ماجرای اهدای روبالشی به قهرمانان دو و میدانی چه بود

ماجرای اهدای روبالشی به قهرمانان دو و میدانی چه بود

بر اساس خبرهای واصله، در پایان مسابقات قهرمانی دو صحرانوردی کشور در بخش مردان و زنان که روزهای سوم و پنجم بهمن برگزار شده، به قهرمانان و نفرات برتر این مسابقات روبالشی اهدا شده است. در این مسابقات که در چابهار برگزار شد در مجمو ۸۰ ورزشکار حضور داشته و در نهایت محمد جعفر مرادی در بخش مردان و پریسا عرب در بخش زنان به قهرمانی رسیدند. اکنون اما مسئولان فدراسیون دو و میدانی مدعی شده اند که این روبالشی ها در واقع سوغاتی محلی چابهار بوده و نه جایزه ورزشکاران و این روبالشی ها علاوه بر جایزه نقدی، به عنوان سوغات منطقه توسط بانوان چابهاری تهیه و اهدا شده است.

در پایان مسابقات قهرمانی دو صحرانوردی کشور در بخش مردان و زنان به قهرمانان و نفرات برتر این مسابقات روبالشی اهدا شده است.

در واکنش به خبر اهدای روبالشی به برندگان مسابقه دو صحرانوردی در چابهار، هاشم صیامی رییس فدراسیون دو و میدانی گفته است: «مسئولان ورزش چابهار به عنوان میزبان بازی‌ها یک زیرانداز دستباف به نفرات برتر مسابقات اهدا کردند که این جوایز از سوی بانوان بومی بافته شده بود و ارزش این هدیه حدود یک الی ۲ میلیون تومان است. علاوه بر این من در کنار سکوی قهرمانی اعلام کردم که به نفرات اول تا سوم به ترتیب ۵،۳ و ۲ میلیون جایزه نقدی بدهند».

در پایان مسابقات قهرمانی دو صحرانوردی کشور در بخش مردان و زنان به قهرمانان و نفرات برتر این مسابقات روبالشی اهدا شده است.

وی با تاکید بر اهدای جایزه نقدی به برندگان این مسابقات، در ادامه افزود: «در مسابقات قهرمانی کشور فقط حکم و مدال می‌دهند و از اهدای جایزه خبری نیست، اما با توجه به اینکه ورزشکاران زحمت کشیدند و قهرمانی در دو و میدانی سخت است، من دستور دادم که به نفرات برتر آقایان و بانوان جایزه نقدی بدهند. به نظرم با پرداختن به موضوع اهدای روبالشتی به اهالی بومی چابهار بی احترامی صورت می‌گیرد». لازم به ذکر است که اهدای روبالشی به قهرمانان این دو مسابقات با اعتراض برندگان مواجه شده و همین موضوع واکنش رییس فدراسیون را در پی داشته که قول داده هدایای نقدی را در اسرع وقت به این قهرمانان اهدا نماید.

بیشتر بخوانید: صحبت های جالب خداداد عزیزی در مورد راه ندادن زنان به ورزشگاه ها + ویدیو

مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
بدون نظر

ورود