اظهارات جنجالی مجری ممنوع الکار شده تلویزیون: «از صدا و سیما متنفرم» + ویدئو

اظهارات جنجالی مجری ممنوع الکار شده تلویزیون: «از صدا و سیما متنفرم» + ویدئو

رزیتا قبادی مجری شبکه دو سیما که به دنبال پیشنهاد رقص مهمان ویژه برنامه ی شب یلدای این شبکه ممنوع الکار شده، به افشاگری درباره ی ماجرای ممنوع الکاری خود پرداخت.

در ویژه برنامه شب یلدا برنامه ی عصر خانواده شبکه دو سیما، کارشناس برنامه، دکتر فهیمی از مردم خواست با حضور در کنار هم و شعرخوانی و رقص ، اضطراب ایجاد شده در ماه های اخیر به دنبال شیوع ویروس کرونا را کاهش دهند. این کارشناس گفت حرکات جسمی باعث می ‌شود حداقل شب راحت‌ تر بخوابند.

این صحبت های کارشناس برنامه ی عصر خانواده واکنش های مختلفی را به دنبال داشت. چند روز بعد رزیتا قبادی، مجری برنامه روی آنتن زنده ی تلویزیون این موضوع را اشتباهی لفظی عنوان کرد و به خاطر طرح چنین موضوعی که آن را دور از شأن برنامه و بینندگان خواند، رسماً عذرخواهی کرد.

اما پس از این عذرخواهی، قبادی دیگر در برنامه عصر خانواده دیده نشد و گمانه زنی ها از ممنوع التصویری او حکایت داشت.

حال دیروز رزیتا قبادی ، مجری شیرازی این برنامه در لایوی اینستاگرامی از ممنوع الکاری خود به دنبال این اتفاق خبر داد و به تشریح این ماجرا پرداخت.

این مجری سابق برنامه عصر خانواده شبکه دو گفت: «اگر گفتن رقص اشتباه است و مجری باید به خاطر آن ممنوع الکار شود پس چرا بارها در همین تلویزیون ایران رقص های محلی و آیینی را نشان داده اید؟ من در صدا و سیمایی کار نمی کنم که به خاطر کلمه رقص مجری را کنار می گذارند. من ترسو نیستم. حرفم هم سیاسی نیست. صدا و سیما را نقد می کنم. الان به من می گویند امشب لایو نرو، از شنبه می توانی بیایی سر کارت. من دیگر نمی خواهم مجری صدا و سیما باشم. دیگر از شما متنفر شده ام.»

وی گفت: «در اولین برنامه پس از آن برنامه جنجالی در اتاق گریم بودم که کاغذی به من دادند و گفتند باید این را بخوانی؛ طبق نوشته های آن کاغذ باید حتماً سه بار به خاطر برنامه شب قبل روی آنتن زنده از مردم عذرخواهی می کردم. من هم مجبور به این کار شدم و سه باز عذرخواهی کردم اما باز هم مرا ممنوع الکار کردند.»

قبادی گفت: «از استرس آن برنامه جنجالی حتی مشکل قلبی پیدا کردم. طی این مدت خیلی ناراحت بودم. شب ها تا صبح گریه می کردم و حال مناسبی نداشتم. الان هم حال خوبی ندارم اما مقاومم.»

وی افزود: «کلی هزینه مزون دادم برای برنامه شب یلدا تا با پوششی مناسب در مقابل مردم عزیز ظاهر شوم. مقنعه ام را با مانتو ست کردم اما چند دقیقه قبل از آغاز برنامه گفتند مقنعه ات را عوض کن. در نهایت مجبور شدم مقنعه صدابردار را سرم کنم که نه مناسب اجرا بود و نه اندازه مناسبی داشت.»

قبادی در توضیح علاقه اش به اجرا و سختی هایی که در این رابطه متحمل شده گفت: «در روزهای سخت شیوع کرونا هر هفته روزهای شنبه و یکشنبه با هزینه خودم از شیراز به تهران سفر می کردم از ۱۵ نفر کارکنان برنامه حاضر در استودیو ۷ نفر کرونا گرفتند. من هم کرونا گرفتم تا دم مرگ هم رفتم. همسر و دو فرزندم هم کرونا گرفتند.»

رزیتا قبادی در کنار فرزندانش

مجری سابق شبکه استانی سیمای مرکز فارس با اشاره به اینکه نمی خواهد از حرف هایش سوء استفاده شود افزود: «من فقط به عشق مردم ایران برنامه اجرا می کردم.من کشورم را دوست دارم و این حرف ها را نمی زنم که بروم مجری فلان تلویزیون بیگانه شوم.»

رزیتا قبادی با بیان اینکه از یک کارگردان خوب سینمای ایران پیشنهاد بازی در یک فیلم سینمایی دریافت کرده، گفت: «از وقتی عادل فردوسی پور و برنامه پرمخاطب نود کنار گذاشته شد متوجه شدم برای تلویزیون بیننده مهم نیست. این ها برای خودشان برنامه ضبط می کنند.»

