابی نیا در اینستاگرامش پیش از دربی ۹۴

سیامک نعمتی بازیکن تاثیرگذار پرسپولیس ها بیش از ۱.۵ میلیون دنبال کننده در اینستاگرامش دارد. بهنوش بختیاری از جمله فالوئرهایش محسوب می شود. او ۱۳۸ پست تا دربی ۹۴ به اشتراک گذاشته و استوری باز نیست. کامنت را روی هوادارانش مسدود نکرده است.

۳ هفته پیش از برگزاری دربی ۹۴، سیامک نعمتی این عکس ۲۳۰ هزار لایکی را به اشتراک گذاشته بود

سید جلال حسینی کاپیتان محبوب پرسپولیس و تیم ملی ایران حدود ۲ میلیون دنبال کننده داشته و حضور فعالی در اینستاگرام ندارد. عکس تولد دخترش بخشی از پست هایی است که کاپیتان و مدافع موفق ارتش سرخ پیش از دربی ۹۴ در اینستاگرامش به اشتراک گذاشت.

عکس تولد نورا، دختر سید جلال حسینی

عکس زیر را سید جلال حسینی ۱ هفته پیش از برگزاری شهرآورد ۹۴ که دوشنبه برگزار  می شود به اشتراک گذاشت و ۲۴۰ هزار لایک و کامنت مهرداد میناوند را هم دریافت کرد.

اینستانوشته سید جلال حسینی یک هفته پیش از شهراورد ۹۹

وحید امیدی بازیکنان تاثیرگذار پرسپولیس و یکی از بازیکنان تیم ملی در رقابت های جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه دارای ۱.۳ میلیون فالوئر در اینستاگرامش است. او ۶۳ پست تا آستانه شهراورد ۹۴ در اینستاگرامش به اشتراک گذاشته است.

آخرین پست اینستاگرامی وحید امیری پیش از دربی ۹۴
تصویر پسر ۲ ساله وحید امیری

حامد لک سنگربان مطمئن ارتش سرخ، احتمالا یکی از اینستاگرام های پر بازدید را پس از بازی روز دوشنبه شاهد خواهد بود. حامد لک هم کامنت زنی را روی هوادارانش مسدود کرده است. او ۶۶۴ هزار دنبال کننده دارد.

تصویری از تمرینات کششی حامد لک دروازه بان پرسپولیس
از کلکسیون تیپ های کت و شلواری حامد لک

شجاع خیلی زاد از پرسپولیسی هایی بود که ایم تیم را به سمت قطر ترک کرد. کامنت زنی را مسدود نکرده است و عکس زیر، آخرین عکس شجاع خیلی زاده در سال ۲۰۲۰ میلادی بود که ۳۱۱ هزار لایک و ۴۷ هزار کامنت گرفت.

پست شجاع خلیل زاده

علی کریمی کاپیتان و بازیکن سابق پرسپولیس و تیم ملی ایران است که احتمالا اینستاگرامش پس از بازی دربی ۹۴ با مراجعه کاربران اینستاگرام مواجه شود. او فعلا سودای ریاست فدراسیون فوتبال دارد. جادوگر آسیا، ۷ میلیون دنبال کننده دارد.

آخرین پست علی کریمی پیش از دربی ۹۴

کریم باقری از کادر فنی پرسپولیس در سال های اخیر، یکی از خوش فکری های ارتش سرخ است که اندیشه های او در بازی روز دوشنبه می تواند تاثیر زیادی در روند بازی پرسپولیسی ها داشته باشد. کریم باقری بیش از ۲ میلیون دنبال کننده دارد. عکس زیر، اخرین اینستانوشته کریم باقری پیش از شهراورد سرخابی های پایتخت است.

شهرآورد ۹۴
پست کریم باقری پیش از شهرآورد ۹۴

به نظر شما نتیجه بازی استقلال و پرسپولیس در روز دوشنبه ۲۲ دی ۹۹ چگونه رقم خواهد خورد؟

مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
بدون نظر

ورود