گشت و گذاری در عمارت و اتاق بازی پل پوگبا؛ هافبک ملی پوش منچستریونایتد

گشت و گذاری در عمارت و اتاق بازی پل پوگبا؛ هافبک ملی پوش منچستریونایتد

پل پوگبا، هافبک ملی پوش تیم منچستریونایتد این روزها دوران مصدومیتش را در عمارت ۲.۹ میلیون پوندی و اتاق بازی خود می گذارند. این ستاره ۲۷ ساله در شهر چشر به همراه همسر و پسرش زندگی می کند.

پل پوگبا

او در عمارتش یک اتاق بازی منحصر به فرد و مخصوص به خود دارد. تمام وسایل پل پوگبا در منزلش به طور خاص برای او ساخته شده، برای مثال روی میز فوتبال دستی، میز بیلیارد و زمین فوتبال خانگیش نام و لوگوی پل پوگبا (PP) دیده می شود. وی حتی لوگوی مخصوص به خود را در صفحه شطرنجش نیز حک کرده است.

میز فوتبال دستی و بیلیارد پل پوگبا در کنار یک آکواریوم بزرگ در اتاق بازی وی قرار گرفته اند و زمین فوتبال خانگیش هم یک اسکوربورد داشته و به نورهای LED در سرتاسر اتاق و لوگوی او در کف زمین مزین شده است. پل پوگبا همچنین در فوتبال دستی نیز برای رقبایش کری خوانده و خطاب به آن ها می گوید: «می دونستید من تو این بازی هم یه حرفه ایم؟»

پل پوگبا

پوگبا در جریان تساوی تیمش در مقابل تیم اورتون از ناحیه ران مصدوم شد و حداقل تا ماه مارس به دور از میادین خواهد بود.

جالب است بدانید همسر پل پوگبا، ماریا زولای مدل و طراح دکوراسیون های داخلی است. چند سالی است از ازدواجش با پل پوگبا می گذرد و حاصل این ازدواج تا به اینجای کار یک فرزند بوده است.

ماریا بالای ۵۰۰ هزار نفر دنبال کننده در اینستاگرامش داشته و در صفحه اش تصاویر خود به همراه پل پوگبا و فرزندشان، گشت و گذارها و لاکچری گردی هایش در شهرهای مختلف به همراه دوستانش را به اشتراک می گذارد. او سعی می کند از رنگ ها و استایل های متفاوتی در عکس هایش استفاده کند و به نظر می رسد با حرفه ای های لباس و فوتوشوت، همکاری دارد. او در یکی از عکس هایش با استایل حجاب اسلامی ماه رمضان را به مسلمانان تبریک گفته است.

 

بیشتر بخوانید: گشتی در عمارت مجلل دیوید بکهام و همسرش در لندن

نگاهی به خانه های شگفت انگیز ۱۰ شخصیت سرشناس دنیا؛ عمارت هایی که برای بسیاری آرزوی دست نیافتنی هستند

منبع: mirror
بدون نظر

ورود