مجری سابق برنامه عصر خانواده در پایان حرف هایش گفت: «مردم عزیز من از همینجا دست شما را می بوسم و به خاطر آنکه آن شب به خاطر کلمه رقص از شما معذرت خواهی کردم از شما معذرت خواهی می کنم. من بابت آن معذرت خواهی شرمنده هستم. الان هم بابت آن عذرخواهی اجباری از شما معذرت خواهی می کنم.»

قبادی ساعاتی پس از لایو جنجالی خود در یک استوری تأکید کرد به خاطر ممنوع الکار شدن این صحبت ها را مطرح نکرده و تا یک ساعت پیش از لایو، مدیران صدا و سیما در تلاش بودند تا وی را به برنامه بازگردانند اما او خود تصمیم گرفته دیگر در صدا و سیما کار نکند.

در ادامه می توانید خلاصه ای از لایو رزیتا قبادی را تماشا کنید:

۸۱ نظر

ورود

  • نیما بهمن ۲۵, ۱۳۹۹

    و ابی ک سربالا رفت…

    • بماند... بهمن ۲۵, ۱۳۹۹

      مراقب باشین‌که همین آب، غرق‌تون نکنه ؛))

      • نادر بهمن ۲۵, ۱۳۹۹

        بازم بر پدر ومادرت رحمت که بدون ترس حقیقت رو گفتی،کم کم صدا وسیما رو برش میدارن میبرن همون حوزه علمیه اونجا بهتره

      • سامان بهمن ۲۶, ۱۳۹۹

        بنده خدا خانم قبادی ب این زیبایی تو صدا سیما مجبور هستند چه لباسهای مسخره ای بپوشن
        خانم قبادی بهتر راحت شدی از صدا و سیمای دروغ

    • من بهمن ۲۵, ۱۳۹۹

      دمت گرم‌خانم‌ محترم

    • منصور بهمن ۲۶, ۱۳۹۹

      واقعا متاسفم برای اینجور مدیریت صدا و سیما که همچین مجریان خوب و پاکدامنی رو بی هیچ دلیل منطقی از دست میده و مجریانی نظیر میثاقی روبه تلویزیون آوردند که باعث قهر مردم با تلویزیون شدند واقعا متاسفم برای اینجور مدیریت صدا و سیما که پر بیننده ترین برنامه تلویزیونی یعنی نود رو حذف کردند و به شعور میلیونها بیننده برنامه نود که ۲۲سال با عشق تا نیمه‌های شب بیننده برنامه نود بودن توهین شده

  • علی بهمن ۲۵, ۱۳۹۹

    دمت گرم….
    صدا سیمایی ک از جنس مردم نباشه به درد لای جرز دیوار هم نمیخوره!
    کی مرکز پخش دروغ اینارو میبینه ؟
    خداروشکر که مردم اگاه شدن خدارو صد هزار مرتبه شکر

    • امیر بهمن ۲۵, ۱۳۹۹

      درود بر تو…افرین….این جملت قشنگ بود که گفتی مردم واس اینا مهم نیستن….نه فقط صدا و سیما …

    • ثنا بهمن ۲۶, ۱۳۹۹

      اها بعدا بیان عین این رسانه های خارجی هر چرت و پرتی رو نشون بدن هر …. میخوان بخورن

  • سامان بهمن ۲۵, ۱۳۹۹

    یعنی چی اولا که این خانم حرف رقص نزده
    دوما که مگه کلمه رقص چیه
    اینهمه سلبریتی ها کار میکنن ببینید اینستا گرام چه خبره آقایون مسول شما فقط قوانین رو برای مردم میزارید ولی خودتون همه کار میکنید آقایون عصب ۲۰۲۱هست دست بردارید از افکار نخ نما سال ۵۷نیست که کمیته ب موی بلند و آستین کوتاه آقایون ایراد می‌گرفت همون هایی ک اوایل انقلاب به خیلی چیزا گبر میدادن الان سیبلیشون هم میزنن امارات همدکسور اسلامی هست ماهواره می‌فرسته مریخ تو همه چیز در عرض ۴۰سال رشد کرد شما هنوز اندر خم یه کوچه اید پس اینجور باشه تو فیلم و سریال ها نباید زن و مرد نامحرم نقش زن و شوهر بازی کنن تو خود همین فیلمهای سینمایی حرفاهایی رد و بدل میشه حرماتب انجام میشه کمتر از فیلمهای … نداره، اینهمه به ماهواره و ویدیو گیر دادید چیکار توانستید بکنید اندازه کافی عرصه از هر لحاظ بر مردم تنگ هست فقط عزاداری که نمیشه مردم افسرده شدند
    کاری نکنید که با مثل خیلی‌ها کچ از خوانندها و ورزشکارها و بازیگرها ایران رو ترک کنند و اونور آب عیله جمهوری اسلامی شعار بدن الان نسل چهار انقلاب هست

