دفتر آیت الله تبریزیان: واکسن کرونا باعث انحرافات جنسی می شود

دفتر آیت الله تبریزیان: واکسن کرونا باعث انحرافات جنسی می شود

دفتر آیت الله تبریزیان روحانی که به اظهار نظرهای جنجالی اش درباره ی علم پزشکی مشهور است و خود و هوادارانش او را پدر طب اسلامی می خوانند ادعای عجیبی درباره ی واکسن کرونا مطرح کرده است.

دفتر آیت الله تبریزیان در کانال تلگرامی خود نوشت:

«سعی کنید به کسانی که واکسن می زنند نزدیک نشوید، زیرا در واکسن ها میکروچیپ تعبیه شده، که این میکروچیپ سبب تغییرات ژنتیکی میشود، و انسان را از حالت انسان بودن خارج می سازد، و تبدیل به یک ربات تحت کنترل میکند، و ژن ایمان و اخلاق و نجابت را از دست داده و تمایل به همجنس بازی پیدا می کنند . و در نهایت تبدیل به موجودات خطرناک می گردند.»

تبریزیان

این اما اولین باری نیست که تبریزیان با اظهارنظرهای عجیبش درباره ی کرونا خبرساز می شود.

وی پس از درگذشت مهرداد میناوند بر اثر کرونا، مدعی شد این ستاره ی سابق فوتبال ایران به خاطر طب غربی جان خود را از دست داد. تبریزیان در کانال تلگرامی خود نوشته بود: «اگر او به طب اسلامی پناه می‌ برد، با داروی امام کاظم و یک حجامت به راحتی درمان می‌ شد.»

تبریزیان

تبریزیان چند ماه قبل نیز در موردی دیگر ادعا کرده بود کرونا از طریق هوا به مردان منتقل نمی شود و به همین دلیل مردان نیازی به ماسک ندارند و تنها زنان هستند که باید ماسک بزنند. وی اما دلیلی برای اثبات این ادعا ارائه نکرده بود.

تبریزیان

در حالی که تمام مراجع رسمی بهداشتی دنیا تأکید دارند هنوز روشی برای پیشگیری و درمان کرونا وجود ندارند، تبریزیان تجویزهای خود را برای پیشگیری و درمان کرونا داشته است، از جمله عسل و سیاه دانه، داروی امام کاظم، داروی جامع امام رضا و حجامت. او در کانال تلگرامی خود در اینباره نوشته بود: «… درمان و پیشگیری سخت نیست ولی بشر سواد ندارد. علم فقط نزد اهل بیت است. غربی‌ ها جهل‌ شان را به رخ ما نکشند.» تبریزان در کانال تلگرامی رسمی خود ۱۳ روش درمانی دیگر هم برای درمان کرونا از جمله شیاف روغن بنفشه معرفی کرده است، امری که جنجال زیادی در بین کاربران اینترنتی برپا کرد.

در اسفند ۹۸ و پس از فراگیر شدن کرونا در استان قم، تبریزیان ادعا کرد کرونا انتقام الهی از کسانی است که او را اذیت کرده‌ اند و به این خاطر خداوند قم را متلاشی کرد.

عباس تبریزیان، روحانی عراقی ایرانی متولد نجف است که خود را متخصص طب اسلامی و سنتی می‌ نامد و طب مدرن را به شدت نفی می‌ کند. او در سال ۹۸ یکی از معتبرترین کتب پزشکی جهان به نام «اصول طب داخلی هاریسون» را به آتش کشید که این اقدام وی با واکنش‌ های تندی از سوی جامعه ی پزشکی و روحانیون رو به‌ رو شد.

مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
۹ نظر

ورود

  • امیر بهمن ۱۹, ۱۳۹۹

    ?

  • رحمان بهمن ۲۰, ۱۳۹۹

    فکر کن چه طویله ای شده ایران که کسی جرات نداره به همچین موجودی بگه بالای چشمت ابروه. فقط چون طرف آیت ا… است و طب اهل بیت رو تبلیغ میکنه. البته تا وقتی پای جون و سلامتی مردم در میونه اینطوریه وگرنه اگر یکی از همین آیت ا… ها حرف سیاسی بزنه و مخالفتی بکنه شب نشده یک عده “خود جوش” میریزن بیتش رو به آتش میکشن.

  • پری بهمن ۲۰, ۱۳۹۹

    اگه شیاف بنفشه شفا دهنده بود که خود اینو تا حالا شفا میداد. بدبخت رد داده

    • محمدعلی بهمن ۲۱, ۱۳۹۹

      سلام، پس شما هم از داروخانه ها شیاف نگیر دیگه اون رو هم مسخره کن
      یا در بعضی از کشورها مرغوبترین قهوه اونی هستش که از …فیل در اومده باشه به اون چی میگی!؟

  • محسن بهمن ۲۰, ۱۳۹۹

    با تعداد فالوور هاش حدس میزنم فقط برای تخریب اسلام و طب سنتی و سوژه برای شبکه های معاند این حرف رو میزنه …

    قصدشون اینه یک سری نادان رو جای شیخ و روحانی جا بزنند

  • یکی بهمن ۲۰, ۱۳۹۹

    راستش من هم به واکسن و بویژه واکسن کرونا بدبین هستم ، و جالبه قبل از نشدن خبر همش فکر می کردم داخل این واکسن ها تراشه ی مایع می ذارن وقتی این خبر رو شنیدم جالب بود برام .

  • مهسا بهمن ۲۱, ۱۳۹۹

    همین آدمای تندروی حال به هم زن هستن که اسلام رو در نگاه مردم یه دین متحجر جلوه میدن و خرابش میکنن
    به درک واصل شین

  • عرشیا بهمن ۲۶, ۱۳۹۹

    چقد باهاش میم ساختن خارجیا

  • شیگا آبان ۲۸, ۱۴۰۰

    من واقعا از مردم ایران تعجب میکنم ،واقعا چرا الان که شانس به ما روکرده و التاف الهی شاملمون شده واونقدر بخت واقبال داشتیم که حضرت ایت اله تبریزی به جای عراق به ایران بیان و با علم بسیار پیشرفتشون هرروز باعث خنده ما و سوژه های بسیار مضحک بشن ودر این وانفسای افسردگی وغم با افاضاتشون مثل شیاف روغن بنفشه لبخندو وگاه قهقهه رو به ارمغان بیارن با ایشون مخالفت میککنیم؟؟?