دیدار با «حسام محمودی»: خواستگار «سمانه» سریال با خانمان

دیدار با «حسام محمودی»: خواستگار «سمانه» سریال با خانمان

حسام محمودی بازیگر نقش مسعود خاکپور در سریال طنز با خانمان شبکه ۳ است که هر شب ساعت ۲۰:۴۵ روی آنتن می رود. حسام محمودی در این سریال طنز، هم بازی بازیگرانی چون: آتیلا پسیانی، بهنام تشکر، حسن پورشیرازی، افسانه بایگان، شهره لرستانی شده است. حسام محمودی در سریال با خانمان، نقش پسر عموی سمانه را بازی می کند. سمانه، با بازی مارال فرجاد، یکی از گزینه های ازدواج مسعود است اما مادر سمانه (افسانه بایگان) به خاطر اختلافات خانوادگی با خانواده مسعود، حاضر به این وصلت نمی شود.

حسام محمودی در نقش مسعود خاکپور، پسر ناتنی مصطفی (با بازی آتیلا پسیانی) و خواستگار سمانه ظاهر می شود که ظاهر استاد دانشکده نیز محسوب می شود. خواستگار مسعود، سمانه خاکپور است. او برادر زاده مصطفی و نامزد مسعود بوده و مادرش، زن برادر مصطفی معرفی شده است.

حسام محمودی متولد اول فروردین ماه سال شصت و پنج در تهران است. او از سال ۱۳۹۱ در عرصه سینما و تلویزیون فعالیت دارد. حسام محمودی، دانش اموخته رشته قضایی و کارشناسی ارشد کارگردانی تئاتر از دانشگاه تربیت مدرس معرفی شده است. نخستین کار حسام محمودی در تلویزیون، مربوط به سریال گاهی به پشت سر نگاه کن محصول سال ۹۳ است. پس از آن حسام محمودی در سریال زعفرانی، شکوه یک زندگی، سایه بان، لحظه گرگ و میش، دل دار و سرگذشت بازی کرد.

حسام محمودی در سریال لحظه گرگ و میش به تهیه کنندگی همایون اسعدیان، در نقش هادی وحدت، برادر یاسمن و خواستگار سیما ظاهر شده بود. در ان سریال نیز حسام محمودی، هم بازی شهره لرستانی (در نقش فرخنده وحدت ) که عمه او بود، شده بود. حسام محمودی در سریال دل دار، در نقش امیر گودرزی یا سامان افضلی ظاهر شده بود که نامزد و همکار شادی با بازی الناز حبیبی بود. این سریال محصول شبکه ۲ بود.

حسام محمودی در سریال دل دار شبکه ۲ نیز در نقش غفور حضور یافت که کارگر مبل سازی بود. در آن سریال نیز هم بازی هستی مهدوی فر و مجتبی پیرزاده و المیرا دهقانی شد.

حسام محمودی بازیگری را از تئاتر آغاز کرد. اولین تئاتری که حسام محمودی برای آن روی صحنه رفت، نمایش لیو نام داشت که حسین معجونی کارگردانی می کرد. استاد دانشکده معارف سریال با خانمان، نقش یک پسر مذهبی عاشق پیشه را بازی می کند. او برای نخستین بار در یک سریال طنز تلویزیونی حضور پیدا کرده است. هانا محمودی دختر حسام محمودی است.

حسام محمودی
تصویری از بازی حسام محمودی در نقش فرید در سریال لحظه گرگ و میش
حسام محمودی و فرزندش
حسام محمودی و همسرش

آثار سینمایی حسام محمودی

بازیگر نقش مسعود در سریال با خانمان شبکه ۳ سیما، در چندین اثر سینمایی نقش آفرینی کرده است. فیلم اگزما محصول سال ۹۶، آستیگمات محصول سال ۹۶، سایه فیل محصول سال ۹۵، سد معتبر محصول سال ۹۵، راه طولانی و مرگ ماهی محصول سال ۹۴، امروز محصول ۹۲، مردن به وقت شهریور محصول ۹۲ و شب بیرون محصول ۹۱ از آثار سینمایی است که حسام محمودی در آن ها نقش آفرینی کرده است.

مطرح ترین فیلم سینمایی که حسام محمودی در آن بازی کرده، فیلم آستیگمات به کارگردانی مجید رضا مصطفوی است که او هم بازی محسن کیایی، باران کوثری، مهتاب نصیرپور، نیکی کریمی، حسین پاکدل و سیامک صفری شد. فیلمی که ۱.۶ میلیارد تومان فروش گیشه را ثبت کرده بود.

سکانسی از بازی حسام محمودی و افسانه بایگان (مادر نامزدش)

اینستاگرام حسام محمودی در نشانی: @hesammmahmudifarid قرار دارد که ۱۳ هزار دنبال کننده دارد. استوری هایش مربوط به این سریال است و شما را با پشت صحنه سریال با خانمان در اینستانوشته هایش آشنا می کند.

سلفی حسام محمودی در کنار هم بازیش در سریال با خانمان (حسن پورشیرازی)

اگر نظر و دیدگاهی درباره سریال با خانمان و بازی نامزد سمانه دارید، مراتب را از طریق بخش کامنت به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
۳ نظر

ورود

  • سارینا دی ۲۴, ۱۳۹۹

    خیلی خوبه . خیلی هم خنده داره . هر شب که نگاه میکنیم فقط میخندیم ????

  • الی دی ۲۴, ۱۳۹۹

    وای این سریال معرکه هست حتی تکرارشم نگاه میکنیم. واقعا دلمون برای همچین سریالایی تنگ شده‌ بود

  • سید احمد رضا رضوی پاریزی تیر ۱۹, ۱۴۰۲

    سریال عالی هست