    • سامان بهمن ۲۶, ۱۳۹۹

      یه حرف هم از مادرشوهر عروس حرف زدن بلد نیستی حرف نزدن که بلدی خائن مردم فروش همون چوب جهالت افرادی مثل تو رو داریم میخوریم به عده جامعه باید بخاطر طرز فکر مسخره شما سختی بکشن
      حالا از نزدیک قیافه و سرو وضعت رو ببینم مال نظر دادن نیستی
      تو این زمونه زنها و دخترای این سرزمین غیرتی تر از آقایون شدن

  • امید بهمن ۲۵, ۱۳۹۹

    خانم قبادی
    فساد همجارو
    گرفته بازم خوبه
    براتون مشکل بزرگتر
    درست نکزدن

  • علی بهمن ۲۵, ۱۳۹۹

    کسی که مجری تلویزیون ایران میشه،…پارتی اش خیلی کلفتها!!!زیاد غصه اش را نخورید!!

    • محمود بهمن ۲۵, ۱۳۹۹

      زیاد ناراحت نباش مردم قدردان شمایند

    • سامان بهمن ۲۶, ۱۳۹۹

      بیااااااحالا این کمره یا فنره قرررررش بده????
      هر کس رقص مردم شادی مردم رو نمیتونه ببینه. الهی بمیره افکار داعشی و طالبانی بس است

    • سامان بهمن ۲۶, ۱۳۹۹

      بنده خدا خانم قبادی ب این زیبایی تو صدا سیما مجبور هستند چه لباسهای مسخره ای بپوشن
      خانم قبادی بهتر راحت شدی از صدا و سیمای دروغ

  • محمد بهمن ۲۵, ۱۳۹۹

    قبلا مردم متنفر بودند حالا مجری متنفر است

  • گل بهمن ۲۵, ۱۳۹۹

    حالا هم زوده فهمیدین. اگه این اتفاق براتون نمی افتاد شما هم مثل بقیه همچنان سرتون زیر برف بود واراجیف به خورد ملت میدادین. حالاهم دیر نشده. کلا نفرت انگیزه.

  • اریا بهمن ۲۵, ۱۳۹۹

    شیر مادرت حلال شیر زن بیشه ایران زمین

  • مجتبی بهمن ۲۵, ۱۳۹۹

    الان اگه خدا بیامرز علی انصاریان بود کلی هم ازش تشکر میشد . یاد جمله معرفش بخیر که میگفت بیا دستمو بگیر نع نع …….
    اگه من بگیرم بدجور میگیرم . تازه عمو از عمو حسن هم میخوند .
    روحش شاد تلوزیون نیاز به چندین علی انصاریان داره تا شاید یکمی متحول بشه

    • محمد بهمن ۲۵, ۱۳۹۹

      ننگ ما ننگ ما صدا و سیمای پلشت و لجن ما

    • الهام بهمن ۲۵, ۱۳۹۹

      خدا به دادمون برسه

  • مالک بهمن ۲۵, ۱۳۹۹

    نمیدونم این مجری‌های بی سروپارو از کجا میارن، هردفعه یکیشون گند میزنه، برای رسیدن به آرامش هزار تا راه خوب هست حتما باید مردم رو به منکر دعوت کرد!

    • امیر بهمن ۲۵, ۱۳۹۹

      به خداوندی خدا منکر بدتر از شما در جهان هستی پیدا نشده

    • سامان بهمن ۲۶, ۱۳۹۹

      یه حرف هم از مادرشوهر عروس حرف زدن بلد نیستی حرف نزدن که بلدی خائن مردم فروش همون چوب جهالت افرادی مثل تو رو داریم میخوریم به عده جامعه باید بخاطر طرز فکر مسخره شما سختی بکشن
      حالا از نزدیک قیافه و سرو وضعت رو ببینم مال نظر دادن نیستی
      تو این زمونه زنها و دخترای این سرزمین غیرتی تر از آقایون شدن

    • گندم بهمن ۲۶, ۱۳۹۹

      الان شما به منکر دعوت شدی؟؟؟
      رقصیدی؟؟؟
      من سکوت میکنم واقعا حرفی نمیمونه…

    • سام‌ بهمن ۲۶, ۱۳۹۹

      از همون جایی که همونهایی که بهشون رای دادید آورید کردید مسول

    • سام بهمن ۲۶, ۱۳۹۹

      درود ب شرف این خانم مجری خاک بر سر امثال تو

    • ... بهمن ۲۶, ۱۳۹۹

      شما لال شو

  • ساناز بهمن ۲۵, ۱۳۹۹

    رزیتاجان صداوسیما دیگر مردمی نیست.یک مشت فاسدازدرون پوسیده ومتحجر اون را بدست گرفتن بهتر که آمدی بیرون حیف پول ملت که خرج ابن صداوسیما بشه.

    • آرش سلطانی بهمن ۲۵, ۱۳۹۹

      عوض این که چرت و پرت بگین این مورد رو بازتابی کنید تا دیگر این چنین اتفاق هایی نیافته در پی تعطیلی برنامه ۹۰ هم فسادی در کار هست حتما وزیر ورزش و جوانان می خواد یه تعداد کارهای مخفیانه انجام دهد که نمی خواد لو برود باز هم میگم خبرو بازتابی کنید.

