پست اینستاگرامی جنجالی وزیر ارتباطات و واکنش تند استقلالی ها به کنایه آذری جهرمی

پست اینستاگرامی جنجالی وزیر ارتباطات و واکنش تند استقلالی ها به کنایه آذری جهرمی

بدنبال پیروزی روز گذشته تیم فوتبال پرسپولیس مقابل گل گهر با نتیجه ۵ بر صفر که با صدرنشینی و قهرمانی نیم فصل برای قرمزپوشان پایتخت همراه بود، محمد جواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات که از طرفداران پروپاقرص تیم پرسپولیس است، در یک پست اینستاگرامی به این برد واکنش نشان داد که خشم طرفداران استقلال را برانگیخت. جهرمی در این پست اینستاگرامی خود نوشته است: «گل گهر یه گل دیگه خورده بود، به رکورد استقلال می رسید. ولی خب رکورد استقلال دست یافتنی نیست?».

واکنش محمد جواد آذری جهرمی به برد پنج بر صفر پرسپولیس مقابل گل گهر سیرجان واکنش تند مدیران، بازیکنان و طرفداران استقلال را در پی داشته است

اسماعیل خلیل زاده، از اعضای هیئت مدیره استقلال نیز در همان اینستاگرام نسبت یه پست محمد جواد آذری جهرمی پس از برد پنج بر صفر پرسپولیس و طعنه ای که به استقلال زده بود واکنش نشان داد و چنین نوشت:

جناب وزیر!

رویای شما خاطرات ماست!

یکی از جذابیت‌های دنیای فوتبال قطعا کری خوانی برای هواداران حریف است اما برخی مواقع آن دسته از اهالی فوتبال یا دوستداران این رشته مهیج ورزشی قبل از کری خوانی، باید به یاد داشته باشند تیم مقابل دارای چه سابقه و پیشینه ای بوده است! در اینکه وزیر جوان کابینه امروز از پیروزی تیمش خوشحال است و سر از پای نمی‌شناسد تردیدی نیست اما ای‌ کاش آقای وزیر پیش از انتشار آن استوری به این باور می‌رسید که استقلال دارای تاریخچه ای مملو از افتخار است و در میان بزرگان آسیا شهره خاص و عام است.ایشان فراموش کردند یا دوست دارند فراموش کنند، باشگاه استقلال به عنوان پرافتخارترین تیم ایران در آسیا نامش همیشه در تالار افتخارات کنفدراسیون فوتبال آسیا به نیکی درخشیده در حسرت موفقیت بیقراری نمی‌کند.
شاید آقای وزیر فراموش کرده است اما بهتر است از مربیان و بازیکنان تیم مورد علاقه خود سوال کنند پیش از ورود به فینال لیگ قهرمانان نام کدام تیم‌های ایرانی در تابلوی افتخارات ثبت شده بود؟
جناب وزیر ما فراموشکار نیستیم، همانطور که برای تیم پاس احترام قائلیم برای تیم شما که دو بار تا یک قدمی جام رفته است نیز احترام قائلیم اما فراموش نکنید هنوز نام بزرگ باشگاه استقلال در تالار افتخارات آسیا به عنوان بهترین تیم ایرانی می‌درخشد، پس منطق حکم می‌کند با تامل بابت این عنوان شادمانی کنید.
شاید شما به واسطه عنوان نمادین قهرمانی نیم فصل خوشحال باشید اما قطعا این روال اینگونه نخواهد بود و بازیکنان استقلال دوباره صدر جدول را از تیم مورد علاقه شما پس خواهند گرفت و نشان خواهند داد شایستگی عنوان پرافتخارترین تیم ایرانی در قاره آسیا را دارند.

