با اپلیکیشن ToonMe تصاویر خود را انیمیشنی کنید

با اپلیکیشن ToonMe تصاویر خود را انیمیشنی کنید

اپلیکیشن ToonMe در عرض تنها چند روز به محبوبیت زیادی نزد کاربران سرتاسر دنیا دست یافته است. این اپلیکیشن ویرایش عکس که به شما این امکان را می دهد تا خود را تبدیل به یک شخصیت انیمیشنی از جنس آثار پیکسار یا دیزنی کنید، ظرف روزهای گذشته با استقبال زیادی در فضای مجازی مواجه شده است.

اپلیکیشن ToonMe

چه می شد اگر قهرمان انیمیشن بعدی پیکسار شما بودید؟ این دست کم همان چیزی است که اپلیکیشن ToonMe برای شما می سازد. این اپلیکیشن با تنها یک کلیک به هر پرتره ای که به آن دهید سر و شکلی کارتونی می دهد. برای این کار کافی است آن را از اپ استورهای گوگل و اپل دانلود کنید و سپس از گوشی خود عکسی به آن دهید. بعد از آن ToonMe با استفاده از الگوریتم هایش به پرتره ی شما سر و شکل جدیدی می دهد. به این ترتیب می توانید تبدیل به شخصیتی شبیه به شخصیت های آثار پیکسار و دیزنی شوید و حتی شکل کاریکاتوری چهره ی خود را ببینید. اپلیکیشن ToonMe در روزهای اخیر کاربران زیادی را به خود جذب کرده و آن ها نتایج استفاده از این اپلیکیشن را در شبکه های مجازی به اشتراک گذاشته اند. هشتگ های Pixar و ToonMe چندین روز در توییتر ترند بود.

چطور عکس خود را با اپلیکیشن ToonMe انیمیشنی کنیم؟

برای تبدیل عکس به کاریکاتور با استفاده از اپلیکیشن ToonMe کافی است بعد از دانلود کردن آن اجازه ی دسترسی برنامه به تلفن همراه خود را بدهید. سپس انتخاب می کنید که عکس به چه سبکی کارتونی شود و بعد از تنها چند ثانیه برنامه عکس اصلی را با نمونه ی کارتونی اش به شما می دهد.

اپلیکیشن ToonMe برای هر دو سیستم عامل آی او اس و اندروید موجود است و حدود ۱۷۷ مگابایت حجم دارد.

یکی از ایرادهای اصلی مطرح شده از سوی کاربران درباره ی این اپلکیشن آن است که اگر در تصویر دو نفر حضور داشته باشند، اپلیکیشن ToonMe تنها یکی از آن ها را کارتونی می کند. بسیاری از کاربران هم از شباهت اندک میان برخی عکس ها و تصویر کارتونی شده ی نهایی آن ها رضایت ندارند.

تاکنون بیشتر از یک میلیون نفر اپلیکیشن ToonMe را که به تازگی آپدیت هم شده نصب کرده اند.

منبع: en24news ، explica
مطالب مرتبط
دیجیاتو
یک نظر

ورود