    • اسماعیل بهمن ۲۵, ۱۳۹۹

      روزیتا خانم تو باید از خودت متنفر باشی که تا به نفاق داشتی الان که تو را اخراج کردند از صدا و سیما متنفری

      • علی بهمن ۲۵, ۱۳۹۹

        بابا چرا اینقدر بی انصافی می کنید خودتونو جای این خانم بذارید بخاطر یه کلمه ممنوع الکار بشی خیلی زوره! همه مردم حق زندگی دارن حتی یه آدم معتاد. اگه بخوای با برچسب زدن به کسی نونشو ببری که فساد بیشتر میشه! دین اسلام دین مهربانی و رحمته.

    • ف بهمن ۲۵, ۱۳۹۹

      بی سرو پا تویی که هر حرفی را بدون مزه مزه کردن میزنی .منکر تویی که فقط فکر میکنی افکار پوسیده تو خوبه و بقبه منکرات هست . آدمایی مثل تو هستن که گند زدن به اعتقاد جوونها و همه را به دین بدبین کردن . خدا دین را از دست آدمایی مثل تو نجات بده.

    • رعیت بهمن ۲۶, ۱۳۹۹

      شما قبض برق رو نگاه کن ببین تمام عمر خرج صدا و سیما کردی
      این صدا و سیما به مزاق کسی خوش نیامده نه ماها نه شماها
      بیایید تلویزیونها را خاموش کنیم

  • رضا بهمن ۲۵, ۱۳۹۹

    از این حق کشی ها زیاد میشه این بار اولشون نیست

  • محسن اعظمی بهمن ۲۵, ۱۳۹۹

    خاک توی سر این صدا وسیما….حال بهم زن.حوصله سر بَر ..چطور یه سری آدم میان اون تو چنان دروغ میگن که چوپان دروغگو هم باید بیاد درس پس بده..هیچکس هم نمیگه روی چه قانون وحسابی داری چاخان میکنی
    اونارو گیر نمیدن بعد به چیزای مسخره ای سوژه میزارن
    واقعا متاسفم واقعا
    گاهی وقتا منم از یه سری عکس العمل های اینا حالم بهم میخوره

  • ف بهمن ۲۵, ۱۳۹۹

    بی سرو پا تویی که هر حرفی را بدون مزه مزه کردن میزنی .منکر تویی که فقط فکر میکنی افکار پوسیده تو خوبه و بقبه منکرات هست . آدمایی مثل تو هستن که گند زدن به اعتقاد جوونها و همه را به دین بدبین کردن . خدا دین را از دست آدمایی مثل تو نجات بده.

  • حمید بهمن ۲۵, ۱۳۹۹

    وچه تعبیر زیبایی به کار برد روحانی محبوب آقای دانشمند که:«صدا و سیمای میلی»…
    همین یک جمله کتابی است در وصف این سازمان

  • محمد بهمن ۲۵, ۱۳۹۹

    سلام خداقوت
    من که فکر میکنم ایشون دروغ میگه از روی ناراحتی و … حرف میزنه

  • عباس بهمن ۲۵, ۱۳۹۹

    تا دیروز عاشق صدا و سیما بود الان که ممنوع شده راش نمیدن متنفر شده خنده داره

  • امیر بهمن ۲۵, ۱۳۹۹

    فکر نکن فقط صدا و سیما همینجوریه.. همه جا اینجوریه.. و مقصر اصلی خودمونیم

  • سامان بهمن ۲۶, ۱۳۹۹

    یه حرف هم از مادرشوهر عروس حرف زدن بلد نیستی حرف نزدن که بلدی خائن مردم فروش همون چوب جهالت افرادی مثل تو رو داریم میخوریم به عده جامعه باید بخاطر طرز فکر مسخره شما سختی بکشن
    حالا از نزدیک قیافه و سرو وضعت رو ببینم مال نظر دادن نیستی
    تو این زمونه زنها و دخترای این سرزمین غیرتی تر از آقایون شدن