واکنش محمد جواد آذری جهرمی به برد پنج بر صفر پرسپولیس مقابل گل گهر سیرجان واکنش تند مدیران، بازیکنان و طرفداران استقلال را در پی داشته است

علی نظری جویباری از مدیران سابق استقلال نیز در واکنشی بسیار تندتر به پست جنجالی جهرمی نوشت:

آب سر بالا میرود که وزیر یک مملکت به خودش این اجازه را میدهد که در اوج بى حیایى و با این ادبیات سخیف براى پرافتخارترین تیم ایران در آسیا شکر میل کند و قند بشکند. شاید امروز بیشتر پى میبریم رمعضلات ، کمبودها و فسادها در حوزه هاى گوناگون و سختى هایى که مردم مظلوم ایران میکشند ریشه در وجود افراد کم مایه اى و اشتباهى همچون آذرى جهرمى در نقش یک وزیر دارد. آذرى جهرمى یادت بماند ، تمام مملکت را هم بسیج کنید که تقریبا چنین کردید، آرزوى یک ستاره پاک استقلالمان را فقط میتوانید در خواب ببینید ، یادت نرود پسر جان در دوحه همین چند هفته قبل دست خدا با شما چه کرد ، بعید میدانم جاى زخمش التیام پیدا کرده باشد. به زودى همچون ققنوس پرواز میکنیم اما عاقبت امثال تو از الان قابل مشاهده است.

واکنش محمد جواد آذری جهرمی به برد پنج بر صفر پرسپولیس مقابل گل گهر سیرجان واکنش تند مدیران، بازیکنان و طرفداران استقلال را در پی داشته است

مجید نامجو مطلق بازیکن و مربی سابق استقلال نیز در اعتراض به آذری جهرمی نوشت: وزیر جوان یا بهتر بگم وزیر کودک. افسوس بر ملتی که وزیرش تو باشی.

جهرمی امروز در واکنش به پست اینستاگرامی جنجالی خود و درخواست برخی برای عذرخواهی گفت: « چرا باید عذر‌خواهی کنم؟ مگر توهین کردم؟ مگر تاریخ را من رقم زدم؟ مگر آقای خلیل زاده ننوشت آرزوی شما خاطرات ما است؟ او دیشب هم به من زنگ زد و گفت می‌خواهم مطلبی را منتشر کنم و من هم گفتم ایرادی ندارد. آنها هم حق دارند.آقای فنونی زاده هم مطلبی نوشت، ما حتی با این فرد چند جلسه فوتبال بازی کردیم و با هم دوست هستیم. فضای ورزش جوانمردانه است و هر کُری مودبانه‌ ای ایرادی ندارد. من گفتم هر استقلالی علیه من کری خواند شما پخش کنید، من اصلا ناراحت نمی‌شوم. من هم یک جوان هستم و بی ادبی نکردم، جمله دوم من طوری بود که یک عده گفتند آقای وزیر شما درست گفتید دو ستاره استقلال دست نیافتنی است». خلیل زاده اما مدت کوتاهی پس از انتشار این خبر، ادعای وزیر ارتباطات مبنی بر تماس خلیل زاده با او را تکذیب کرد و گفت برای انتشار مطلب خود از وی اجازه نگرفته است.

البته این پایان واکنش استقلالی ها به کری خوانی وزیر ارتباطات نبوده و واکنش بازیکنان و طرفداران استقلال به این صحبت ها همچنان ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: واکنش جالب محمد جواد آذری جهرمی به کاربری که در اینستاگرام برایش آرزوی مرگ می‌کند

مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
۲ نظر

ورود

  • جیم موریارتی اسفند ۲, ۱۳۹۹

    یک کری ساده خونده ، حرف بدی نزده. فقط بدیش اینه که استقلالی ها از این بهانه استفاده می کنند برای ساختن افسانه حکومتی بودن پرسپولیس تا باخت های خودشان رو ماله کشی کنند .

  • حسن اسفند ۴, ۱۳۹۹

    البته که شما به عنوان رسانه حق جانب داری ندارین , شما که خبر رو نوشتین چیزایی گفتین که ربطی به ماجرا نداره فقط هرچی دلت خواسته نوشتی , اینکه استقلال پرافتخاره چه ربطی به این پست و واکنش استقلالیا داره؟؟؟ شما بفرمائید دارین جواب وزیر رو میدین و از همه ناراحت تری.