  • حسن تمیمی بهمن ۲۶, ۱۳۹۹

    درود به شرفت شیر زن ایرانی

  • سامان بهمن ۲۶, ۱۳۹۹

    ای بابا میلیاردها اختلاس میشه خبری نیست
    زیر گوش سرباز میزنید چیزی نیست
    بعد به یه مجری گیر میدید
    وای بحال کسانی که مشکلات مملکت رو میبینن ولی بخاطر منافعشون و جایگاهشون در صدا سیما هرچیزی که دور از واقعیت هست رو برای مردم از طریق تلویزیون تبلیغ میکنن
    همکاران شاغل در صدا سیما همکارتون بخاطر یک حرف نزده بازخواست شد شما هم دست از کار میکشیدید با غیرتها ،یه روز هم نوبت خودتون میشه
    نمی‌دونم تو هر صنفی چرا پشت هم نیستیم اگر جای خالی ببینیم سریع می‌خواهیم جاش رو پر کنیم
    دو راننده کامیونها گرم که اعتصاب کردند با هم متحد شدن
    بعد میگن چرا مردم ماهواره نگاه میکنن
    آقای حیاتی. کو فردوسی پور مزدک و و و
    پس این جور باشه سحر قریشی باید اعدام بشه ؟
    همه هنرمندهارو از مملکت فراری دادید
    بخدا دنیا فرق کرده سال ۵۷نیست کروات از گردن مردم بکشید گویا تو این مملکت زندگی نمیکنید تو خیابانها راه برید تیپ دختر پسرها رو ببینید
    این همه سختگیری به یه کلمه رقص کردید
    به فکر معیشت اقتصاد و هزارتا گرفتاری مردم بودید الان ایران گلستان بود شما با بازخواست این مجری بدتر اذهان مردم رو نسبت ب خودتون خراب کردید باور کنید این برخوردی که شما با این مجری کردید بازتابش بیشتر بود خیلی از مردم اصلا متوجه حرف مهمان برنامه نشدندو برنامه رو ندیدن ولی شما کاری کردید همه متوجه شدن
    ضمنا کمر خودمونه می‌خوایم قرررررش بدیم جهنمش با خودمون زنده باد شیر زن نون بازتو بخور نه مثل بعضی ها نون پاچه خواری ،هشتگ# رزیتا قبادی مجری قهرمان#

  • سایه بهمن ۲۶, ۱۳۹۹

    خب شما نباید عذرخواهی می کردید حرف کارشناس برنامه زنده به شما چه ربطی دارد.قاطعانه از حقتان دفاع می کردید.حتما بهانه‌ای دیگر بوده

  • امین بهمن ۲۶, ۱۳۹۹

    باسلام
    خان قبادی و بقیه تا تو صدا وسیما هستن همه چیز خوبه و چیزی نمیگن ولی وقتی کنار گذاشته میشن همه چیز بد میشه.
    نان را به نرخ روز میخوزن.

  • رایان بهمن ۲۶, ۱۳۹۹

    واقعاً باید به حال این صدا و سیما تاسف خورد.رسانه میلی با مدیران بی لیاقت. اگر میهمان حرفی زده چه ربطی به مجری داره!!!!

  • رایان بهمن ۲۶, ۱۳۹۹

    از این صدا و سیما بیشتر از این نباید انتظار داشت!!!!

  • نینجا بهمن ۲۶, ۱۳۹۹

    گریه نداره
    دوباره میتونی مجری بشی فقط بگو غلط کردم

  • هه لگورد بهمن ۲۶, ۱۳۹۹

    خواهرم چرا معذرت خواهی میکنی این صدا و سیما است که باید خجالت بکشه نه شما

  • اکبری بهمن ۲۶, ۱۳۹۹

    بعض وقتها حرکات وحرفهایی از بعضی مسئولین دیده میشود که به ادعای خودشان دستورات خدا وقران کریم است من میتوانم با جرات وبا قسم خوردن در یگانگی خدا که خدا خودش اینقدر دستواراتش را سختگیری نمیکند که بنده اش از طرف خود مدعی ان است تاز از منظر شما این کلمه زشت وناسزا وتوهین امیز ونحس که قبلا”برای استفاده این کلمه ۴ مرتبه از شما معذرت خواهی میکنم وامیدوارم مورد قبول قرلر کرفته شود را مجری بر زبان نیاورده بلکه مهمان برنامه گفته وحاضر به مغذرت خواهی هم نشده ومجری تاوان ان کلمه پرداخت کرده انهم چون خانم بوده ونمیتوانست به علت مسایل خارج از شونات زبان مهمان برنامه را از کامش بیردن کشیده وقطع کند ومتوجه شدیم بعض اوقات این مخلوق حتی در اجرای قوانین خیلی قاطع ترا خالق عمل میکند ولی فکر میکنم بعض در خانه به این کلمه نحس عمل میکنند ولی اسمش را بر لب نمی اورند او.چه حکمی دارد

  • حمیدرضا بهمن ۲۶, ۱۳۹۹

    برام واقعا سواله چطور یه بعضیا تا زمانی که از صداوسیما حقوق میگیرن متنفر نیستن از وقتی که بخاطر ی موضوعی جدا میشن از صداوسیما ازش متنفر میشن؟؟؟؟؟!!!! ازین مسائل همه جای دنیا هست .الکی بزرگش نکنید

    • امیر بهمن ۲۶, ۱۳۹۹

      کجای دنیا به خاطر گفتن کلمه رقص طرف و اخراج میکنن؟؟
      تازه خودش هم اینو نگفته کارشناس برنامه گفته

  • حر بهمن ۲۶, ۱۳۹۹

    این مسایل وزور گویی ها بسیارند. متاسفانه بسیار
    خیلی زیاد هستن. این که خیلی پیش پا افتادست. ولی کاش ربیس صدا وسیما بره خونه این خانم وازش بخواد برگرده

    حیفه واقعا حیفه. ما که ادعای مسلمان بودن میکنیم. اینکارها ی ما مسلمانی نیست. هزاران موضوع شبیه این خانم هست. ولی این رو شده خیلی هاش کسی نمی فهمه و خیلی له میشن. حیفه اسم ما مسلمونه. خیلی ترسو هستیم. خیلی ترسوهستیم. شاید از کلمه رقص بدمون هم نیاد ولی چون می ترسیم با ما برخورد بشه ناچاریم با این خانم اینجور برخورد کنیم. وبگوییم فعلا ممنوع التصویری.تا ببینیم روسا چه می گن. خدایا خودت میدانی اخر الزمان جز دروغ وریا چیزی نمی ماند.
    باید از نوک این قله به نوک ان قله رفت. تا بتونی دینت راحفظ کنی ازدست این مدعیان….
    خدایا خودت به حق محمد وعلی وفاطمه به دادمان برس که جز دروغ هیچی نمانده. امروز باید دروغ گفت و انچه صاحبان قدرت ازت می خوان بگویی وگرنه بدرد نمی خوری. اللهم عجل لیک الفرج.
    احسنت بر این مجری ازاده حر زمان که کم هم نیستند این حرهای زمان مرگ بر زبان بازان دروغگو ومرگ بر امریکا واسراییل. خانم حر زمان تو. واقعا ازاده وحر هستی که زیر بار زور نمی روی. حرزمان هستی. در همه جاهای دیگه هم این مسائل هست اما هیچ کدام کسی متوجه نمیشه. اگر حرفی هم زدی می گن لی بصیرتی یامیگن نفوذی. بابا ماهم عاشق ولایتیم. اما این مسائل که بدتراز اینها هم دیده ایم. سینه چاکیمان را کم میکند. الانم تا دپر نشده برید واین خانم ازاده را برگردانید و حقایق را قبول کنید. ما هم در روز بیست دوم بهمن ودر جشن انقلاب با حضور در راهپیمایی دشمن شکن امسال رقصیدیم. ولی این گونه مسایل روحمان را خرد کرده است. خدا یا ای افریننده دانا خودت کمک کن….. این خانم و. خانواده اش را به اوج موفقیت برسان تا کور شوند انهایی که مسلمانیشان اینگونه گل می کند

  • گندم بهمن ۲۶, ۱۳۹۹

    خیلی زیبا بود که گفتین مخاطب براشون مهم نیست
    آقای فردوسی پور میشه گفت خدای اطلاعات فوتبالی بودن اما چه راحت کنار رفتن…
    اما همه اینها فقط به ضرر خودشونه
    مردم بیشتر چهره نفرت انگیز شون رو میبینن
    امیدوارم شما هم موفق باشید?

  • سامان بهمن ۲۶, ۱۳۹۹

    خانم قبادی در سخنانی که گفتن این حرفها رو نمیرتن که برم تو شبکه های بیگانه من وطنم رو دوست دارم
    خانم قبادی عزیز همه ما وطنمون رو دوست داریم مگه اونایی که رفتن وطنشوم رو دوست نداشتن واقعا باری بعضی ها عرصه تنگ میشه ورزشکار هنرمند تولید کننده مخترع دانشمند پزشک وقتی بهت بها نمیدن و حتی درحقت جفا هم میشه امکانات در اختیارت نمیزارن هنرت و ایدت سوخت میشه جونیت می‌ره مقام میارب ب عنوان یک ورزشکار ولی بعد از یک مدتی باید کنار خیابون دست فروش بشی وقتی من یک کشور بیگانه همه امکانات رو در اختیار میزاره هنر و استعداد شما رو درک میکنه و براحتی افراد فرهیخته کشور رو برای منفعت و پیشرفت کشورش جذب می‌کنه اقامت و امکانات میدن شخص با خودش میگه تا کی درب دری و سختی و‌ناروا و جفا بکشم تو این مملکت هیچ چیز جای خودش نیست متاسفانه افراد تحصیلکرده و طاها مناسب بیکار و برعکس اون پشت میز و پست های مهم دولتی نشستن هر جای دنیا رفتی بهت احترام گذاشتم ب عنوان یک شهروند و زیر پرچم اون کشور درآمد کسب کردی اونجا وطنته ،هبچوقت قضاوت نکنید که چرا طرف از ایران رفت و برای یه کشور دیگه تو پیکارهای ورزشی مدال بیاره بعضی ها میگن خائن ون فروش ولی آیا مردم اگر شما هم سالها زحمت میکشیدید خون دل می‌خورید ولی ب شما بها داده نمیشد شما ترک وطن نمی‌کردید
    وقتی کارپ ب استخوان برسه شخص پشت سرش هم نگاه نمیکنه می‌ره
    واقعا مسخره نیست بخاطر کلمه رقص این همه بگیر بلند راه انداختید مشکل مردم و کشور اینه
    عصر ۲۰۲۱هست نسل جدید فرق کرده کمب انعطاف داشته باشد تو برخورد با نسل جدید
    اوکی نرقصید پیراهن مشکی بپوشید انقدر سر و سینه بزنید ببینم کجا رو میگیرید شمایی که علاقه ب سینه زدن دارید مملکت فقط برای شما نیست فقط شما تو این مملکت زندگی نمیکنید دیگران هم حق زندگی وازادی بیان دارند بخدا مردم افسرده هستند تحریم کرونا هر هفته یک خبر ناگوار ،بخدا مردم‌ذله شدند شما که اینهمه بگیر ببند راه‌انداختید یه مقدار هم برای رفع مشکلات مردم اینقدر دلسوز بودید الان وضع مردم این نبود شما رسانه های غربی رو مسخره میکنید که همشون دروغگو و فاسد هستن ولی خودتون رو دید شما فکر می‌کنید چرا مردم ب ماهواره رو اوردن آیا تونستید جلوی تکنولوزی ماهواره اینستا ویدیو رو بگیرید خودتون باعث میشید که خیلی از هنرمند ها ورزشکار ها و افراد سرشناس از مملکت برن اگر حکومت مردمی و ب خواست مردم بنا شده کمی هم ب خواست مردم احترام بزارید بخدا دیگه سال ۵۷نیست دنیا مدرن شدن تعغییر کرده همون حزب الهی ها و کمیته ای ها ی اول انقلاب دیگه ریش و سبیل نمیزارن همون هایی که کروات رو حرام میدونستند میگن خواهی نشوی رسوا همرنگ جماعت باش ،دنیا چطور زندگی میکنم دست از رفتار تندر و بردارید
    من ب شخصه با مشکلات و دروغ هایی که دارم میبینم بیمار میمانم ولی نمیتونم تو صدا و سیما ب عنوان مجری یکسری تعریف و تمجید های دروغ کنم به برگه‌ای ب من بدن بگن اینو بگو خبرنگار میاد جلدی مردم رو میگیره بابت گزارشی تهیه کنه اون چیزی که باب دل مسولین باشه باید پخش بشه اگر انتقاد بشه از دولت مسولین پخش نمیکنید این چه حقوق بشری هست چه آزادی بیانی هست برای چی یک سندیکا تو کشور وجود ندارد ،
    اونایی که تو صدا و سیما دارید کار میکنین همکاری‌های شما با اینهمه خدمت و سابقه و تجربه رو ممنوع کار و بازخواست میکنن ممنون هم نمیگزه که شما هم دست از کار بکشید،رپری نوبت تک تک شما هم میرسه
    تیپ روابط هایی که دارید و و و
    ولی میاد تلویزیون حرفای قستک میرنید بنظر من بیکار بشید برید خونه بشینید بهتر از اینکه حرفایی که مسولان دلشون دوست داره رو بزنید
    اگر دین ندارید لااقل اقل آزاده باشید
    خوشا ب غیرت امثال خانم قبادی که روی خیلی از آقایون رو ….

  • محمد بهمن ۲۶, ۱۳۹۹

    چطور تا دیروز متنفر نبودی.ی اتفاق اینطوری کلا متحولت کرد.زیاذ از این مجری ها و بازیگر ها داشتیم که دنبال حاشیه بودند بعد از اینکه از صدا و سیما بیرون زدن.اگه مشکل داشتی با صدا و سیما همون اول نمیرفتی.شما با این کارهاتون ابروی مملکت رو میبرین.اول دنبال شهرت هستین تو ایران بعدش ایران ذو خراب میکنید که توی خارج شهرت پیدا کنین.

  • متین بهمن ۲۶, ۱۳۹۹

    محمد رضا حیاتی چون گفت ابی رو دوس دارم گذاشته شد کنار
    چرا ؟
    چون تو اون مجموعه همه محکومن …رو دوسته داشته باشن
    حق نداری سلیقه ایی مجزا از ی گروه خاص داشته باشی
    و در انتها جایی که همه محکومن ی شکل فکر کنن بیشترین فساد و تباهی رخ میده

  • رضا ه بهمن ۲۶, ۱۳۹۹

    یکی از موفقیت های صدا و سیما مجری پروری و سپس صادرات مجری به خارج از کشور و معاندسازی از آنهاست و چقدر هم موفق عملکرده

  • فاطمه بهمن ۲۶, ۱۳۹۹

    خانم قبادی،من برنامه تون رو ندیدم! ولی اینکه میفرمائید از آقای فردوسی پور بالاتر مجری نیست، نه اینطور هم نیست! کلا شماها خیال میکنید بعد چند وقت که در تلویزیون و یا سینما بودید دیگه هر کار و هر حرفی رو مجاز هستید که بگید! و مردم هم در بست باید در اختیار شما باشند! همین یه کار تون که در تلویزیون حجاب تون رو اجبارا رعایت میکنید و بیرون از برنامه نه! کافی ست برای شناختن شخصیت شما! حجاب داشتن خواست خدا و پیغمبر است برای وجود خودتون!

    • ثنا بهمن ۲۶, ۱۳۹۹

      ????????????????????????????آفرین به تو????????????????????????

  • محمدحسین طاهری بهمن ۲۶, ۱۳۹۹

    به این میگن : توفیق اجباری .براتون آرزوی موفقیت دارم.

  • ایلین بهمن ۲۶, ۱۳۹۹

    واقعا متاسفم براشون
    بخاطر افراطی بودن و حماقت ی مشت ابله چه ادم هایی رو داریم از دست میدیم.

  • حسن بهمن ۲۶, ۱۳۹۹

    واقعا باید تاسف خورد با این صدا و سیمایی که روز به روز از جای اینکه به مخاطب هاش احترام بذاره بدتر جری تر میکنه تشون.آخه مسخره نیست به خاطر یه کلمه رقص که اونم مهمان برنامه گفته مجری را اخراج کنند برای خانم قبادی آرزوی موفقیت

  • ثنا بهمن ۲۶, ۱۳۹۹

    اونجایی که گفتن تو تلویزیون رقص های محلی رو نشون میده هیچ اشکال نداره برای این بود که رقص مرد هارو نشون میده نه زن هارو هیچ اشکال نداره،رقص کار بدی نیست اما اگه یه زن بیاد برقصه توی پخش زنده تلویزیون بسیار بسیار بسیار کار بدی هستت

  • ت .م بهمن ۲۶, ۱۳۹۹

    … تو این صدا و سیما و اون استقلال و آزادی که شما گفتید.واسه همین کاراست که مردن ازتون بیزارن.چرا از هرچی شادی هست میترسین.

  • احمد بهمن ۲۶, ۱۳۹۹

    با اظهارات خانم قبادی مجری تلویزیون‌ باید صداسیما به هر قیمتی شده با هزاران عذرخواهی خانم قبادی را به کارو‌ حرفه‌ اش برگردونه اشتباه‌ مدیر یک شبکه سیما نباید کل صداسیمارا‌ زیر سوال ببره آقای عسگری رئیس سازمان صداوسیما این گوی و این میدان

  • محمد بهمن ۲۶, ۱۳۹۹

    این خانم یک طرفه به محکمه رفته و ما از بسیاری از پشت پرده های این ماجرا بی اطلاع هستیم ایشان حتما از اول تناقض هایی با صدا و سیما داشته که الان خواسته اند قهرمان بازی در بیاورند و الا هیچ کس اختلافات داخل خانواده را به بیرون درز نمی کند هر جا قانون و مقرراتی دارد که نباید در بیرون مطرح شود و الا دیگران در ظاهر کف می زنند و در باطن به آدم می خندند

  • حرف حساب بهمن ۲۶, ۱۳۹۹

    اینم یک خیمه شب بازی دیگه ، یک مقدار دیگه بره جلو میگه کل خانواده و فامیلم کرونا گرفتن .همشون تا دم مرگ رفتن همشون هم از این خانم گرفتن .ایشون هم به غیر از استودیو جای دیگه نرفته .از اونطرف هم گفتن تو رو خدا این لایو رو نذار میبریمت رو آنتن .دروغگو کلاش خودت جواب .خودتو دادی از فردوسی پور که بهتر نیستی هر چقدر دنبال اون رفتن دنبال تو هم میان

  • ابی بهمن ۲۶, ۱۳۹۹

    فقط .به عشق مردم عزیز ایران . خانم عزیز .مجری توانمند .بفیه را ولش کن . بچسب به زندگی بابچهای گلت . صداو سیما صددرصد فرمایشی

  • مرادی بهمن ۲۶, ۱۳۹۹

    تو صدا وسیمای ایران خبری از درد مردم نیست. خبری از گرونی نیست فقط حرف است حرف است حرف. همه چیییییییییی آرومه

  • علی بهمن ۲۶, ۱۳۹۹

    دمت گرم که بخاطر ما نمیری صدا و سیما نه به خاطر حقوق و مشهور شدن و … اینهمه پول مزن هم بخاطر ما میدی آفرین

  • ح. ز بهمن ۲۶, ۱۳۹۹

    اینجور مجریان منافق بهتره نیان تو صدا و سیما. حال من از اینجور آدمای منافق و نون به نرخ روز خور بهم میخوره. توی صدا و سبما محجبه میاد و خارج از اون بدحجاب. هرچی می کشیم از اینا می کشیم که دو رو هستن. خاااااک بر سرتون واقعا

  • سلطان بهمن ۲۶, ۱۳۹۹

    ۱_تلویزیون تقدس داره مثل مسجد، نباید هرکس هر حرفی بزنه.
    ۲_هیچ تعجبی نداره چون غفاری راهی رو میره که قبلاً ریحانه پارسا رفته.

  • شر بهمن ۲۶, ۱۳۹۹

    رقص ؟؟؟کی گفته؟؟؟ اعدامش کنید. شب یلدا؟؟ خودش جرم است اگه رقص هم توش باشه یا خدا.